Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har erfaring med wix.com?

Ligeledes kan I anbefale et sted hvor man designe et logo.. Gratis eller til sølle penge ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil blot lige kommentere på det du skriver med et logo.

Husk at dit logo skal signalere din virksomhed, hvad du står for, hvad du kan, have de rigtige signaler osv.

Dit logo er SÅ vigtigt, og er bestemt ikke et område man bør spare. Et logo er ikke bare lige noget man fixer på et kvarter. det kræver engagement, kreativitet og meget mere. Du kan heller ikke bare sådan lige ændre på det. eller jo, det kan man selvfølgelig godt, men personligt synes jeg det virker super uprofessionelt at skifte logo i tide og utide, og specielt fordi man bare lige ville spare penge på det.

Hvis du ikke er villig til at bruge penge på det helt rigtige logo fra start af, synes jeg du skal overveje om ikke navnet på virksomheden vil kunne fungere fint som logo i stedet for. Når du så synes du har lyst til at bruge hvad det kræver for at få det helt rigtige logo, så kan du gøre det der.

Dit logo er en yderst vigtig ingrediens i din virksomhedskultur og hvad der bliver signaleret til dine kunder.

Med al respekt, så får du ikke meget godt ud af at få ting gratis, og det koster altså penge at bygge en virksomhed op. Også når det kommer til logo. Du vil vel heller ikke selv lave et stykke arbejde til andre gratis vel? Langt hen ad vejen hænger pris og kvalitet sammen på dette område.

Mht. wix har jeg ikke erfaringer med at lave hjemmeside deri, men ved der er nogle der stadig bruger det.

Venlig hilsen Gry

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender til dem, men der er mange ligende og sikkert også bedre.

Som Gry siger, så er logo'et ansigtet udadtil for dit produkt, så få lavet noget ordentligt.

Hvad er dit projekt så er det nemmere at måske sende dig et bedre sted end wix?

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 28
Fra  jakobplenge.dk Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. Wix, så kommer det meget an på hvor omfattende dit projekt er. 

Til hygge er Wix et fint sted at få hurtige og flotte resultater. Men der er mange downsides til Wix.

Wix straffer dig på perfomance og Google rating m.m. Så hvis projektet har store ambitioner bag, ville jeg stærkt anbefale at få fat i en udvikler,

eller i værste fald søge til Wordpress eller et andet godt CMS.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Hvilke krav har du til din hjemmeside? Wix.com har deres begrænsede standarder, og det er meget bundet op af de pågældende skabeloner og funktioner som de har implementeret i deres systemer. 

Vi udarbejder alle vores kunders hjemmesider i WordPress CMS, hvorigennem vi har langt bedre mulighed for at udarbejde og tilpasse hjemmesiden til kundens konkrete behov. 

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre skriver, så ville jeg også starte ud med Wordpress i stedet for Wix. Systemet er nemt at finde ud af, og i takt med projektet bliver større kan du få udbygget din side.

/Martin Sølberg

Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Tak for jeres svar og vil tage jeres råd til mig 👌🏼👍🏻

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)