Det lyder som en god ide, men som du selv siger det er en hårdt branche. Har selv haft webshop i den kategori i nogle år inden inden jeg kastede mig over noget helt andet.
Min erfaring siger mig, at hvis du vil være noget indenfor den brache må du smide dig selv på bordet og det er dig din ansigt, din kæreste osv.
Det er nemlig den konkurrence du er oppe i mod.
Du skal gøre dig bekendt med at lave produkt videoer Finde folk til at afprøve og teste sexlegetøj Du skal kaste alt ind på at få styr på Søgeordsoptimerring, (Folk fra den branche er pionærere indenfor det område) Du skal have en klar plan fra starten af og adskille dig fra dine konkurrenter
Her kan du læse om UPS som er udviklingen af en webshop unikke salgrgument - hvorfor skal en kunde vælge din webshop???
Hvis du vil begynde at lære lidt om webshops kan du staret med at booke en gratis gennemgang af det webshop system jeg arbejder med.
Jeg kan vise dig lidt rundt og fortælle lidt om det at have en webshop. Du er nok tidligt på din rejse, jeg er dog sikker på jeg nok kan inspirere dig videre...
Du kan se en introduktionsvideo til Weebio.dk som jeg arbejder med til dagligt...
og kan i evt anbefale en eller to virksomheder som kan lave/opsætte en webshop til en overkommelig pris? :-)
Daniel
Tillykke med din beslutning om at starte webshop - uden såkaldt "gåpåmod" kommer man ingen vejene :)
I forbindelse med udarbejdelsen af en webshop, så vil jeg gerne slå på tromme for vores WooCommerce løsning. Vi udarbejder alle kunders kunders webshops i WooCommerce, hvorigennem vi har mulighed for at lave en komplet og salgsklar løsning - opsat i et professionelt og indbydende design. Vi kan bistå dig med alle relevante elementer, såsom betalingsløsning, hosting og evt. vedligeholdelse. Du kan læse mere om vores webshopløsning på www.erhvervshjemmesider.dk/webshop
I denne forbindelse er du meget velkommen til at kontakte mig direkte for en dialog omkring dine ønsker samt dine muligheder. Jeg kan fanges på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. telefon 70 40 40 50.
Lad mig endelige høre fra dig hvis du finder vores løsning aktuel.
Ja der er ofte flere webshops med sexlegetøj til salg på virksomhedsbørsen..
Rådføre dig før du kaster dig ud i, at købe en eksisterende webshop. Det kræver en grundig research og viden omkring webshops og online handel, hvis det er den vej du ønsker at gå.
Her er en podcast om hvordan du udfører en webanalyse - i øvrigt kan du finde rigtigt mange interessante podcast om online nethandel hos pottercut!!
Hvad mener du med at man skal rådføre sig, selvfølgelig køber man ikke bare en webshop og så køre det af sig selv, men hvad tænker du specielt man skal være opmærksom på hvis man vil købe en eksisterende webshop, man skal selvfølgelig se nogle tal og budgetter, antal besøgende og antal handler.
Kan man egentlig finde nogle tal på hvad der er godt og dårligt. Af antal besøgende og procentvis hvor mange handler man bør have.