Hej Henrik :) |
Thomas Dam:Stor respekt herfra.
Waaaaauw - og så fra "selveste" Thomas Dam! :D ;)
Mange tak :)
Hej Henrik :) |
Waaaaauw - og så fra "selveste" Thomas Dam! :D ;) Mange tak :) |
Der gjorde du mig da lige helt vildt glad inden i! :D Mange mange 1000 tak for dine pæne ord Allan! :D BEDSTE HILSENER Rikke MY |
Waaaaaaauw Glasmager!!! ![]() Det BEDSTE kompliment, man kan give mig, det er at jeg inspirerer! Det er HELT VILDT for mig, at få af vide! Så MEGA mange tak, fordi du fortæller mig det! :) Ja... bare.... af hele hjertet TAK!!!!!! :) |
Hej Rikke og tak for retur midt i din succes. Jo joo er ok igen- men der er også noget hunden Lassie over din fortælling, netop at du netop finder det du gerne vil... Mit råd til dig er at bruge din historie fremadrettet. Alle kommer i medierne hvis de har en super historie og måske kan du banke på nogle lokale medie døre, som så kan ende med at du havner på lands TV- Uanset ovenstående så ved vi at noget antikt kan være penge værd, men hvis man kan vedlægge en historie ved så bliver prisen markant højere. Og du har en vinderhistorie Så du skal selv ud og arbejde for at videreføre din succes ...og det er lige nu
/Henrik
|
Det var da et fantastisk opløftende indlæg. Stort tillykke |
Med venlig hilsen Bjarne
|
Hej Rikke. Det er en succes historie! Jeg ønsker dig alt held og lykke :) De bedste hilsner Rasmus |
Super godt gået. Jeg har selv bestemt mig for at satse på det kreative, da jeg bliver ledig igen her i slutningen af september. Og efter jeg har fået 2 fotos med på en censureret udstilling, har jeg fået blod på tanden. Læsningen af din historie viser igen, at man skal bare blive ved, tage nogle chancer, og så måske hvem ved..... Tegning er også en super god terapi:-) |