Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Dinero overtaget af Visma ?

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke med salget :-)
Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 9
Fra  GoodComputer ApS Skrevet kl. 19:51

John:

Foreløbig gratis - men hvor længe ???

Nu blev gratis versionen så udhulet at jeg ikke længere kan bruge den... så nogle få måneder.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:16

Mads Jensen:
Nu blev gratis versionen så udhulet at jeg ikke længere kan bruge den

Hej Mads. Ja, der er måske egentlig ikke noget, som er helt gratis. Det har denne historie bekræftet. Jeg er lidt nysgerrig: Hvad er udhulet for dit vedkommende?

Tilmeldt 9. Sep 12
Fra  GoodComputer ApS Skrevet kl. 20:28

De har fjernet Dinero Crowd  - efter man har en omsætning på 100k (it pisse smart system må jeg sige, hvor den hjælper med hvilken konto der skal bogføres på). Det er nok rimeligt nok :)

De har fjeret muligheden for at importere filer fra feks. danløn/bank, noget jeg har brugt / bruger en del.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:59

Det er helt rigtigt at vi fjerner import fra fra gratisbrugere, til gengæld får de en sprit ny kassekladde der er langt hurtigere og så fjerner vi begrænsningen på 25 bogførte linjer. 
Målet er at give de små virksomheder der bruger gratisversionen et endnu bedre produkt og lade dem der er kommet godt igang betale for det.
Hvis man har brug for at importere sine filer fra Danløn, må man formodes at få løn og så må man også kunne betale godt 6 kr. / dag. Bare Pro supporten burde spare beløbet hjem mange gange. 
Og for at slå det helt fast, så er det en beslutning jeg og Dinero Teamet har taget og nej, vi har ikke spurgt Visma til råds om det.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 9. Sep 12
Fra  GoodComputer ApS Skrevet kl. 21:04

Ja, det er ikke fordi det er mega dyrt - det er bare endnu et press for at få presset gratis brugerne over i Pro udgaven (i er bare ude på at tjene penge, sagt med et smil på læben :))

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Jensen:

Ja, det er ikke fordi det er mega dyrt - det er bare endnu et press for at få presset gratis brugerne over i Pro udgaven (i er bare ude på at tjene penge, sagt med et smil på læben :))

Ja vi er helt sikkert ude på at tjene penge, det har jeg aldrig lagt skjul på :-)
Men jeg mener nu også at gratisbrugerne får meget. Langt de fleste nye ting vi laver, får de gratis med og denne ændring er jo på ingen måde kun en forringelse. Der er også noget der er givet frit og så en helt ny kassekladde, som er til fri brug. Så fokus på at hjælpe de små er 100% intakt.
Men jeg forstår irritationen, jeg hader selv at bliver "tvunget" til at betale for ting.

De bedste hilsner

Martin

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 21:19

Martin Thorborg:
Det er helt rigtigt at vi fjerner import fra fra gratisbrugere

Så ikke helt i tråd med indlægget i denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/278571.aspx. Martin Thorborg, Skrevet to, 17 nov 2016 kl. 20:09: "Vi har ingen planer om flere stramninger, men jeg vil ikke love dig noget på den længere bane."

..men det behøver vi vel heller ikke at vade mere i.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Kirkegaard:

Martin Thorborg:
Det er helt rigtigt at vi fjerner import fra fra gratisbrugere

Så ikke helt i tråd med indlægget i denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/278571.aspx. Martin Thorborg, Skrevet to, 17 nov 2016 kl. 20:09: "Vi har ingen planer om flere stramninger, men jeg vil ikke love dig noget på den længere bane."

..men det behøver vi vel heller ikke at vade mere i.

På det tidspunkt havde vi ingen planer, så det er nu helt rigtigt. Men jeg vil nu heller ikke kalde det en stramning da vi også åbner op for noget der ikke var frit før.
Og jeg vil ikke afvise at vi finder flere omlægninger, men vi har ingen aktuelle planer for det.

De bedste hilsner

Martin

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Forstår man kan være ked af noget forsvinder - (men faktisk i den grad erstattes af andet godt( MEN i en gratis ting er det vel svært at garantere noget evigt?
Lidt som
Min nabos søn har i 4 år fejet vort fortov for sne når han tog sit eget. Han sluttede altid af med at sætte en lille blomst ved hoveddøren. NU sætter han ikke blomsten mere - Kære brevkasse - Er det ikke smadder ufint :) 

Gratis MÅ det være OK at lave ændringer i - tilføre og fjerne - og der er jo ikke noget ødelæggende idet  - det var som heller ikke med fra start i gratis
Tilpasninger som er helt naturlige

Venlig hilsen John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)