Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnement på egen hjemmeside ??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg har forgæves søgt, men har ikke kunnet finde det.

Jeg er nyopstartet som selvstændig og skal til at sælge produkter på min hjemmeside/blog. Jeg kommer til at skulle sælge enkelte produkter, men også noget i form af abonnementer, altså hvor køberne skal betale pr. mdr. Tænker ikke de selv skal betale hver mdr og vil gerne have et system der selv trækker pengene.

Er der nogen der har ideer til, hvad jeg skal begive mig ud i?

Mange hilsner
Maj ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maj, 

Jeg har sendt dig en PM. :) 


Med venlig hilsen
Kristian Kristensen 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maj

Jeg er selv ved at undersøge lign.

Er blevet anbefalet Pensopay. Smile

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maj 

Jeg vil uden tvivl anbefale dig en WordPress / WooCommerce løsning, med implementering af WooCommerce subscriptions. Med dette setup får du en professionel løsning - hvor du kan drive din forretning efter ønske. 

Til formålet vil jeg slå på tromme for QuickPay / Clearhaus som betalingsudbyder. Dette setup tillader nemlig løbende opkrævninger. 

Smid mig gerne en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller giv et kald på tlf. 70 40 40 50, så kan vi evt. tage en snak omkring dine muligheder. Du kan læse mere omkring os, samt se referencer på www.erhvervshjemmesider.dk

Ha´en rigtig god dag :-)

Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Simplero fungerer rigtig fint — alt afhængigt af hvad du skal bruge det til, selvfølgelig.

Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg skriver til dig fordi jeg har læst dit opslag vedr. et evt hjemmesideabonnement, går ud fra du efterhånden har gjort din research, derfor tænker jeg ikke at jeg vil bruge flere timer på en roman omkring hvorfor abonnementer er en rigtig god løsning.

Istedet tænker jeg at jeg vil fortælle lidt om hvad vi kan :)

Hos TOGI Data ApS har vi stor erfaring i både at lave hjemmesider og webshops samt online marketing, vores pris for en spritny og flot hjemmeside/webshop starter fra kr. 349,- pr. måned.

Dette inkl bla.

  • Ny hjemmeside i WordPress
  • Et lækkert design, der gør hjemmesiden mere levende - bliver tilpasset indtil du er tilfredse
  • Responsivt design, så siden også tilpasser sig tablets og mobiltelefoner
  • Hvis du ønsker at udskifte tekst/billeder på sitet, sender du dem til os (op til 5 sider per år) og så retter vi til
  • Vi sørger for løbende at sikkerhedsopdatere selve systemet samt plugins
  • Webhotel
  • Daglig backup
  • Hackerforsikring              
  • SEO-modul, så siden er klar til efterfølgende arbejde med søgemaskineoptimering
  • Support

Du kan læse mere om tilbuddet her: https://www.togidata.dk/hjemmeside-abonnement.

Det er et ‘All Inclusive-abonnement’, hvor der både er inkluderet opsætning, design, webhotel, mailkonti samt løbende vedligeholdelse og support. Og der er ingen startpris!

Hvis du har lyst til at høre lidt mere, er du meget velkommen til at give mig et kald på 36 95 34 69 , og så kan vi tage en uforpligtende snak om dine muligheder.

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Maj

Jeg vil anbefale WooCommerce også subscription delen

Jeg kan godt hvis du ønsker det lave en løsning.

Vi har en lang række referencer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)