Hey. |
Nogen der har et bud? :)
Hey. |
Nogen der har et bud? :) |
Hvis det er en dansk virksomhed, så kan du sende almindelig rykkere med gebyr, inkassovarsel etc. Hvis bureauet gør indsigelse mod dit krav, skal i have sagen afgjort ved retten. Evt. som småsag, hvis du ikke benytter en advokat. Hvis der er tale om en udenlandsk virksomhed, skal du inddrive pengene efter reglerne i det land virksomheden drives fra. Mange inkassovirksomheder har enten afdelinger eller samarbejdspartnere i de fleste vestlige lande. |
Indtil videre er det indtjening fra april og maj Jeg mangler at få udbetalt... for juni burde jeg først få D. 15. August.. jeg er holdt op med at levere mere for dem... |
Hvis du ikke kan dokumentere dit krav, bliver det ualmindeligt svært at inddrive pengene. |
Har screendumps af 'statistik' fra de 3 måneder, dvs. Der står i kroner og øre hvor meget jeg har tjent. |
Hvad står der om værneting i jeres skriftlige kontrakt? |
Det er en affilliate virksomhed... de har bare oprettet mig som bruger og jeg har givet dem mit CVR nummer og en konto de kan overføre det jeg tjener... |
Det ved jeg ikke, men spørg Jørgen, som er Advokat og yder en 1/2 time gratis retshjælp. |