Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 3. Nov 16
Indlæg ialt: 2
Fra  Køb-Lokalt Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen, 

Har siddet og læst en del af trådene angående regnskabsprogramme, og i den forbindelse har jeg et spørgsmål. 

Er Dinero det bedste regnskabsprogram for en nystartet virksomhed, eller kan I andre anbefale andre programmer? 

Jeg ser frem til at modtage gode og kvalificeret bud :) 

Med venlig hilsen 

Henrik 

www.kob-lokalt.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinero er efter min mening kun bedst, fordi det er gratis og dækker de heeelt almindelige behov. Skal du ud i andre lande/valutaer og andet lidt mere kompliceret, er Dinero ikke altid bedst. Senest har de også sat en grænse for, hvor mange rækker, man kan importere fra bankfilen (25) i den gratis version - hvilket jeg ellers gør meget brug af.

Jeg har set på rigtig mange, men det er faktisk ret forskelligt, hvad man synes om, også med hensyn til skærmbilleder, overskuelighed osv. Mit råd er, at du tager dig ½-1 time i selskab med 4-5 stk. prøve-versioner på listen, når du googler 'regnskabsprogram'. Jeg synes, at man rimelig hurtigt finder ud af, om "look-and-feel" er i øjet.

Har du "særlige" behov :-)?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det er godt - først og fremmest i betalte + version - rigtigt godt
Test det af med lidt test bogføring eller brug sideløbende et par måneder med Billy og Ecomnomic så ser du hvad der passer dig. Det er nemlig ret individuelt og kan også svinge alt efter om du kan bogføring eller har brug for så meget automatik som muligt (Dinero)

Venlig hilsen John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Nov 16
Indlæg ialt: 2
Fra  Køb-Lokalt Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det giver super god mening. 

Man er jo altid i opstartsfasen ekstra glad for ordet GRATIS Cool

På nuværende tidspunkt skal virksomheden ikke have udenlandsk valuta ind, så umiddelbart vil dette ikke være en udfordring. 

Kan du anbefale nogle andre regnskabsprogrammer, som kunne være aktuelt, og som du selv evt. har erfaring med? 

// Henrik 

www.kob-lokalt.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Næeh, i bund og grund er det plus og minus og til og fra med moms her og der. Eller sagt på en anden måde: Jeg har endnu ikke mødt nogen, der ikke duer - så du er nok nødt til at hoppe på nogel af dem, som vores god ven Google foreslår, og så prøve dem. Send evt. en mail, så kan jeg måske hjælpe dig videre.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinero er det eneste program der hjælper dig med regnskabsreglerne, så hvis du ikke ved noget om regnskab og selv vil lave det, så har jeg svært ved at se hvilke andre programmer du kan bruge.

Vidste du f.eks. at du ikke må trække moms fra blomster du giver til en kunde?
Eller at du ikke må trække momsen fra parkering i en bil på hvide plader, men godt hvis den har gule?

Og ved du hvilken konto i kontoplanen du skal bruge, når du køber ting til virksomheden?

Alt det kan Dinero som det eneste program gøre for dig helt automatisk :-)

Så der er forskel på de programmer der ude, men mange der er gode til regnskab, kan ikke forstå at alle ikke er det.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sikke et neutralt svar fra ejeren af både Amino og dinero :) 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus B.:

Sikke et neutralt svar fra ejeren af både Amino og dinero :) 

Nu tror jeg ikke der er nogen der ikke ved hvor jeg kommer fra ;-)
Men når det er sagt, så er det sandheden.
Nævn mig ellers et eneste program der kan det jeg nævner?

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man skal dog huske at, bare fordi Dinero foreslår en postering, skal man ikke forvente at det altid er rigtigt. Lad være med at tro, at du uden at viden noget som helst om bogføring, kan lave rigtigt bogføring.
Man bliver nødt til at tjekke om Dinero får bogført rigtigt med de forslag der kommer.
Og derudover husk selv at skrive ordentlige tekster i stedet ting som "fragt" osv. :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frederik-N:

Man skal dog huske at, bare fordi Dinero foreslår en postering, skal man ikke forvente at det altid er rigtigt. Lad være med at tro, at du uden at viden noget som helst om bogføring, kan lave rigtigt bogføring.
Man bliver nødt til at tjekke om Dinero får bogført rigtigt med de forslag der kommer.
Og derudover husk selv at skrive ordentlige tekster i stedet ting som "fragt" osv. :)



Kan du komme med eksempler i Dinero på det du skriver?


De bedste hilsner

Martin

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)