Hej Amino. |
Har du et job ved siden af den virksomhed ?
Så betaler du skat gennem dit job, altså du får mindre udbetale pr måned end du plejer.
Dit regnskabsår er et kalenderår.
- Kim -
Hej Amino. |
Har du et job ved siden af den virksomhed ? Så betaler du skat gennem dit job, altså du får mindre udbetale pr måned end du plejer. Dit regnskabsår er et kalenderår. - Kim - |
www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer
Hej. 2. Hvis det kun drejer sig om 2 måneder, skal du bogføre dem på den første dato, hvor du er registreret fra. 2a - skat tilside: Det er fint nok, faktisk en rigtig god idé, men ikke strengt nødvendigt. 3. Revisoren koster det samme, hvadenten det er 24 eller 240 bilag, hvis det er lige komplekst. Han skal stort set udføre det samme. At bogføre 2 bilag om måneden eller 6 i kvartalet gør jeg gerne for 300 kr. , men jeg foretrækker at lære dig det, så du selv kan klare bogføringen og så have en revisor som "bagkant" til årsregnskab/selvangivelse. |
1 generelt altid kalenderår = til 31/12.2016 2 - Hvornår er du momsregistreret? Hvis den dato ligger nu dags dato kan du ikke trække moms fra eller have lagt moms på din omsætning de 2 mdr inden. Så skal du bare stadigt lade indtægter og tilhørende udgifter indgå i regnskabet 3 prøv www.agera.dk og søg en bogholder - ikke ret dyrt vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Tak for dit svar. |
2 - ja momsen er så 0 forudsat - som jeg formoder - den der betaler dig er registret for moms i Irland (du skal checke) men skal jo for EU salg/indtægt indberettes som EU salg per moms nummer for kunden til skat og i rubrik B 3 God ide. Moms er formentlig per kvartal og skat er udvidet selvangivelse god vind med det John Hannover |
Jeg ved ikke om du får en faktura fra dem faktisk med mindre du er registret med momsnummer CVR I så fald ville jeg printe betalingen fra google adsence som bilag vh John H |