Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside og app koncept

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Nørmark:

Hej Mikael 

Jeg tror ikke helt jeg er med på hvad du mener :). 

enkelt dit koncept er sådan set danaweb og deres truspilot score giver jeg ikke meget for når jeg gennemlæser så mange profiler kun med en anmeldelsen 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Jyderup, Vestsjælland
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 55
Fra  Cooper Webdesign Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er 100% enig med Mikael. Jeg kender mange som har fået sig en dårlig oplevelse ved at bruge Danaweb.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

prisen måske okay ,jeg  ser et marked hvor pris og kvalitet ikke hænger sammen , det er ikke lige med god hjemmeside der opfylder alle krav til hurtighed med mere og når prisen er høj

Nogle tilbyder billige hjemmesider der er bedre og andre tilbyder dyrere hjemmesider der er dårligere , du skal selvfølgelige være den som tilbyder gode hjemmesider der er topkvalitet  slå på det

lav links så folk kan tjekkede de får de bedste hjemmesider hos dig .

jeg tjekkede andre der tilbyder noget ligne service og ikke altid har haft godt omdømme , men hvis du gør det bedre end dem så ser jeg muligheder i konceptet 

side ping skal være hurtigt http://www.webpagetest.org/  sæt et standard mål sig ikke over bare et eksemlemvis sæt load til  1,5 sekund 

lav sider der er søgeord optimeret w3. org kodet korrekt 

lav sider med høj score indenfor seo sørg der er h1 h2 h3 på de sider du tilbyder , lav sider 100% seo rettet husk sæt folk ind i google plus , facebook med mere 

lav sider flotte 

lav sider mobilvenlig developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ på score ca 100 så folk får bedre sider hos dig 

sørg for kunderne husker meta titler og meta beskrivelser 

sæt kunder ind i nye regler google laver 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse. Jeg vil lige gøre dig opmærksom på det med bindingsperioden - hvis jeres kunder er private mennesker og ikke virksomheder. Jeg mener, at dit koncept hører ind under kategorien "netabonnementer", hvor man højest må binde en kunde/forbruger i 6 mdr. Herefter kan du så forlænge aftalen yderligere. Jeg er ikke 100% sikker på, at jeres virksomhed ikke kan gå ind under anden lovgivning, hvor I selv kan afgøre vilkårene, men jeg tror det ikke. 

Mvh

Vincent

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke programmeringssprog og frameworks bruger i til udvikling af web applikationer?

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeres koncept er som sådan ikke nyt, hvilket mange andre her på side også har gjort jer opmærksomme på.

Tror jeg så konceptet for over 8-9 år siden (og det har sikkert eksisteret længere)

I bevæger jer ud på et marked, hvor alle har en fætter, onkel eller andet som kan fikse en hjemmeside til under 2000,- så konkurrencen er stor.

Jeg tror mere på ud fra egne oplevelser, at det er aftersales som er spændende, da hovedproduktet prismæssigt er så vold bo.... som noget.
Hvad med at tænke i de baner, at leverer en færdig hjemmeside til en rigtig skrabet pris, men efterfølgende at sælge hjælp og udvikling på timebasis?

Det er jo først når man har haft siden i lidt over 6mdr/1 år, man for alvor bliver dus med denne og nu begynder at ville "skrue" lidt på siden med nye moduler, ændrede funktioner, ændret design, SEO, Adwords, Facebook Pixel, Google shoping.

Her skal det gøres så No Nonsens, at selv en 10 årig kan gennemskue hvad der skal ske og hvorfor man betaler hvad man betaler.

Hjemmesider/webshops er efterhånden som Laptops/PS maskiner, hovedproduktet tjener man ikke det store på, det er alt det rund om hovedproduktet der giver bundlinje.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse Nørmark:
Vi er nogle stykker der er i gang med at starte en virksomhed, der skal sælge hjemmesider og webapp’s.

Hvis jeg var jer, ville jeg droppe hjemmesider, og satse på webapps.

Hjemmesider er måske noget hvor man kan lave nogle hurtige salg, hvilket kan være fedt nok i starten, men der er ikke mange penge i det hvis det er den nedre del af markedet i henvender jeg til. Der er masser af (billigere) alternativer til de kunder der kun kan/vil betale for en WordPress side med et tilrettet købt theme.

Find jeres niche indenfor web applikationer, og bliv super dygtige til det. I vil have færre konkurrenter, I vil lande større ordre og kunderne vil betale mere.

Det er ihvertfald mit råd Smile

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg sammenligner jer også med det samme med DanaWeb, som jeg har hørt ofte tager 500kr i måneden med en binding i 2 år. Og hvis de kan binde kunden i 2 år og I kun i ét år - så har de en langt bedre forretning.

Jeg synes ikke at der er noget galt i forretningsmodellen, men tror 1 år er for kort en tidshorisont :-)

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra Jyderup, Vestsjælland
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 55
Fra  Cooper Webdesign Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også hørt at når abonnement ophører, så sletter de din hjemmeside. Så hvis man som kunde vil sikre sine data og indhold, skal man sørge for at lave daglig backup selv.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)