Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brainstorm. Hvordan sælger jeg verdens grimmeste kontorstol?

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

He he

Humor kan godt bruges - men med en vis respekt. Bliver også nødt til at holde det en smule sagligt :o)

Spørgsmålet er snarere - hvordan får jeg budskabet / kendskaber til stolen ud til et bredere publikum? Udover adwords, google shopping etc. ??

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra at den hjælper mod ondt i ryggen. Folk med mere end normalt ondt i ryggen gør vel følgende: spiser piller eller opsøger behandling hos en fysioterapeut/kiropraktor. Mon der vil være mulighed for et samarbejde med sådan en? Eller måske kan du låne nogle af deres termer til arbejdet med adwords..?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant stol. Hvad vil sådan en stå i?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

deltro:
fysioterapeut/kiropraktor. Mon der vil være mulighed for et samarbejde med sådan en? Eller måske kan du låne nogle af deres termer til arbejdet med adwords..?

Frederik Hecht (http://fhecht.dk/) har tidligere postet her på Amino, ham kunne man prøve at få fat i hvis det er den rute du går.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

deltro:
fysioterapeut/kiropraktor. Mon der vil være mulighed for et samarbejde med sådan en?

Ja. Og det er faktisk en idé jeg allerede selv arbejder med, for vi har flere henvisninger fra ergoterapeuter i forvejen. Jeg er dog lidt usikker på indfaldsvinklen, men arbejder selv med følgende tanker:

1) Opsøge dem 1 ad gangen og fortælle / oplyse dem om muligheden for sådan en kontorstol. Altså udbrede kendskabet til den i håbet om at de så vil tænke på den når de har kunder med rygproblemer

2) Opsøge ergoterapeuter / Fysser der har arbejdsmiljø som fokusområde

3) Lave en kampagne hvor alle fysser, ergo og andre terapeuter får tilbudt en stol til indkøbspris, og så håbe på at de bliver referencepersoner og automatisk anbefaler kontorstolen når de har en kunde det kunne være relevant for...

Så rigtig godt forslag Smile

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Interessant stol. Hvad vil sådan en stå i?

Hej Niels

Den koster 4999,2 x moms med fri levering og 14 dages prøvetid samt fri retur såfremt den ikke er tilfredstillende (og det var så lige lidt skamløs reklame herfra :O))

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:
Frederik Hecht (http://fhecht.dk/)

Fantastisk tip. Tsind tak - ham vil jeg prøve at hive fat i!

Hilsen morten

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug evt animationsvideo'er til at sælge budskabet. 

Byg den op med at fortælle om problemet - og løsningen. Dårlige stole er et stort problem - så du har et stort potentiale - hvis folk kan overkomme designet :-)

Jeg er lige begyndt med at lave animationsvideo'er og er frisk på at hjælpe dig igang. Vi skal nok finde ud af en fornuftig pris. 

Du kan se en af dem jeg lavede i sidste uge her: https://www.youtube.com/watch?v=Yurpl_UE-SQ&t=2s

Syntes det er en fed måde at forklarer et svært budskab på kort tid.

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Ja. Og det er faktisk en idé jeg allerede selv arbejder med, for vi har flere henvisninger fra ergoterapeuter i forvejen. Jeg er dog lidt usikker på indfaldsvinklen, men arbejder selv med følgende tanker:

1) Opsøge dem 1 ad gangen og fortælle / oplyse dem om muligheden for sådan en kontorstol. Altså udbrede kendskabet til den i håbet om at de så vil tænke på den når de har kunder med rygproblemer

2) Opsøge ergoterapeuter / Fysser der har arbejdsmiljø som fokusområde

3) Lave en kampagne hvor alle fysser, ergo og andre terapeuter får tilbudt en stol til indkøbspris, og så håbe på at de bliver referencepersoner og automatisk anbefaler kontorstolen når de har en kunde det kunne være relevant for...

Så rigtig godt forslag Smile

Hilsen Morten

Jeg har tidligere brugt en fysioterapeut, og de havde flere forskellige ergonomisk korrekte stole etc. man så kunne bruge nu man var der. En vinkel kunne jo være, at stille stolen til rådighed for fysioterapeuten, med håb om, at nogle af deres kunder bliver vild med stolen og vil købe den.

En anden mulighed kunne være et samarbejde, hvor fysioterapeuten anbefaler stolen, mod at modtage en modydelse fra dig. Om det er muligt i praksis, og hvordan det så skal skrues sammen ved jeg dog ikke rigtig.

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)