Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

algebekæmpelse/mosfjerning firma

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Dec 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino jeg har vært vinduespudser i et par år nu jeg har gået og overvejet at starte et firma op så jeg har tænkt lidt på  algebekæmpelse/mosfjerning Facderans jeg  mangler bare lidt hjælp med  evnt udstyr og priser og hvor man kan købe det hende evt. links :) jeg har set nogle havde en triler  eller vare vong med alt udstyrt i :) på forhånd tak for hjælpen og  jeg kan også kontaktes på Email Krishansen26@iclod.com

Fra Hinnerup
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Damsbro hus & haveservice Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige ned i denne tråd, for jeg står i samme situation.

Pudser også vinduer og vil gerne udvide ydelses sortimentet her til 2017. Jeg yder også haveservice. Så at kunne tilbyde hele vedligeholdelse af hus og have ville passe godt ind i konceptet.

Men mangler viden om hvordan det gøres præcist, og hvor det kan købes henne.

Mvh
Dennis Højsgaard

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Driver en hjemmeside der sælger algefjerner til havedamme, og rammer derved ofte nogle kunder der også efterspørger algefjernere til deres huse. 

Så hvis i mangler nogle henvendelser, og er frisk på et lille samarbejde i jeres område, kunne jeg nok sende nogle jeres vej. 

Mvh 

Morten 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Dec 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.  Morten 

hvilken henvendelser har du :) og hvis du har nogle der kan hjælpe med udstyret til  at man skal bruge og hvis man kan få vist hvor dan blaings forholdet er når man skal lavde de værse blaniger og evt kan få hjælp til at finde et sted at få udstyr fra så kunne jeg mulig vis godt være intrasert i et lille samarbejde i mit område og hvliken type samarbjde tenker du på du kan evntuelt sende en mail til mig på krishansen26@icloud.com   jeg tjæker altid min emails Dagligt så ingen problem der 

Mvh

Kris

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at Johnny fra Sjaellands Ejendomsservice tilbyder mos- og algebehandling. Da han vist også sælger robotter etc, så er der kan han muligvis levere udstyr eller fortælle hvor detk an skaffes.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Dec 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa Gita mange tak for dit svar jeg vil prøve at kontakte ham og høre om han sælger udstyr eller ved hvor man kan skaffe det Mvh Kris

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Kris

du kan ringe til mig i morgen vedr. udstyr til algebehandling af tag , jeg kan nok hjælpe dig lidt på vej

god jul

tlf. 9110 0000

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Dec 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johny det lyder super godt mange tak det vil jeg da gøre så hvad kl i morgen passer dig bedst jeg kan fra formidagen og ud til kl 22.00 i morgen aften mvh kris  

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)