Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brainstorm. Hvordan sælger jeg verdens grimmeste kontorstol?

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den er anbefalet af ergoterapeuter , er det vel det perfekte produkt ??

Grim synes jeg ikke den er, men derimod nytænkende, anderledes, speciel , eksklusiv (det var mine første tanker, da jeg så den)

En stol jeg personligt sagtens kunne finde på at købe, hvis pris og kvalitet hænger sammen.


Mine tanker ... brug dem som du vil. At kontakte relevante forhandlere. Eksponering på YouTube mv. og TV Shop ;-) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Jannik

Hej Jannik. Tak for dit forslag :o)

Jeg har tidligere haft en stor animeret video på forsiden af en af mine shops. Jeg kan rigtig godt lide konceptet, men - i min branche i hvert fald - er det som om at folk ikke har tid til at se dem.

Jeg synes nu heller ikke problemet er at få formidlet budskabet om stolens positive egenskaber. Udfordringen ligger nærmere i at få udbredt kendskabet til den. Hvordan skaber jeg noget opmærksomhed? PR? Konkurrencer, Ambassadører?

@ Deltro

Jo en form for samarbejde med terapeuter ville være kanon. Men det er desværre ikke muligt at stille den til rådighed gratis - det vil kræve rigtig mange gratis kontorstole rundt omkring i landet, og det er der desværre ikke plads til i vores økonomi.

Et samarbejde hvor man fx tilbyder en form for rabat som terapeuten enten får i provision eller kan give videre til sin klient er også en vinkel jeg arbejde med. Så god idé :o))

@ Daniel

Jo det er selvfølgelig et kæmpe kompliment at den anbefales af ergoterapeuter - vi har jævnligt salg herigennem - MEN... salget afhænger jo så af at vi finder en måde at gøre landets ergoterapeuter opmærksom på stolen eksistens. Hvordan gør vi det? :o)

Mht. forhandlere... god idé - bortset fra at det er min erfaring at forhandlere (i denne branche i hvert fald) kræver / forventer minimum 50% i avance for at forhandle en kontorstol. Så vil den godt nok blive meget dyr!

TV-sHOp - Puha.... skal jeg så selv stå og snakke løs, eller skal jeg hyre en lyshåret skønhed???? Stick out tongue

Hilsen Morten

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 62
Fra  synack.fo Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Det ser ud som en rigtig fin stol, min første opfattelse er umiddelbart, at den koster meget. Man skal selvfølgeligt ikke gå ned på udstyr, men som ejer af en virksomhed ønsker man at passe på omkostningerne.

Da du skriver ovenstående, synes jeg, at dette er en god pris samt fordele, hvis man ønsker en god ergonomisk stol til en god pris. For mig, som skal op med penge pungen er det et selling point, at jeg kan aflevere stolen igen efter 14 dage hvis det viser sig, at den ikke er tilfredsstillende. Disse ting fremgår ikke på din hjemmeside, hvilket.

Det er ellers en flot hjemmeside som du har, der beskriver fordelene med stolen rigtig godt.

Hvis det er forhandlere, ergo og fysioterapeuter du ønsker at gå efter, vil messer være en god idé, hvor man evt. også kunne gå ud og besøge dem :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

svendingi:

Hej Morten,

Det ser ud som en rigtig fin stol, min første opfattelse er umiddelbart, at den koster meget. Man skal selvfølgeligt ikke gå ned på udstyr, men som ejer af en virksomhed ønsker man at passe på omkostningerne.

Da du skriver ovenstående, synes jeg, at dette er en god pris samt fordele, hvis man ønsker en god ergonomisk stol til en god pris. For mig, som skal op med penge pungen er det et selling point, at jeg kan aflevere stolen igen efter 14 dage hvis det viser sig, at den ikke er tilfredsstillende. Disse ting fremgår ikke på din hjemmeside, hvilket.

Det er ellers en flot hjemmeside som du har, der beskriver fordelene med stolen rigtig godt.

Hvis det er forhandlere, ergo og fysioterapeuter du ønsker at gå efter, vil messer være en god idé, hvor man evt. også kunne gå ud og besøge dem :)

Hej :)

Ja den er ikke i den billige ende, men som en kunde - en kommune - lige har skrevet denne kommentar

....."en meget forstående chef der ser værdien i, at disse stole kan afværge flere sygedage….."

og det er jo egentligt ret sigende. Der er en masse skriverrier i medierne for tiden om at vi sidder mere ned end nogensinde før, og det giver en masse følgeproblemer. Så som en investering i ens helbred er 5000x moms måske ikke så meget,,,, Det svarer til en ny Smartphone, men holder med garanti i længere tid :o))))

Hilsen Morten

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 62
Fra  synack.fo Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nemlig rigtigt :) Jeg synes derfor, at det er synd at denne faktor ikke fremgår tydeligere på din hjemmeside, 5.000 kr. er ikke meget for en god stol :)

Tilmeldt 20. Oct 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må møde op på den årlige konference for ergoterapeuter - medbringende din stol og en lyshåret skønhed, det skal nok sætte gang i sagerne Big Smile

Nej, jeg ved det ikke. TV Shop er nok også langt ude, men kunne nu godt se det for mig.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

svendingi:

Det er nemlig rigtigt :) Jeg synes derfor, at det er synd at denne faktor ikke fremgår tydeligere på din hjemmeside, 5.000 kr. er ikke meget for en god stol :)

Du har ret - siden er desværre nok meget produkt-fokuseret og knap så værdi-fokuseret. Det må vi selvfølgelig rette op på :o)

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel C.:
Du må møde op på den årlige konference for ergoterapeuter

Hvor er det nu lige den bliver holdt? Wink

Hilsen Morten

Fra Hornslet
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Tusind tak Yes

Tyskland er desværre ikke aktuelt da der er et tysk firma der har rettighederne til Tyskland. Vi har "kun" til Skandinavien.

Ja det var ellers oplagt med den danske, men jeg kan heller ikke finde noget info om noget lignende i 16/17, men man kan jo altid ringe til dem og forhøre sig :)

Hilsen Morten

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)