Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad bruger i af platform og betalingsløsning?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Multi-Import I/S Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har planer om at starte en webshop med min bror, og ville derfor lige forhøre mig om, hvad i benytter af platform for jeres webshops og hvilken betalingsløsning i har (betalingsgateway osv.). Begrund gerne hvorfor i har valgt de pågældende løsninger.

På forhånd tak!

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger QuickPay med ClearHaus som indløser til Visa og MasterCard. Nets til Dankort. Umiddelbart er det den billigste løsning https://kortgebyr.dk/

Som shop platform bruger jeg PrestaShop. Da jeg selv har en udviklerbaggrund gav det mening at vælge en open source løsning, men det kunne ligeså godt have været Wordpress + WooCommerce.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias 

Vi udarbejder alle vores kunders webshop i WordPress / WooCommerce. Dette setup giver vores kunder muligheden for at få udarbejdet en komplet webshopløsning, hvor de selv kan tage kontrollen og ejerskabet. Endvidere er udvalget af muligheder i forhold til design og funktioner kæmpe stort - dette giver mulighed for at få en løsning der passer netop til den shop som de måtte ønske at drive. WordPress CMS er super brugervenligt og er i dag verdens mest populære CMS til webløsninger. 

Du kan evt. se et række webshops udarbejdet i WooCommerce på vores referenceliste: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

I forhold til betalingsløsning, så vil jeg anbefale dig en aftale med Clearhaus og QuickPay. Her får du dansk kundesupport hele vejen igennem, samt fornuftige priser mm. Denne løsning er i øvrigt super nem at få implementeret i WooCommerce. 

Du er meget velkommen til at smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk for en nærmere dialog omkring dine muligheder med WooCommerce. 

Held og lykke i jagten på den rigtige løsninger :-) 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Jeg kan anbefale betalings gateway Quickpay og indløsningsftale Clearhaus.

God arbejdslyst!!

René

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Umiddelbart er der mange gode betalingsgateways du kan vælge. Personligt synes jeg at det giver bedst mening at kigge efter dem der er bedst integreret med det shopsystem du ønsker at basere din webshop på.

Vi arbejder f.eks. med shopsystemet Magento, og her er der en god integration til Epay. Det giver absolut god mening for vores kunder at vælge denne sammensætning, da de får flere fordele ved det.

Det er billigt at komme i gang, og du kan klare alle transaktioner direkte fra din shop backend. Derudover så er Epay faktisk også en af de ydbydere der har gjort meget ud af design på betalingsvinduet, brugervenlighed og funktionalitet på alle enheder (mobil, tablets og dekstop).

For andre shopsystemer er der sikkert lignende integrationer, og det giver god mening at vælge betalingsgateway ud fra det.

Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har startet op med meget lavt budget. Jeg har derfor valgt Woocommerce, fordi det ikke kræver så meget af webhotellet, og fordi jeg selv kan klare det hele, inklusiv nogenlunde SEO.
Til betaling bruger jeg Stripe. Det koster ikke noget månedligt, og folk føres ikke væk fra shoppen til betaling, når bare jeg har SSL. Det har jeg også gratis gennem Cloudflare.

Det eneste, jeg fast betaler for, er webhotel og Billys Billing - fordi jeg er en klovn til regnskab.

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias.

På min lille webshop (www.detlilleskridt.dk) bruger jeg Stripe.

Det fungere virkelig godt! De få problemer der har været har været min egen skyld.

Men husk du skal have en erhvervskonto! :)

De bedste hilsner

Rasmus

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Her kommer det lange svar. Mit udgangpunkt med en webshop er ikke kun at det skal være den billigste løsning , den skal også nem at arbejde med, brugervenlig og intuitiv. 

Jeg har arbejder med Dandomian, Shopify, Woocommerce, Magento og andre open Source systemer.

Nu fokuserer jeg udelukkende på Weebio.dk internet platform. 

Til abonnement til 349,- skal jeg ikke bekymre mig om:

Opdateringer & vedligeholdse
Sikkerhed & Server
Pakkeshop integration, Post nord pakkepost, GLS pakkeshop, 
Pakkelabels.dk integration
Betalings Gateway (Quickpay indgår)
Vedligeholdelse af min webshops webdesign ( Du kan gøre det selv uden at kode)
Et templates, alle templates er Gratis og klar til at gå online ( Danmarks største udvalg)
Jeg kan komme online uden kendskab til kodning
Omdirigere l af links - din webshop opretter automatisk en omdirigering, hvis du ændrer navn på et produkt, kategori eller blog indlæg
Jeg skal bruge mange penge på eksperthjælp
Om webshoppen er hurtigt
Om den er Google optimeret
Der er fuld support
Der er dansk kundeservice

God arbejdslyst!!

René

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Er der grund til, at i ikke understøtter DAO365 via Pakkelabels.dk?

Vi tilbyder det nemlig nu :-).

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt Epay som gateway til en Woocommerce webshop, inklusive aftale med Nets så det 'rene Dankort' kom med. Det har fungeret upåklageligt siden shoppen startede i marts.

For nylig lavede jeg også en Woo-shop til en, som havde valgt Stripe på forhånd som betalingsgateway (minus rent Dankort). Shoppen er ikke online endnu, men vi har lavet test-kørsler og hævet med vores egne kort og det er også gået fint

Kortgebyr.dk er som flere har nævnt et rigtig godt sted at kigge for sammenligninger af priser. Du kan evt. overveje at starte med paypal, hvis du regner med et begrænset antal transaktioner i x antal måneder. Jeg mener at huske jeg har regnet mig frem til at når du når over en snitpris på 300 kr per køb og en 30-40 køb om måneden, så kan det ikke betale sig at have Paypal pga. deres høje gebyr per transaktion (2-3 procent). Du kan selvfølgelig heller ikke køre rent Dankort igennem den, selv om det efterhånden kun er omkring 5 procent af danskerne, så vidt jeg husker, der benytter sig af et sådant.

Så selv om det er dyrt at betale både Nets, og for en gateway, i løbende abonnement, så synes jeg ligeså godt man kan snuppe dem med det samme, hvis man har nogen ambitioner med sin shop.

En sidste ting: Overvej at få integreret en udgave af mobil betaling, da flere og flere efter hvad jeg har hørt gerne vil benytte sig af denne mulighed. Og nej, I må ikke bruge f.eks. jeres private Mobile Pay-konto når I har en virksomhed med et CVR-nr. Og ja, det kræver så at man har en aftale med en gateway og en indløser, som Nets. Oveni en aftale med banken som udbyder MB. Men altså de to første ting skal I jo alligevel (nok) have.

I disse artikler har jeg skrevet mere om de forskellige løsninger og prøvet at holde dem op mod nogle cases:

http://vita-via.dk/2016/08/16/hvordan-modtage-dankort-online-i-webshop/

http://vita-via.dk/2016/04/20/hvordan-modtager-jeg-bedst-betalinger-for-boeger-paa-min-hjemmeside/

Jeg har også linket til diverse andre sider der uddyber detaljerne, f.eks. om hvad de eksistentielle forskelle er på en indløser og en gateway. :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)