Ovenstående er ret interessant. Så du påstår, at jeres tekstforfattere ved noget om alt? Altså lige fra rumraketter over seværdigheder i London til opbygningen af en motor i en Audi A4 til valg af den bedste læbestift? Og de ved mere, end der er tilgængeligt af information om emnerne på Google? Tør man spørge, hvorfra de så har denne information? Er de leksikons?
Nu er udbud og efterspørgsel sådan bygget op, at udbuddet af en service målt op mod efterspørgslen resulterer i en markedspris. Så kan man mene, at det er for dyrt eller billigt, men faktum er, at sådan fungere markedet. Og skal en professionel person bruge 2 timer på at skrive 400 ord, det er jo nærmest ingenting, der kan man kun når grund fakta og info om et produkt, service eller ting, så tør jeg slet ikke tænke på tidsforbruget til artikler på 2-4000 ord, det er flere dages arbejde... |
Undskyld - men jeg har lidt travlt her. Har ikke læste hele ovenstående tekst og vil blot gentage: Det er ikke os/mig i skal overbevise - det er jeres kommende kunder og der har i et problem. I skal sælge jeres ydelse til kommende kunder, og dem skal i overbevise på jeres hjemmeside. Ellers starter i en død forretning! Tilbage til tegnebrættet.
Rettelse af indlæg.
Ha ha - har åbenbart så travlt at jeg ikke ser at indlæg er fra en anden, nå men så fik jeg bare gentaget mig selv :)