Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger 4-5 prøvekaniner!

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

alfabetodk:

det kræver års erfaring og viden at udforme gode tekster - alene vidensdelen omkring emner er jo ikke noget, du blot burde kunne læse dig til, som ellers er normen i dag. En rigtig god tekst bliver skrevet af en, som har en viden, der rækker udover Google's svar. 

Ovenstående er ret interessant. Så du påstår, at jeres tekstforfattere ved noget om alt? Altså lige fra rumraketter over seværdigheder i London til opbygningen af en motor i en Audi A4 til valg af den bedste læbestift?

Og de ved mere, end der er tilgængeligt af information om emnerne på Google? Tør man spørge, hvorfra de så har denne information? Er de leksikons?

alfabetodk:

Selvfølgelig findes der utrolig dygtige skribenter, herunder Halfdan, som skriver billige artikler, men hvis Halfdan kunne, ville han jo nok også gerne have en anelse mere, for det er altså ikke levebart at få 0,20 øre pr. ord - det er 80 kr. u. moms for en artikel på 400 ord. Hvis der bruges to timer på denne, så er det en timepris på 40 kr., og så har du ikke betalt udgifter endnu. Den holder ikke i længden. 

Vi vil netop gerne med Alfabeto trække markedet op, skabe noget stabilitet og hæve priserne, for fordelen skal ikke udelukkende ligge hos kunden - så dør markedet. 

Nu er udbud og efterspørgsel sådan bygget op, at udbuddet af en service målt op mod efterspørgslen resulterer i en markedspris. Så kan man mene, at det er for dyrt eller billigt, men faktum er, at sådan fungere markedet. 

Og skal en professionel person bruge 2 timer på at skrive 400 ord, det er jo nærmest ingenting, der kan man kun når grund fakta og info om et produkt, service eller ting, så tør jeg slet ikke tænke på tidsforbruget til artikler på 2-4000 ord, det er flere dages arbejde...

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 346
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 14:29

Undskyld - men jeg har lidt travlt her. Har ikke læste hele ovenstående tekst og vil blot gentage: Det er ikke os/mig i skal overbevise - det er jeres kommende kunder og der har i et problem. I skal sælge jeres ydelse til kommende kunder, og dem skal i overbevise på jeres hjemmeside. Ellers starter i en død forretning! Tilbage til tegnebrættet.

Rettelse af indlæg.
Ha ha - har åbenbart så travlt at jeg ikke ser at indlæg er fra en anden, nå men så fik jeg bare gentaget mig selv :)

Fra Odense
Tilmeldt 15. May 16
Indlæg ialt: 45
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 14:41

Hej Fashion-Seller

Nej. Det har jeg ikke påstået. Men der er en rigtig god chance for, at vores tekstforfattere, som har 20+ år på bagen i denne branche og som har 40+ års livserfaring har oplevet rigtig mange, og skrevet om rigtig mange ting. Det gør meget ved en tekst. Sproget bliver mere levende og følingen med teksten bliver mere personlig, fordi man har oplevet det, man skriver om på 1. parket, og ikke fra en Wikipedia-side. 

Det er ikke ALT vores tekstforfattere kan skrive om, og det er heller ikke alt, vi vil skrive om. Når sådan en situtaionen opstår har vi formodentlig nogle gode kollegaer i branchen, som vi kan henvise kunden til. 

Det er helt korrekt, at man sætter udbud og efterspørgsel sådan op. Markedsprisen er jo netop på et niveau, der er alt for lavt, fordi forventingen om prisen befinder sig i det leje. Mange forfattere tør ikke at sætte prisen op, for der skal trods alt ordrer ind, og hvis prisen bliver sat op, ryger antallet af ordrer. Derfor stopper mange tekstforfattere og søger i stedet ind i bureauer eller medier. Så er der de helt unge tilbage, som bruger deres eftermiddage på at skrive tekster, og som ikke har samme behov som en voksen, hvorfor de godt kan tillade sig at tage 0,20 el. 0,30 øre pr. ord. Mange af dem gør det godt, de er dygtige, men de er ikke uddannet og de har ikke samme erfaring eller viden - den forskel bliver ikke anerkendt nok, og det er jo derfor, at prisen bliver dernede.  

Nu går vi ind og siger, at prisen er for lav, det vil helt automatisk sortere en masse fra, men vi vil også få nogle rigtig gode kunder, som anerkeder den gode kvalitet, vi kan levere, og derfor ikke har noget imod at bruge de ekstra kroner, som det koster. Vores håb er jo så, at de vil fortælle det videre til venner og kollegaer, og at disse, vil prøve at ofre lidt mere for at få samme oplevelse. På et tidspunkt rammer man måske et punkt, hvor folk begynder at acceptere at tekster kan koste mere end 0,20 øre. 

