Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projektstyringplatform for konsulentvirksomhed?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Som ny iværksætter leder jeg efter en simpel, billig projektstyringplatform for min konsulentvirksomhed.

Jeg leder efter en IT-platform som kan:

* Tage underrådgivere ind
* Fx tildele projektledelse, underrådgivere simple rettigheder osv.
* Tids- og ressource deling
* En mulighed for transparens deling af honorar for de enkelte ydelser

Hvis man samtidig nemt kan gennemskue honorardeling, dækningsgrad, omkostninger mv. vil det være en styrke.

Og det skal være simpelt, gerne billigt og nemt at bruge.

Nogen gode forslag som er testet med succes?

Venlig hilsen 

Mark Hansen

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Lige præcis alt det, du søger der, kan du sætte op i Podio. Det har vi gjort. For at sætte dit op mod nogle af de ting, vi har gjort, så har vi gjort følgende:

- Alle ansatte er sat ind i forskellige workspaces, alt efter hvor de hører til
- Alle opgaver bliver tildelt enten en person eller en gruppe, hvor man blot kan vælge dem.
- Vi har en timer på hver opgave inde i podio, hvilket betyder, at man blot enten kan skrive tiden ind manuelt eller klikke på startknappen, hvor den recorder tiden.
- Opsætning af formel, der udregner omsætning, omkostninger og dækningsbidrag for hver opgave. Derudover har vi estimat af tid på opgaven, der kan hjælpe med at vurdere om opgaven er lønsom. Det gør den automatisk til sidst, når tiden er opgjort fra punktet tidligere.

Det er blot nogle af de ting, vi har sat op - Der er uendelige muligheder i Podio. Vi har den gratis version, da vi ikke føler os begrænset af noget endnu. Tøver ikke sekund med at tilkøbe et abonnement den dag, det bliver nødvendigt.

Fra Marielyst
Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 83
Fra  Partylys.dk Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig i at Podio vil være en god platform for dette. Jeg har selv været involveret i et firma hvor vi styrede 500+ projekter, mere end 40 konsulenter og gud ved hvor mange eksterne brugere (kunder) i Podio, og det fungerede rigtigt fint. Podio har også en god og gennemarbejdet API som gør det let at integrere mod andre systemer. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)