Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox bliver til UnoEuro

Side 4 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 14:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom Sommer:
Giv os chancen i stedet for at gå i panik og male fanden på væggen :)

Jeg maler ikke, nævner blot nogle af de ting jeg mener gør folk utrygge og vrede, f.eks. Let's Encrypt som jo næsten koster det samme som et helt hotel hos Meebox, den slags lægger kunder naturligvis mærke til og bliver skuffet og vrede over :)

Tom Sommer:
Alt du har ved Meebox bliver flyttet med over, de "ekstra" addon domæner og databaser du allerede har, kommer ikke til at koste ekstra hos UnoEuro.

Det burde man måske have meldt ud af kunderne ikke ville blive fakturerede for det i blogindlægget fra både Meebox og Unoeuro, dem der kommer fra Meebox, så havde mange bekymringer være ude af verden for en del kunder ihvertilfælde.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 14:47 | Låst

Kim:

Tom Sommer:
Alt du har ved Meebox bliver flyttet med over, de "ekstra" addon domæner og databaser du allerede har, kommer ikke til at koste ekstra hos UnoEuro.

Det burde man måske have meldt ud af kunderne ikke ville blive fakturerede for det, dem der kommer fra Meebox, så havde mange bekymringer være ude af verden for en del kunder ihvertilfælde.

Ekstra domæner og databaser koster ikke noget at 'have' hos UnoEuro (Ekstra databaser koster noget at _oprette_), så det er forkert at antage at det vil koste ekstra for en kunde at have dem liggende - men ja, i bagklogskabens klare lys, så kan det godt være vi skulle have penslet det ud. Vi havde måske for stor tillid til at folk var villige til at se tiden an og vente på mere konkret information, og ikke bare begynde at male på væggen ;)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra København
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Cloudify.biz Skrevet kl. 15:05 | Låst

Jeg kender Meebox - som en super professionel samarbejdspartner, jeg føler mig sikker på det vil fortsætte. 

Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 16:57 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har flere sider hos Meebox, og er meget tilfreds med det. Jeg er superskeptisk over flytningen, fordi man piller ved noget, som fungerer godt for mig. Men selvfølgelig ser jeg tiden an, ser om Unoeuro er godt nok, og lader det hele komme an på en prøve. Jeg skal nok brokke mig, hvis jeg er utilfreds - men vil ikke brokke mig på forhånd ;-)

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15007
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:11 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg startede selv med at have sites hos Meebox for mange år siden, men pga store problemer med hastigheden, nede tid osv flyttede jeg alt over til Unoeuro, og det har jeg ikke kunne klage over på noget tidspunkt! Eneste nede tid jeg har oplevet, var det store nedbrud, hvor strømmen røg sidste år.

Idag har jeg adskillige hundrede sites hos Unoeuro, og jeg har ikke kunne finde en leverandør, som har kunne matche oppetid, hastinghed, driftsikkerhed, kundesupport og pris, som Unoeuro har leveret til mig... 

Så jeg kan kun give de varmeste anbefalinger til Tom og hans stab :)

Når man læser tråden igennem, er folk bange for en masse ubekendte ting, som de ikke spørger Unoeuro omkring, men i stedet selv begynder at skabe problemer ud fra. Hvis man er i tvivl, hvorfor så have en holdning, når man ikke kender fakta eller svaret på spørgsmålet? Jeg undre mig bare. Men rygter og sladder skal jo starte på en eller anden måde...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 16
Indlæg ialt: 40
Fra  Pastaparty.dk Skrevet kl. 15:08 | Låst

Jeg har bare ét spørgsmål; vi har Ultimate webhotellet hos Meebox. Det koster os, så vidt jeg husker, 199,- om måneden. Får vi et tilsvarende webhotel hos Unoeuro?

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 10:59 | Låst

Tom Sommer:

Kim:

Tom Sommer:

Det burde man måske have meldt ud af kunderne ikke ville blive fakturerede for det, dem der kommer fra Meebox, så havde mange bekymringer være ude af verden for en del kunder ihvertilfælde.

Ekstra domæner og databaser koster ikke noget at 'have' hos UnoEuro (Ekstra databaser koster noget at _oprette_), så det er forkert at antage at det vil koste ekstra for en kunde at have dem liggende - men ja, i bagklogskabens klare lys, så kan det godt være vi skulle have penslet det ud. Vi havde måske for stor tillid til at folk var villige til at se tiden an og vente på mere konkret information, og ikke bare begynde at male på væggen ;)

Har i ikke tænkt jer at modernisere jeres kontrolpanel og services nu hvor der er en sammenlægning, jeg har stadig et enkelt domæne hos Unoeuro og er langt fra tilfreds med systemet. Har 23 domænet ved Meebox

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 11:00 | Låst

Hej Anders.

Jeg er blevet anbefalet af min seo mand at vælge jer. 

Lige nu bruger jeg inmotionhosting.com - Som ligger i USA, hvilket jo er dumt når jeg udelukkende har danske brugere. Er også blevet anbefalet at droppe CDN.

Min side loader også på 4 sekunder på trods af utallige forbedringer jeg har lavet. Hvad vil du tro et skifte til jer vil kunne gøre for min side rent seo mæssigt?

siden er: https://www.konkurrencer-nonstop.dk 

I jeres pro pakke skriver i 200% - Men hvad er det jeres kan i forhold til min nuværende: http://www.inmotionhosting.com/vps-hosting (VPS-2000-HA-S)

Kan jeres håndtere en pludselig trafik på 200-300 besøgende ? :)

Du er velkommen til at svare mig på kontakt@konkurrencer-nonstop.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 11:01 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flemming Møller:
Har i ikke tænkt jer at modernisere jeres kontrolpanel og services nu hvor der er en sammenlægning, jeg har stadig et enkelt domæne hos Unoeuro og er langt fra tilfreds med systemet. Har 23 domænet ved Meebox
Det må du uddybe lidt?

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 11:30 | Låst

Mark Källstrøm:
I jeres pro pakke skriver i 200% - Men hvad er det jeres kan i forhold til min nuværende: http://www.inmotionhosting.com/vps-hosting (VPS-2000-HA-S)

Hej

Du kan ikke sammenligne de 2 ting, dels betyder "200%" absolut ingenting, er det dobbelt så meget som alle andre på samme server, eller er det 2 CPUer per process eller? VPS-2000 er ligeledes bare et produkt, VPS = du deler CPU(er) med andre VPS systemer, hvad trækker de? Hvor meget er der allokeret per CPU? Hvad du kan gøre er at du kan checke flere ting, en ting er det performancetal din backend har (for singlethread process), kan se du kører wordpress, så du kan teste med denneher:

https://wordpress.org/plugins/mywebtonet-performancestats/

Andre ting som netværk og generel responstid fra f.eks Stockholm, hvilket er relevant for dine danske kunder, kan du teste her:

https://tools.pingdom.com/

test dit eget og se din responstid, og så sammenlign med f.eks https://kildahls.com (som er et SSL site som dit).

Mvh WebHosting A/S

Side 4 ud af 11 (103 indlæg)