Skal vi ikke lade være med at gå ned i detaljer som varighed. Jeg satte et eksempel op, som skulle give et nemt billede. Vi kunne også sige, at det vil tage en time, så har vi en timepris på 80 kr. for en færdiguddannet cand. mag i kommunikation - det er jo stadig alt, alt for lidt. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

alfabetodk:

Skal vi ikke lade være med at gå ned i detaljer som varighed. Jeg satte et eksempel op, som skulle give et nemt billede. Vi kunne også sige, at det vil tage en time, så har vi en timepris på 80 kr. for en færdiguddannet cand. mag i kommunikation - det er jo stadig alt, alt for lidt. 

cand. mag i kommunikation  er journalist jura men skrive artikler alle emme hjemmesider artikler er jo ikke hovedemmet i jeres uddannelsen i får jo hellere ikke jeres grundløn hvis han søger job i Netto , altså man kan ikke forvente man får overenskomst løn når man ikke tager de jobs der er indenfor meste jeres uddannelsen , jeg vil sige i er overuddannet til kun lave hjemmeside artikler hvis i ønsker meget høj løn er det nok meget  svært med artikler til hjemmesider 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 17:54

Er dine forfattere uddannet indenfor SEO optimering? Jeg vil 99/100 gange hellere have en SEO ekspert til at skrive mine tekster end en forfatter :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:11

hej igen fik lige en ide

til anden nok bedre måde regne priser på når skal tage høje priser 

seo ansat plus 

emmer dem her har vi speciel eksperter i jura advokat bruges måske spørgsmål betingelser siden plus pris 

almindelige artikler udenfor vores emmer speciel viden billigere pris 

i kan også lade være tage almen artikler konkurrence er hård artikler på prisen så sats på jeres folks speciel viden kunne også være en ide 

men jeg mener selvfølgelige kan cand man ikke få samme timepris når han laver almindelig artiklen det bliver i hvert fald svært at overbevise mig og om andre har det på samme måde ved jeg ikke 

jeg vil selvfølgelige vælge et sted der god seo ekspert ansat mit hovedformål med artikler folk besøger siden mere og de skal nok bestille for der gode billeder facebook oveni videoer , jeg tror dog mange går mest op seo end kvalitet tekst mange læser det slet ikke sådan er det bare hårdt med sandt 

jeg kan læse i mener det er bedst jeg vælger en anden jer , det synes jeg er ærligt i burde få seo over artikler er dyrere hos jer og det er det emmet de fleste går aller mest op i , men jeg tror også der kommer på et tidspunkt for folk går så meget op i det at det bliver nok nødvendigt at ansætte sådanne en også hos jer

jeg tror dog uden tvivl der kommer rettelser på siden men alle emmer er stort derved bliver det meget seo folk mest går op i 

Fra Odense
Tilmeldt 15. May 16
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 18:28

Hej Mads 

Nej, de er ikke uddannet SEO-eksperter, for hvad er en ekspert? De ved, hvad SEO er og hvordan det fungerer. Men de skriver ikke til Google, de skriver til mennesker. Når man bestiller hos os, kan man vælge at angive x antal keywords, som skal indgå i en artikel. Dem vil der blive taget højde for, men dybere SEO-arbejde bliver der ikke lavet. 

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 19:11

Så vender jeg tilbage til mig tidligere spørgsmål, nu hvor du hele tiden sammenligner dine skribenter med forfattere hvis ikke det er det de skal lave. Hvorfor udbyder i produkttekster? Det skal da være dybere SEO arbejde for at det på nogen som helst måde giver mening at betale for?

Fra Odense
Tilmeldt 15. May 16
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 19:24

Hej Mads 

Ét er SEO-delen, som er vigtig. Men nu er det altså ikke Google, der køber dit produkt. Det er et andet menneske, så noget andet er evnen til at beskrive et produkt på en grundig og sælgende måde. Du kan jo være nok så god til SEO og få nok så mange ind på din webshop, men hvis du ikke kan sælge produktet, fordi dine tekster er fyldt med fejl og kedelige, så er det jo uden betydning. 

Så kan du selvfølgelig vende den om, og ja, der skal selvfølgelig besøgende ind, og her kommer SEO-delen. Men nu handler det jo ikke 100 % om SEO-arbejdet på den enkelte produktbeskrivelse, men sidens overall performance. Her skal der en decideret SEO-konsulent på banen. Vi skal nok gøre vores del, når vi skriver teksterne. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:34

alfabetodk:

Hej Mads 

Ét er SEO-delen, som er vigtig. Men nu er det altså ikke Google, der køber dit produkt. Det er et andet menneske, så noget andet er evnen til at beskrive et produkt på en grundig og sælgende måde. Du kan jo være nok så god til SEO og få nok så mange ind på din webshop, men hvis du ikke kan sælge produktet, fordi dine tekster er fyldt med fejl og kedelige, så er det jo uden betydning. 

Så kan du selvfølgelig vende den om, og ja, der skal selvfølgelig besøgende ind, og her kommer SEO-delen. Men nu handler det jo ikke 100 % om SEO-arbejdet på den enkelte produktbeskrivelse, men sidens overall performance. Her skal der en decideret SEO-konsulent på banen. Vi skal nok gøre vores del, når vi skriver teksterne. 

hvorfor har i ikke en seo konsulent tilknyttet , meget meget meget få har den formue du beskriver første det ene så det andet hvis de sider samme sted arbejder samme kan seo konsulent give feedback på teksterne og derved spare jeg penge i gør jeres del men bruger får ikke fuld valuta for pengene at en anden skal side bageefter rette jeres tekster bliver det meget dyrere tekster end jeres priser er beskrevet samarbejde med en så spare jeg penge at skulle bruge en igen 

du skal jo tænke hvis teksterne er perfekte så er det noget man virkelige kan bruge de er både seo gennemarbejdet og folk forstå dem .

dog hvis skulle vælge dig eller seo ville jeg vælge seo da jeg ikke har råd til 2 gennemgange da det er altid dyrere at få gennemgået igen fra en anden og de fleste ønsker også hurtigt tekster både seo og for mennesker og det kan man jo ikke få hos dig , så blive færdig siden og den får besøgene går tid og det er besværligt flere skal over ens hjemmeside , jeg ville vælge dem som kan begge dele aller helst 

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)