Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Dinero overtaget af Visma ?

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 2. Jan 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det jeg mener med at malke kunder er at lade prisen stige uforholdsmæssigt meget i forhold til de reele prisstigninger, inflation index regulering osv. Et godt eksempel er yousee som efter deres nytår har sat prisen urimelige 40kr pr. Måned op her hvor jeg bor da de nu ikke længere kan tvinge alle til fuld pakke jf.den nye lov om fri tv udbyder og skal derfor have flere penge på de loyale brugere som fortsætter med fuld pakkr, det er hvad jeg kalder at malke kunden.
I dette tilfælde vil det være lidt derhen af hvis prisen presses f.eks 50kr op pr. Måned for dinero, (det er ikkr sket da så vidt jeg ved, men hvem kender fremtiden?) Så kan en som mig ikke rigitg skifte uden en masse bøvl da dinero er lavet til en som mig, nemt og tilgængeligt og det kan en stor koncern da udnytte og det er hvad jeg frygter, at blive malket uden mer prisen retfærdigør et bedre produkt.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sådan noget kan jo gå begge veje - jeg har lige fået mit yousee internet ned til ca det halve og øget hastighed - formentlig fordi de er generelt prispres på det marked.

Dinero har vel hele tiden skulle tjene penge, og jeg tror ikke prisen afhænger af ejeren men af hvad man kan få - i forhold til konkurrenter - som der er nok af. 

Du har ret i, at man bliver fanget af et program til en vis grad, men næsten alle programmer tilbyder faktisk generelt flytning af regnskabet hvis man skifter over til deres program, så konkurrencen er slet ikke sat ud af spil. Jeg fastholder, at regnskabsprogrammer tager det alt de kan for at kombinere pris og antal bruger til størst overskud, ganske som alle vi andre også skal Big Smile

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Pigeon:

Det jeg mener med at malke kunder er at lade prisen stige uforholdsmæssigt meget i forhold til de reele prisstigninger, inflation index regulering osv. Et godt eksempel er yousee som efter deres nytår har sat prisen urimelige 40kr pr. Måned op her hvor jeg bor da de nu ikke længere kan tvinge alle til fuld pakke jf.den nye lov om fri tv udbyder og skal derfor have flere penge på de loyale brugere som fortsætter med fuld pakkr, det er hvad jeg kalder at malke kunden.
I dette tilfælde vil det være lidt derhen af hvis prisen presses f.eks 50kr op pr. Måned for dinero, (det er ikkr sket da så vidt jeg ved, men hvem kender fremtiden?) Så kan en som mig ikke rigitg skifte uden en masse bøvl da dinero er lavet til en som mig, nemt og tilgængeligt og det kan en stor koncern da udnytte og det er hvad jeg frygter, at blive malket uden mer prisen retfærdigør et bedre produkt.



Der er alt for meget konkurrence til det kan gøres. Det er jo det gode ved et stort frit marked, så det skal du ikke være nervøs for.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Pigeon:

Det jeg mener med at malke kunder er at lade prisen stige uforholdsmæssigt meget i forhold til de reele prisstigninger, inflation index regulering osv. Et godt eksempel er yousee som efter deres nytår har sat prisen urimelige 40kr pr. Måned op her hvor jeg bor da de nu ikke længere kan tvinge alle til fuld pakke jf.den nye lov om fri tv udbyder og skal derfor have flere penge på de loyale brugere som fortsætter med fuld pakkr, det er hvad jeg kalder at malke kunden.
I dette tilfælde vil det være lidt derhen af hvis prisen presses f.eks 50kr op pr. Måned for dinero, (det er ikkr sket da så vidt jeg ved, men hvem kender fremtiden?) Så kan en som mig ikke rigitg skifte uden en masse bøvl da dinero er lavet til en som mig, nemt og tilgængeligt og det kan en stor koncern da udnytte og det er hvad jeg frygter, at blive malket uden mer prisen retfærdigør et bedre produkt.

Im sorry men det der er altså noget tuderi... For 10 år siden, der ville det være latterligt billigt, hvis man kunne få et bogføringssystem til de priser, som Dinero tager for deres pro-system. Der var 500-1000 kr pr mdr altså ikke unormalt, med mindre man købte et dyrt system til en høj engangsfee...

Og hvad TDC angår, så er der vel en logisk forklaring. Hvis det koster 1000 kr  at vedligeholde et system i en boligforening, og alle beboerne deler denne udgift, ja så er prisen lav. Hvis halvdelen af beboerne pludselig skal dele denne udgift, så er prisen pludselig det dobbelte pr beboer. 

Det er vel derfor, at TDCs priser stiger. Omkostninger til vedligeholdelse, reparation, service, teknikker besøg mm er de samme, om der er 1 eller 1000 på et net...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 6 ud af 6 (55 indlæg)