Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af hjemmeside til webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære læsere.
Jeg ville gerne høre erfaringer fra andre der har startet virksomhed med webshop og hvilken i så fald anbefaler. Skal være nem at oprette produkter i webshoppen og skal også være sikker.

På forhånd tak😀

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa ;-)

Mange af vores kunder har stor succes med deres WordPress / WooCommerce løsninger.

Med dette setup får du en komplet og professionel løsning, hvor du selv kan tage kontrollen over det daglige arbejde med shoppen.

Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, så vil jeg give dig en uforpligtende rundtur i mulighederne med verdens mest benyttede CMS.

Du kan læse mere om løsningen på www.erhvervshjemmesider.dk/webshop

Lad mig høre fra dig :-)
God aften herfra!

Fra Brøndby
Tilmeldt 20. Jun 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tag et kig på e-supplies: https://www.e-supplies.dk/

Dansk virksomhed, med et dansk system (emporio) og kunder som G4S, TDC, ZOO, Nationalmuseet og Bill Gates.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er tilhænger af SmartWeb.dk. Jeg synes at de har det bedste system, og en gratis support.

Jeg har faktisk 2 sytemer jeg er tilhænger af - i prioriteret rækkefølge:

1. SmartWeb
2. WooCommerce

Jeg har ikke læst hele artiklen igennem, men her er sikkert nogle gode synspunkter og betragtninger
http://www.amino.dk/blogs/gaesteeksperten/archive/2013/01/16/webshop-bibelen-hvilken-platform-skal-jeg-v-230-lge.aspx 

Hvis jeg var dig ville jeg lave et budget over hvor meget du vil bruge på selve webshoppen, design og UX.
Herefter lave en kravsliste over funktioner du er absolut nødsaget til at have.

Ud fra budget og kravsliste har du et godt udgangspunkt, når du er på udkig efter et webshop-system.

Fx, du vil gerne tilbyde "abonnementsbetaling" til dine kunder - så er det vigtig at webshop-systemet kan det. Det er ikke sjovt, at have brugt mange penge før end man opdager at det kan systemet bare ikke.

Hvis ikke du vælger et webshop-system, så kan du faktisk også sælge varer igennem https://bidsii.dk/

(ja, Bidsii er min hjemmeside :))

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil helt klart forslå dig Shopify. Et solidt system, der bliver udviklet på hver dag. Forretningen bag er i voldsom vækst, og udvikler hver dag på en bedre oplevelse for både kunde (B2B) såvel som konsumenten der handler på shops.

Pt. er deres fokus på det skandinaviske marked ikke særlig stort. Men det er noget jeg bl.a. arbejder med. Jeg er i dialog med deres team omkring et møde i Dublin inden særlig længe, fordi jeg netop synes det er synd, at et så godt produkt (Shopify) ikke bliver udviklet særlig meget på i Danmark.

Men med det sagt. Så er produktet stadigvæk i min optik det bedste på markedet - også bliver de kun større og større i Danmark med tiden.

Hvis du har nogle spørgsmål til Shopify, så skal du være mere end velkommen til at booke en opringning på min hjemmeside. Faktisk er jeg officiel certificeret Shopify expert. Så lad os endelig snakkes ved.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Pete

Langt de fleste webshopsystemer kan leve op til det du efterspørger, så hvis du vil have nogle bedre svar, så vil jeg foreslå at du laver en grundig kravspecifikation. 

Hvilke krav har du til design, funktionalitet, betalingsmetoder, fragtmetoder/beregninger og meget meget mere.

Først når du har tænkt mere over hvad du har behov for, giver det mening at vælge platform. 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimitri Gogios:

Jeg er tilhænger af SmartWeb.dk. Jeg synes at de har det bedste system, og en gratis support.

Jeg har faktisk 2 sytemer jeg er tilhænger af - i prioriteret rækkefølge:

1. SmartWeb
2. WooCommerce

Jeg har ikke læst hele artiklen igennem, men her er sikkert nogle gode synspunkter og betragtninger
http://www.amino.dk/blogs/gaesteeksperten/archive/2013/01/16/webshop-bibelen-hvilken-platform-skal-jeg-v-230-lge.aspx 

Hvis jeg var dig ville jeg lave et budget over hvor meget du vil bruge på selve webshoppen, design og UX.
Herefter lave en kravsliste over funktioner du er absolut nødsaget til at have.

Ud fra budget og kravsliste har du et godt udgangspunkt, når du er på udkig efter et webshop-system.

Fx, du vil gerne tilbyde "abonnementsbetaling" til dine kunder - så er det vigtig at webshop-systemet kan det. Det er ikke sjovt, at have brugt mange penge før end man opdager at det kan systemet bare ikke.

Hvis ikke du vælger et webshop-system, så kan du faktisk også sælge varer igennem https://bidsii.dk/

(ja, Bidsii er min hjemmeside :))

Bidsii ligner lidt http://www.chilindo.com det er sjovt. :-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Mediagraphic Mediagraphic Aps Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvis det er en webshop med over 100 forskellige produkter vil jeg klart anbefale dig at bruge Magento. Ellers er Woocommerce plugin til Wordpress en rigtig god løsning.

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Mediagraphic Mediagraphic Aps Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Svagheden ved Shopify er at de tager procenter af hvert salg i en webshop...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)