Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af en god og billig linkbuilder

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du selv har oplevet en god linkbuilder og af hjertet anbefaler ham,
så hører jeg gerne fra dig.

Jeg skal have lavet noget linkbuilding til min side icode.dk

Jeg ønsker ikke tilbud/opslag fra firmaet eller personer direkte, men kun anbefaling fra deres kunder.

Jeg er ikke interesseret i abonnementsordninger hvor der betales løbende. Det er en sovepude for firmaet.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Blot et par hurtige gode råd ...

  1. Sørg for, at de links der laves til dit website ikke alle kommer fra den samme type, eller ganske få typer, af andre website. Det vil på sigt skade mere end det gavner.

  2. Du bør sikre dig (på skrift) at dem der laver dine links IKKE aktivt fjerner dem igen senere (hvis f.eks. du dropper dem, eller I bliver uvenner).

  3. Links ER en løbende opgave. Du kan ikke få en stærk og naturlig linkprofil ved blot at lave en masse links på et par uger. Du skal løbende have nye links for at opbygge en troværdig autoritet.
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Deleuran:

Hej

Hvis du selv har oplevet en god linkbuilder og af hjertet anbefaler ham,
så hører jeg gerne fra dig.

Jeg skal have lavet noget linkbuilding til min side icode.dk

Jeg ønsker ikke tilbud/opslag fra firmaet eller personer direkte, men kun anbefaling fra deres kunder.

Jeg er ikke interesseret i abonnementsordninger hvor der betales løbende. Det er en sovepude for firmaet.

Hej Jan!

Du kan med fordel tilmelde dig TheBacklink.club og få 15 nye linkbuilding muligheder gratis hver måned. Så er der i hvert fald noget at gå i gang med. Men som Mikkel siger, så lad det ikke være din eneste kilde til links. 

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Sander - spændende med TheBacklink club!

Er det internationale sites man får linkmuligheder fra eller er det danske? :-)

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Riis:

Hey Sander - spændende med TheBacklink club!

Er det internationale sites man får linkmuligheder fra eller er det danske? :-)

Begge dele. Det vil være blandet Smile

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sander,

Det ser spændende ud :)

- Kan du beskrive lidt nærmere hvad det går ud på...?

Vh,
Caspar

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tage et kig på www.linkkongen.dk som har nogle rigtig gode priser

Men som der også nævnes længere oppe, så er linkbuilding en løbende opgave og du skal ikke smide alle dine æg i en kurv.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Caspar F:

Hej Sander,

Det ser spændende ud :)

- Kan du beskrive lidt nærmere hvad det går ud på...?

Vh,
Caspar

What you see, is what you get. 15 nye backlink muligheder gratis i din inbox hver måned Smile

Fra Horsens
Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 16
Fra  strikkepinden.com Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sander

Jeg leder selv efter, hvordan jeg kan gøre min side bedre ligesom Jan Deleuran, men dem du omtaler TheBacklink.club, hvor er det berømte men? Jeg tænker på, at Google, Bing og andre søgemaskiner vel ikke bare tager det for gode varer, at der bliver laver links til ens side fra den samme side. Det ser mistænkeligt ud.

MVH. Niels Pind 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Strikkepinden:
Hej Sander

Jeg leder selv efter, hvordan jeg kan gøre min side bedre ligesom Jan Deleuran, men dem du omtaler TheBacklink.club, hvor er det berømte men? Jeg tænker på, at Google, Bing og andre søgemaskiner vel ikke bare tager det for gode varer, at der bliver laver links til ens side fra den samme side. Det ser mistænkeligt ud.

MVH. Niels Pind

Halløj!

Godt at du er mistænksom. Det skal man nogle gange være, inden man kaster sig ud i noget.

Men du kan tage det roligt omkring TheBacklink.club. Det er en service, jeg selv har lavet. Jeg finder 15 nye steder, du kan bygge links fra - hver måned. Grunden til at jeg har startet siden op er, at jeg selv har haft svært ved at finde link muligheder. Så det er lige så meget en øvelse for mig selv i at finde nye steder at linke fra. Og så har jeg tænkt, at jeg lige så godt kan dele det, jeg finder, med andre, hvilket så er blevet til TheBacklink.Club, der nu hastigt nærmer sig de første tusind medlemmer internationalt. 

Servicen er 100% gratis, så der er intet berømt "men" ved at blive medlem, og du styrer jo selv, hvor mange af de link-muligheder, du vælger at udnytte. Du kan lave alle 15 links eller du kan lave 0 - helt op til dig selv Smile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)