Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

0 salg fra min hjemmeside hvad gør jeg forkert

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 72
Fra  DeAppFuuel Skrevet kl. 04:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Johnni DeAppFuuel:

der er ikke nogle steder der er over 3 undersider på forsiden er der 1lidt om mig 2 kontakt og 3gæstebog og under galleri er der to 1 malerier og 2 tegninger

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske handler det om smag.

Hvis man ikke kan li´dine billeder, køber man ikke.

Prøv at tilføje andre typer billeder med andre motiver. evt. som dropshipping så du ikke køber noget hjem før det er solgt.

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnni

Jeg synes lige jeg vil sige et par ord omkring dit indlæg.

Det første du skal kigge på er helt sikkert design, siden ligner ikke en siden hvor man kan købe noget fra. Den skal ganske enkelt ligne en webshop.

Som den ser ud pt. ser det ud som om det er noget man har hevet frem fra tidlig 90er, den er simpelthen ikke særlig indbydende.

Du kan med fordel kigge ind på https://themeforest.net/category/wordpress?term=gallery%20wordpress og se på design om ikke andet få nogle ideer til hvordan din shop skal se ud. Det er relativ billigt og hvis du ikke lige selv kan sætte temaet op, er jeg sikker på der er nogen herinde som vil hjælpe dig med dette for en rimelig pris. :-)

Og så seo og addwords, men først og fremmest skal din shop have en ansigtsløftning. :-)

Hilsen Thomas

Tilmeldt 6. Feb 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

En Call to Action er en tydelig markeret knap som folk kan trykke på. Eks. Som den der hedder opret bruger her...

Og ehm overvej bogen Don't make me think.
.

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 72
Fra  DeAppFuuel Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu ændred farve tema og rettede stavefejl og flyttede lidt fra forsiden til 'om materialer' hvor der nu også står mere om varen

Is that better? ( og hiver op i menneske kostymet )

Jeg får snart lavet flere billeder og farvet nogler ufarvede

ps. link var : www.johnniaanielsensmaleriermm.dk

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnni, 

For god ordensskyld bør du slå alt andet end danske IP adresser fra i dit besøgstæller system, så du får et retvisende billede af dine besøg. 

Jeg kan ikke lige overskue at give dig feedback på designet.

Mvh 
Peter

Tilmeldt 15. Oct 17
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden ting, udover de allerede nævnte. 

Jeg forstår ikke helt hvad man skulle købe en kopi i A3 til f.eks. 33 kr. for. Den ville man jo groft sagt bare selv kunne printe ud.

Hvis jeg skulle købe noget kunst, så skulle det da være et maleri i stort format. Og ikke noget man bare selv kan printe på sin normale printer. 

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 17
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnni

Fedt at du har kastet dig ud i dit eget webshop-eventyr! :-)

Det første jeg lige studsede over, inden jeg klikkede mig ind på siden, var den meget lange URL. Ikke at det nødvendigvis har noget med din konverteringsrate at gøre, men en kort og letlæselig URL giver et bedre førstehåndsindtryk på mig, som fx JohnniNielsen.dk eller andet. Men der er muligvis en smagssag.

Og før folk køber noget i en webshop, skal de føle sig trygge (med alle de skræmmehistorier man hører om falske webshops). Et af de signaler, der kan skabe usikkerhed hos folk er stavefejl - så der ville jeg få et par friske øjne på.

Når man besøger en webshop, skulle der heller ikke være nogen tvivl om, at det er en webshop. Derfor burde det være overflødigt med en forklaring såsom "( alle options til web adresses indhold bla. webshop findes i toppen bortset fa to genveje til mine andre web adresser findes i denne forside tekst )"... hvilket på mig også virker som en lidt snørklet beskrivelse.

Info som "web adresse oprindeligt startede ca. 20/5 2017. Byggede side forfra d. 21/09 2017  valgte nyt design på web adressen." ville jeg også flytte til Om-sektionen og ikke bruge forsideplads på.

Du kender dit antal besøgende. Men ved du hvad dine siders bounce rate, time on site m.v. er? Hvis ikke, kan jeg varmt anbefale dig at installere Google Analytics. Der kan du få en masse indsigter om hvor dine besøgende falder fra.

Jeg ville også foretrække letlæselige URL'er. Hvis jeg fx klikker mig ind på Galleri er URL'en "/430130813", hvor "/galleri" ville være mere indbydende (og bedre for din SEO).

Personligt vil jeg heller ikke handle på en webshop, hvor man skal betale ved at overføre penge til en bankkonto ("Kr overføres til min konto før afsendes til ( dig ) modtageren."), da man som forbruger er stillet dårligere. Jeg kan forestille mig, at der er et stort frafald af de af dine besøgende, der når til denne side - det vil du kunne få svar på i Analytics.
De fleste webshops gør det i footeren tydeligt hvordan man kan betale i shoppen. Her nåede jeg helt til betalingssiden, før jeg opdagede, at man skal betale med bankoverførsel.

Gør i øvrigt tydeligt opmærksom på dine USP'er (Unique Selling Propositions)... de er med til at skabe tryghed og interesse. Eksempel på dette fra Whiteaway: "Gratis fragt", "Prisgaranti", "Trustpilot 8,9/10".

Håber at det kunne bruges.

Go' vind med shoppen :-)
Bjarke

Bedste hilsener, Bjarke
iPhone X Priser

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 72
Fra  DeAppFuuel Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

A3 er 2xA4

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)