Jeres koncept er som sådan ikke nyt, hvilket mange andre her på side også har gjort jer opmærksomme på.
Tror jeg så konceptet for over 8-9 år siden (og det har sikkert eksisteret længere)
I bevæger jer ud på et marked, hvor alle har en fætter, onkel eller andet som kan fikse en hjemmeside til under 2000,- så konkurrencen er stor.
Jeg tror mere på ud fra egne oplevelser, at det er aftersales som er spændende, da hovedproduktet prismæssigt er så vold bo.... som noget.
Hvad med at tænke i de baner, at leverer en færdig hjemmeside til en rigtig skrabet pris, men efterfølgende at sælge hjælp og udvikling på timebasis?
Det er jo først når man har haft siden i lidt over 6mdr/1 år, man for alvor bliver dus med denne og nu begynder at ville "skrue" lidt på siden med nye moduler, ændrede funktioner, ændret design, SEO, Adwords, Facebook Pixel, Google shoping.
Her skal det gøres så No Nonsens, at selv en 10 årig kan gennemskue hvad der skal ske og hvorfor man betaler hvad man betaler.
Hjemmesider/webshops er efterhånden som Laptops/PS maskiner, hovedproduktet tjener man ikke det store på, det er alt det rund om hovedproduktet der giver bundlinje.