Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WOMANS WORLD EN STOR GANG FUSK ......................

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Mig og min søster var ude på messen i ålborg , fordi jeg har en lille webshop og villle se om messen var noget for mig. MEN NEJ det lignede sku lort

fra ende til anden et kræmmermarked uden lige. vi blev også mødt med tilbudet om en købeklub hvor man fik rabat man kunne vinde en bil en rejse osv.

men har været inde på siden som skulle åbne den 1 dec men der er stadig ingen ting, hvem har vundet bilen rejsen osv, det er en stor gang fusk tror jeg, er der nogen der har oplevet noget vedrørende disse messer hilsen

METTE 36

føler mig snydt

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 07
Indlæg ialt: 30
Fra  Circle of Things Skrevet kl. 01:27

Du må gerne prøve at forklare hvad du var utilfreds med.

var messen ikke hvad du havde forventet?

eller er du sur pga du ikke kan tjekke om du har vundet i de konkurrencer du snakker om?

- nej har ikke nogen  erfaring med de messer.

www.giverr.dk  Giverr - Gaver direkt på telefonen, send mere end en hilsen 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 12:11

Hmm, jeg har da været på nogle messer som jeg ikke har været så begejstret for som jeg havde håbet, men jeg har da aldrig ligefrem følt mig snydt. Var det ikke  en ide at skrive til dem på support@womansworldclub.com (fundet på hjemmesiden) vedr. dit medlemskab og spørge hvad der sker?

~
Anja

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 15:02

En ting er at man ikke føler at en messe lever op til hvad man troede - men derfra og til at lave et indlæg under "Annoncehajer og Svindlere" er forkert. Hvis de har snydt dig for penge eller andet, så hører de til her - men ikke for ikke at have en grim messe.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)