Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på udvikling af app

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

I har sikkert hørt dette spørgsmål mange gange før - hvor meget koster det at lave en app.. Jeg er nysgerrig på, hvad det ca. koster at udvikle en app lignende tinder og happn?

På forhånd tak! :-)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 04:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået det til 85$

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg troede det var meget dyre

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com Glæder mig til at høre fra dig! //Mathias

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selve app'en er jo en lille del af det samlede system. Du skal jo også have en backend med databasen til brugerprofiler, filsystem til at lagre alle billederne etc.

Det bliver jo nemt til mange tusinde billeder og profiler, og backend'en skal jo kunne levere indholdet til app'en hurtigt. Så den skal være skalerbar.

Mange gange ligger 80-90% af funktionaliteten i backend'en og ikke i selve app'en. Og det er vel typisk også tilfældet med en dating app. I en spil app er det typisk omvendt, for at give et eksempel.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad ville det koste at lave en app til min konkurrence side www.konkurrencer-nonstop.dk? :)

Indtægter skal komme fra reklamer i appen, men ellers skal den bare indeholde et interface der ligner det jeg har på hjemmesiden, bare med mindre tekst, da SEO ikke er relevant i appen..
Så måske blot et billede og en titel der linker til konkurrencen..

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Har sendt dig en PB ang. pris på app :)

Mvh Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

mht. tinder er mit gæt er appen kun er 10-20% af udviklingsomkostningerne - der er rigtig meget server-side udvikling der også skal laves før appen er brugbar.

jeg formoder at du ønsker server-side delen med ind over også, så vil mit gæt være 10-15 mio kroner. 

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som mange af de andre skriver, så er App'en som regel en meget lille del af et samlede projekt. Hvis du forestiller dig en meget simpel App som er helt afkoblet fra servere og og andre systemer kan den laves ret billigt.  Et eksempel kan være en simpel lommeregner eller lignende. Mon ikke den kan laves for 10.000-15.000 de fleste steder med grafiker og udgivelse i Google Play og Apples App Store.

Den typiske mindre App til flere platforme og med sammenkobling til en webplatform eller lignende render let op i 50.000 - Derudover skal der påregnes udviklingen af selve webplatformen som typisk er meget dyre end selve App'en.

Jeg vil anbefale at du beskriver din idé så detaljeret som muligt og kontakter nogle virksomheder eller freelancere for en konkret pris. 

 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)