Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Google viser ikke min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en hjemmeside www.sirfotografi.dk , men når jeg søger på sirfotografi kommer min side ikke frem på Googles liste. Kun links til min Facebookside og ikke min hjemmeside.
Jeg har snakket med et SEO firma der siger det er noget med kodningen og at jeg skal have en ny hjemmeside ( jeg har brugt format.com til at lave hjemmesiden).
Men kan det virkelig passe jeg skal have en helt ny hjemmeside eller har i andre råd?

Mvh Sidsel

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er enig med det pågældende SEO-firma.

Det duer ikke med din side, hvis du vil have det domæne synligt i Google.
.
Dit hjemmeside-indhold ligger reelt på et subdomæne: ditdomænenavn.dinudbyder.com - men bliver vist vha noget, stærkt forældet, der hedder frames. 

Du kan evt vælge at nøjes med det subdomæne hos udbyderen, men hvis de lukker ned en dag, så adgang til siden tabt - og du får ikke gavn af evt gode links du har opnået. Det ville du have haft hvis din side lå på eget domæne.


Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 9. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay jeg må nok igang med en ny hjemmeside så. Tak for svar😊

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sidsel 

Du er velkommen til at smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk i forbindelse med en omgang sparring ift. hvorledes du lettest kommer videre herfra. Da du har defineret din menu, samt indholdet på hjemmesiden, så er du ikke voldsomt langt fra en ny løsning. 

Kan varmt anbefale dig at overveje at prøve kræfter med en WordPress løsning. Her får du en solidt fundament, som let læses og findes af Google. 

Lad mig høre fra dig hvis du finder det relevant :-) 

Fra Risskov
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 83
Fra  360 Marketing Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Services som format.com og Wix.com er meget nemme at gå til for den uerfarne bruger, der bare vil have en hurtig hjemmeside. Desværre er SEO en by i Rusland på de systemer da de er alt for låste. Jeg kan kun anbefale dig at opsætte en Wordpress side på din egen webhost. (Surftown, Meebox, unoeuro)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

der mangler i den grad tekst på siden jeg kan næsten ikke finde et par linjer tekst på siden der er lidt på siden om jer 

jeg kunne ikke rigtigt finde links til siden det er også vigtigt for at siden indekseres det er den vej organiske maskine finder hjemmesider http://www.backlinkwatch.com/index.php

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

der mangler i den grad tekst på siden jeg kan næsten ikke finde et par linjer tekst på siden der er lidt på siden om jer 

jeg kunne ikke rigtigt finde links til siden det er også vigtigt for at siden indekseres det er den vej organiske maskine finder hjemmesider http://www.backlinkwatch.com/index.php

Alt det er helt ligegyldigt, da hjemmesiden er bygget i frames, spredt ud på et subdomæne og så videre. Hverken mere tekst eller flere backlinks vil gøre nogen som helst forskel.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Mikael christiansen:

der mangler i den grad tekst på siden jeg kan næsten ikke finde et par linjer tekst på siden der er lidt på siden om jer 

jeg kunne ikke rigtigt finde links til siden det er også vigtigt for at siden indekseres det er den vej organiske maskine finder hjemmesider http://www.backlinkwatch.com/index.php

Alt det er helt ligegyldigt, da hjemmesiden er bygget i frames, spredt ud på et subdomæne og så videre. Hverken mere tekst eller flere backlinks vil gøre nogen som helst forskel.

1000 tak så lærte jeg også det 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)