Hej alle Jeg driver en nystartet webshop der gør det i herretøj og jeg tænkte at jeg ville dele min historie herinde. Fortæl mig gerne jeres i en kommentar. Jeg har næsten altid haft en kærlighed for formelt og semi-formelt herretøj. Bl.a. det der hedder winchesterskjorter som var utrolig populære i 80'erne men døde lidt. Det var ud fra disse skjorter at jeg startede op med sådanne skjorter og så nogle solid farve skjorter. Udover dette har jeg nogle slips i forskellige mønstre og manchetknapper. Jeg elsker manchetknapper og forstår ikke hvorfor der er så få der bruger dem. I mit hoved er det et smykke på lige fod med ringe, armbånd lignende. Jeg håber bl.a. også at de bl.a. bliver mere populære i fremtiden. Dog har jeg ikke villet satse for hårdt på dem. Min webshop kan findes på www.jt-style.dk Et sidespørgsmål: Er der nogle herinde der har erfaring med effektive måder at nå ud til kunder for en lille webshop? |
J T Style:Et sidespørgsmål: Er der nogle herinde der har erfaring med effektive måder at nå ud til kunder for en lille webshop?
Tak for at dele din historie med os andre :-)
I forhold til dit spørgsmål, så handler det i bund og grund om hvilke midler du selv ønsker at stille til rådighed. Selvom du skriver "lille webshop", så det stadig væsenligt at kigge på dit budget. Nogle af de mest gængse online annonceringformer er Google AdWords og Facebook annoncering. Her kan du komme igang for forholdsvis små penge.
Held og lykke med projektet!