Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af e-commerce/webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har en ide, som jeg gerne ser realiseret gennem oprettelse af en hjemmeside /web-shop. 

Layout samt brugerinterface - skal være så simpelt som muligt. Kan man betale sig fra det - vil det kunne betale sig at betale sig fra det? Jeg regner med et par ugentlige opdatering og, naturligvis, ajour føring med den indbakke der måtte høre til en sådan løsning.

Vil det være en god ide at sætte en webmaster på det - ja? Jeg tænker selv at fokusere på indkøb og salg - svarede jeg lige på mit eget spørgsmål?

Hvad gør I? ----> Hvorfor, synes I, har det fungeret for jer?

ALLE råd til nyopstartet enmandsvirksomhed modtages med kyshånd.

Ønsker du at give mig yderligere hjælp/være behjælpelig med vejledning med perspektiv for samtidigt samarbejde?

Produktet vil fremme det "almindelige" menneskes trang, mulighed og behov for at købe bæredygtige løsninger i alle skikkelser.

Forhåbentlig lanceret op til jul.

• Ja (0%)
  • Nej (0%)
  • Totalt antal stemmer: 0
  • Afstemning sluttede: 10/11/2016
Fra Vojens
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 17:51

Prøv at søge på begynder guide til wordpress og woocommerce - det kan gøres meget let og billigt. Jeg klarer det i hvert famd selv, uden at have nogen uddannelse i IT.

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 18:32

Hej,

Det er et dilemma, som rigtig mange nye erhvervsdrivende går igennem. Men mit råd til dig, er at du går ud og får nogen til at lave det professionelt for dig. Om du så betaler 5.000 kr. eller 25.000 kr. for en webshop er irrelevant - bare du får dækket dine behov.

Jeg er selv webdesigner - og derfor kan det selvfølgelig også godt være jeg har et farvet syn. Men af erfaring betaler det sig markant at få lavet noget af en anden person, som ved hvad han laver i stedet for, at du enten får en 12-årig dreng til at lave det eller du måske ender med at youtube-tutorial den selv. Når det er sagt er jeg selv så presset med opgaver for tiden, at jeg IKKE kan tage flere opgaver ind.

Men har du tid, så skal du være velkommen til at give mig et kald i aften på 3136 0737, så kan jeg give dig et par råd, vejledning og hvad du generelt skal være opmærksom på når du indhenter tilbud udefra.

Vh.

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:17

Hej Kasper

Jeg har samme problemstiling som Para Digme. Vil du give dine råd og vejledning videre til en mere?

Mvh

Jane

Tilmeldt 11. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:35

Hej Kasper,

Først og fremmest - tak for dit svar.

Projektet er meget i opstartsfase og jeg leder muligvis efter en der ville have interesse i at tage part i det.

Jeg forstår du ikke har tid, men sætter pris på den hurtige respons. Jeg tillader mig at tolke det på to måder:

1: Du vil gerne øge tilgangen til din virksomhed - forståeligt.

2: Du har en reel interesse i at være med i noget som går hen og bliver stort i fremtiden - uden selv at skulle sælge o.s.v.

Skulle ovenstående havde din interesse må du meget gerne sende email adresse - så kan vi snakke videre derfra :) 

Tak for dit input indtil nu.

Med venlig hilsen og ønske om en god aften.

Tilmeldt 12. Oct 16
Indlæg ialt: 6
Fra  Shopsolution.dk Skrevet kl. 14:33

Hej Para Digme,

Hos Shopsolution.dk kan vi hjælpe dig med det hele, og vi specialbygger også gerne en løsning som passer til dig. Oven i vores løsninger som du finder på vores hjemmeside, har vi konsulenter med ekspertise indenfor både rådgivning, sparring, mv. Se gerne nærmere på vores hjemmeside, http://shopsolution.dk.

Send mig også gerne en mail, hvis jeg har fanget din interesse; ml@shopsolution.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:45

Hejsa, 

I er velkommen til at søge inspiration i forbindelse med vores webshopløsning: www.erhvervshjemmesider.dk/webshop Vi oplever stor tilslutning til denne fra iværksættersegmentet, da prisen er overkommelig, men produkt stadig professionelt og gennemført. 

Vi er dog desværre ikke i en situation hvor vi ønsker at tage anparter i diverse projekter :-) 

Held og lykke med det hele!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)