Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny startet webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg driver en nystartet webshop der gør det i herretøj og jeg tænkte at jeg ville dele min historie herinde. Fortæl mig gerne jeres i en kommentar.

Jeg har næsten altid haft en kærlighed for formelt og semi-formelt herretøj. Bl.a. det der hedder winchesterskjorter som var utrolig populære i 80'erne men døde lidt. Det var ud fra disse skjorter at jeg startede op med sådanne skjorter og så nogle solid farve skjorter.

Udover dette har jeg nogle slips i forskellige mønstre og manchetknapper. Jeg elsker manchetknapper og forstår ikke hvorfor der er så få der bruger dem. I mit hoved er det et smykke på lige fod med ringe, armbånd lignende. Jeg håber bl.a. også at de bl.a. bliver mere populære i fremtiden. Dog har jeg ikke villet satse for hårdt på dem.

Min webshop kan findes på www.jt-style.dk

Et sidespørgsmål: Er der nogle herinde der har erfaring med effektive måder at nå ud til kunder for en lille webshop? 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:48

J T Style:

Et sidespørgsmål: Er der nogle herinde der har erfaring med effektive måder at nå ud til kunder for en lille webshop? 

Tak for at dele din historie med os andre :-) 

I forhold til dit spørgsmål, så handler det i bund og grund om hvilke midler du selv ønsker at stille til rådighed. Selvom du skriver "lille webshop", så det stadig væsenligt at kigge på dit budget. Nogle af de mest gængse online annonceringformer er Google AdWords og Facebook annoncering. Her kan du komme igang for forholdsvis små penge. 

Held og lykke med projektet! 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:48

En effektiv måde at nå ud til kunder er at lave annoncering på bl.a. sociale medier

Opret en facebookside - hvis I ikke allerede har gjort det - for jeres webshop, og markedsfør jer derigennem med løbende opdateringer og tilbud. I kan desuden ´købe´ jer til likes og seere, men det er en individuel opgørelse, om man mener, om det er det værd. 

Dernæst er der markedsføringsøgemaskinerne; Google Adwords og SEO. Hvis du ikke selv er skarp til dette, så er der mange kompetente profesionelle, der er skarpe til netop dette. 

Tilmeldt 15. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:58

Tak for svar. 

Jeg benytter mig af adwords og facebook som hovedannonceringsplatform på nuværende tidspunkt. På facebook siden booster jeg forskellige opslag afhængig af deres indhold. 

Fra Holstebro
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:02

Hej

Jeg kan se at du allerede er på facebook. Har du overvejet at prøve at lave en eller anden form for konkurrence for dine følgere? evt. udlod 2 valgfri skjorter til en vinder. Det har jeg personligt set rigtig mange have stor succes med og jeg har set folk få 1000+ følgere på kun 1 konkurrence. Man skal selvfølgelig lige huske at følge facebook's konkurrenceregler når man går igang.

Uden at kende særlig meget til din branche, vil jeg give de andre ret i, at penge til Google Adwords og facebook kampagner, er godt givet ud.

ps. Synes i skulle skrive lidt mere under "om virksomheden"

Held og lykke med webshoppen :-)

Hos havehandel.dk finder du alt til dit næste haveprojekt. Køb bigbags og meget mere til haven.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)