Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdSense sites forsvundet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der mon nogen der har en god forklaring på hvordan en del AdSense sites kan forsvinde fra Google's indeks på samme tid?

Alt var godt indtil for 4-5 dage siden, hvor alle mine AdSense sites simpelthen forsvandt på samme tid. Underligt nok er mine affiliate sites stadig i indekset, så jeg fatter ikke et klap af hvad der er sket.

Google kan se både mine AdSense sites (selvfølgelig) og flere af mine affiliate sites pga. Google Webmaster Tools, så hvis de virkelig ville genere mig var det nok det hele der var forsvundet.

Mange af siderne har jeg ikke rørt i flere måneder, så jeg tror ikke på at Google ikke længere kan se dem eller lignende. De ligger også på flere servere, så jeg mener heller ikke de kan have været nede da Google kiggede forbi med deres crawler.

Der er total panik her, da det jo drejer sig om en god sjat penge...

Krydser fingre for en excellent forklaring ligesom den deMib kommer med her http://www.demib.dk/demib-pagerank-2-725.html :)

Genvejen til en fantastisk blog

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:32

Jeg er 99% sikker på at du må gøre som så mange andre MFA-producenter før dig - leve med at det var sjovt så længe det varede, og så ellers se at komme hurtigt igang med dit næste indtjeningsprojekt. Men det har du vel allerede forberedt dig på, ik? Jeg går ud fra at du har noget helt andet, der kører parallelt med dette, og som du kan booste, for at kompensere, right? Hvis ikke, så har du lavet en strategisk fejl, for den slags dør ALTID lige pludseligt. Sådan er livet i overhalingsbanen :)

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 07:27

Tak for svaret. 

Mine sider har ikke været totalt MFA, men rimeligt ok sider hvor jeg har brugt tid på at skrive indholdet, etc. Det da endog sket flere gange at folk har sendt en mail, hvor de skriver at det er en dejlig side jeg har :)

Sker det at affiliate sider dør på samme måde?

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 11:11

Hvad er MFA? Confused

~
Anja

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:15

Anja Lysholm:

Hvad er MFA? Confused

~

Made for adsense :)

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 11:33

... også kendt som ubrugelige skrammel sider, der kun har til formål at få folk til at klikke på annoncerne. 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 11:37

Ahaaa, tak :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)