Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan som regel altid fremhæve ting ved det ene program, som det andet ikke kan - ellers var de jo ens. Jeg er enig i, at man kommer langt i Dinero, men kun når det gælder det mest almindelige. Jeg ville aldrig råde nogen til at lave årsrapport og selvangivelse, alene ud fra tallene i Dinero.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Kan du komme med eksempler i Dinero på det du skriver?
Hold nu op, Martin. Alene det faktum, at selv bogholdere somme tider skal vurdere, som der er fradrag eller ej, betyder, at så kan et program slet ikke afgøre det. I mange tilfælde vil to forskellige bogholdere endda komme frem til hver sit. Eksempel: Er der fradrag for en ret dyr kuffert, som man kun bruger 1 gang om året. Der ville ikke blive skrevet så mange bøger om fradrag, hvis programmer kunne afgøre det hele.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror ting blandes lidt sammen. En masse mennesker laver idag bogføring og regnskab helt selv + selvangivelse

Det gør de ud fra deres egen opfattelse af hvad der er fradrag for og hvad der ikke er. F.eks bespisning. Der er sikkert mange der tager det ind som alm salgsomkostning - men fuld moms osv - mange bogfører alt via bank -. uanset de har kørt kreditkort - Jeg har set tonsvis som bare kører alt via bank ingen kreditorer og debitorer osv - og det er meget besværligt at hjælpe

Bruger man Dinero så får man først et spørgsmål der afgør - bank eller osv - Det besvares så modkonto kendes  - Så skriver man MAD eller BESPISNING som udgift - og så kommer spørgsmålet op:Jeg vil tro, at man med den fremgangsmåde  - er kommet vældigt langt i forhold til mange andre programmer.
JA der kan bestemt være områder hvor det er mere end klogt at lade ting løbe igennem af proff - men man må bare se i øjnene, at i forhold til at ejeren selv sidder og nørder med ting, så er det en kæmpe fordel, at man i Dinero rent faktisk guides-  først til korrekt modkonto og så til korrekt konto med kvart/hel moms /kvart/hel fradrag for udgift osv

Ja der kan givet være grund til stadigt at lade regnskabet gennemgå, men det her er lysår bedre, end hvis ejer alene sidder og nørder med det, og det er nok det alternativ man skal se Dinero som.

Så kan tillægges, at en evt gennemgang eller/og revision da lettes meget, hvis folk fra start har fået bogført korrekt i langt de fleste fald.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:


Kan du komme med eksempler i Dinero på det du skriver?


De bedste hilsner

Martin

Jeg har oplevet at en selvstændig erhvervsdrivende, der selv bogførte alt, bare lod de automatiske tekster og de automatiske kontonummer stå, uden at tænke mere over det.
Det betød f.eks. at en hvidpladebils driftsomkostning mm., blev bogført på konti for varevogn. 
Om det er blevet mere "børnevenligt" ved jeg ikke.
Men derfor mener jeg at man skal være opmærksom på, hvad er det der bliver bogført, og ikke bare trykke "videre" uden at tænke sig om. :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard:

Martin Thorborg:
Kan du komme med eksempler i Dinero på det du skriver?
Hold nu op, Martin. Alene det faktum, at selv bogholdere somme tider skal vurdere, som der er fradrag eller ej, betyder, at så kan et program slet ikke afgøre det. I mange tilfælde vil to forskellige bogholdere endda komme frem til hver sit. Eksempel: Er der fradrag for en ret dyr kuffert, som man kun bruger 1 gang om året. Der ville ikke blive skrevet så mange bøger om fradrag, hvis programmer kunne afgøre det hele.



I det tilfælde har vi bogholdere siddende fra 9-22 hver eneste dag, styret af en tidligere Deloitte revisor og dem kan man chatte med så meget man lyster.
Så dit eksempel med kufferten håndterer vi fint.

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik-N:

Martin Thorborg:


Kan du komme med eksempler i Dinero på det du skriver?


De bedste hilsner

Martin

Jeg har oplevet at en selvstændig erhvervsdrivende, der selv bogførte alt, bare lod de automatiske tekster og de automatiske kontonummer stå, uden at tænke mere over det.
Det betød f.eks. at en hvidpladebils driftsomkostning mm., blev bogført på konti for varevogn. 
Om det er blevet mere "børnevenligt" ved jeg ikke.
Men derfor mener jeg at man skal være opmærksom på, hvad er det der bliver bogført, og ikke bare trykke "videre" uden at tænke sig om. :)




Jeg tvivler på det kan have været en Dinero Bruger, for det håndterer vi efter reglerne:



Vi har erfaringen fra 32.000 virksomheders regnskab og jeg tør godt love, at de få fejl der har været, er blevet fundet for længe siden.
Der er nok ikke den bogholder eller revisor i landet, der ikke har prøvet at finde fejl i Dinero og på den måde påvise, at almindelige mennesker uden regnskabserfaring, ikke kan lave deres bogholderi selv. Men de har alle fejlet, for det er det Dinero, som det eneste regnskabsprogram, giver folk mulighed for.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 22. Oct 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

med alt respekt for dinero. Men Billy.dk er nok lidt mere blæret og de har efter min opfattelse måske den bedste kundeservice

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv Dinero - Billy - og economic sideløbende  alle kan testes gratis i en periode - og find selv ud af hvad du synes er "blæret" eller andet. Uden at køre alle samtidigt er du nødt til at tro nogen der kun kender et af dem rigtigt godt ofte - så test selv trådstarter

Dinero er eneste med fuld bogføring gratis - men sammenlign de betalte versioner af alle 3

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Vidste du f.eks. at du ikke må trække moms fra blomster du giver til en kunde?
Gælder det også bårebuketter? Cool

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Okocha123:

med alt respekt for dinero. Men Billy.dk er nok lidt mere blæret og de har efter min opfattelse måske den bedste kundeservice



Billy er sikkert fint, men kræver at du kender regnskabsreglerne.
Mht. kundeservice vil jeg nu tro vi følger fint med, med vores længere åbningstider :-)

De bedste hilsner

Martin

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)