Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hemmelig direktør adresse på CVR

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Hvordan kan man oprette en ApS virksomhed på anden adresse og sikre at ens private adresse forbliver privat (ikke offentliggjort) på CVR (SKAT og myndigheder må selvfølgelig godt kende den private adresse)?

Hvis man kigger på datacvr.virk.dk og søger på et ApS og kigger under "Ledelse, revisor, ejerforhold og tegningsregel" og under "Direktører" så står direktørernes privat adresser her. Der er jo mange der har hemmelig adresse f.eks. voldsramte kvinder, vidner i kriminal sager mv. fordi de ikke ønsker at blive opsøgt af en kriminel på deres privat adresse. Hvis CVR automatisk tager ens hemmelige/beskyttede adresse fra CPR så er der jo mange borgere der er afskåret fra at starte en virksomhed af hensyn til egen og familiens sikkerhed. 

Spørgsmålet har før været diskuteret her men uden noget klart svar. Hvis man opretter virksomheden på en anden adresse end sin privat adresse vil ens CPR adresse så stadig stå under "Direktør" på CVR?

Hvis man opretter en udenlandsk virksomhed og registrerer den på CVR vil direktøren med bopæl i Danmark så stadig få vist sin private adresse for alle på CVR?

Dette indlæg har INTET med skattetænkning at gøre. Det handler alene om hvordan en person med hemmelig/beskyttet adresse kan sikre at folk på gaden ikke kan finde hendes/hans adresse på CVR (men at SKAT og andre myndigheder selvfølgelig godt kender privatadressen).

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke du kommer udenom. Jeg har i hvert fald hemmelig adresse der så er offentlig i CVR 

Tilmeldt 25. Dec 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Tak for svaret. Trist for iværksættere hvis det virkelig er sådan. Ved så ikke om du ved din virksomheds oprettelse prøvede aktivt at forhindre at din privatadresse blev offentliggjort på CVR?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Navn på direktør og ejer vil fremgå altid og det kan ikke ændres - her mener jeg også at adressen skal fremgå - også på den registrerede direktør - adressen hvor han kan kontaktes

Selskabets officielle adresse kan være hos en advokat eller andet steds med mulighed for fysisk kontakt og behøver således ikke være ens private

Du kan sikkert finde en advokat eller anden f.eks. som mod betaling er direktør og som ikke har problem med adressen skulle jeg mene - men alt koster - det er prisen for at kunne drive virksomhed uden fuld personlig hæftelse, at direktøren skal kunne findes let

Navn og en fysisk kontakt adresse er den betingelser der er for at man kan drive virksomhed/selskab og jo risikere at andre påtager sig en risiko ved at handle med en - Det er jo ikke kun skat som kan være kreditor og skat og andre myndigheder kan jo ikke være mellemmand for kontakt i alle konflikter. 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Dec 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for svaret, selvom jeg havde håbet på at den private adresse kunne forblive hemmelig.

Tilmeldt 25. Dec 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Cookie - John Hannover og andre interesserede

Lad os nu sige at den ønskede virksomhed er en dating-side altså en websideInternettet. Der er ingen fysiske produkter at købe/sælge. Indkomsten består af reklameindtægter samt abonnement/medlemskab. Med henblik på at kunne bevare sin private adresse hemmelig kunne det så være en ide at kigge efter et EU-land hvor man (som dansker) kan starte sin virksomhed (f.eks. dating side) og hvor privat adressen må være hemmelig for den almindelige borger (myndigheder må gerne kende den)? Kunderne kan være alle i hele verden og for f.eks. en dating-side er der jo ingen specifik grund til at denne virksomhed er registreret i Danmark. Programmøren/ejeren der vedligeholder dating siden går jeg udfra stadig skal betale skat i Danmark men dette er ok bare ens private adresse kan forblive hemmelig.

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Ha-ha du vil lave en abbonementsfælde! 

Tilmeldt 25. Dec 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er bestemt ikke en abonementsfælde. Er alle de store internationale dating sider så fælder? Utroligt det er så svært for nogle at forstå kombinationen af at ville drive lovlig virksomhed men samtidig have hemmelig adresse af private årsager. Spørg f.eks voldsofre hvorfor hun/han vil dette. Besvar ud fra ønsket om at hjælpe fagligt og ikke troen på at alle vil snyde i skat eller lave fælder.

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hvorfor er det så vigtigt at folk ikke kan se hvad du arbejder med ? Hvis du ikke kan stå indefor de ting som du laver, så lav om i dit liv.

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er der nogen som giver mig en lav karakter ? Hvis man har dårlig samvittighed om de ting man laver (også selv om det er lovlig i juridisk forstand), så lav dit liv om og få et bedre liv. Husk, at som er i mørket kommer frem i lyset.

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)