Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger 4-5 prøvekaniner!

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 346
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lidt input - om de ord i selv skriver: Tekstforfatning af høj kvalitet til lave priser.

De ord passer ikke. Det er ikke billigt. Så jeres "branding sætning" kommer i koflikt med sig selv.

Billigt betyder billigt. Det betyder ikke det er billigere end en kendt forfatter timepris. Ordet billigt kan vel altid diskuteres, men det er ikke sikkert jeres kommende kunder bruger timevis på at tænke over om billigt er i forhold til en dyr rumraket eller... (osv osv..) = Billigt betyder billigt.

Det er muligt jeres kvalitet er høj - det ville dog være rart med noget data om det på jeres side.

Måske i skal tilbage på tegnebrættet og tale om jeres branding og målgruppe. Som det ser ud lige pt, så er det en del kommentarer her på siden, punkter som der positivt kan arbejdes med :)

Jeg kan godt li selve siden og den meget enkelte måde den er bygget op på og med meget få sætninger, ord og valg muligheder. Der er fokus og ind til benet (og altså måske lidt for meget ind til benet (kvalitet data osv. osv.)).

Det er mine input - held og lykke med det hele.

Fra Odense
Tilmeldt 15. May 16
Indlæg ialt: 45
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 12:43

Hej Kim 

Tak for dit input - og endnu engang er jeg taknemmelig for den gode feedback. 

Det er, som du selv er inde på, relativt hvornår noget er billigt. Nu har vi dog ikke sagt, at vi er billige, men at prisen er lav, hvilket den også er, hvis man sammenligner os med andre forfattere på samme niveau. Og så er prisen også lav, fordi du som kunde ikke betaler for forfatterens tænketid, hvor en sætning skal gå op i en højere enhed, eller hvor nogle ord skal erstattes med andre, osv. Prisen er den samme, uanset om der bliver brugt 80 min. eller 100 min. På den måde tagerr vi kampen op mod timebaseret forfattere, hvor prisen hurtigt bliver høj, fordi kunden ender med at betale for tid, hvor der ikke kommer noget på papiret. 

Vi har en masse i pipeline mht. data og referencer, men som nævnt tidligere, så bliver vi også nødt til at lave en version 1, for at kunne lave en version 2, som er endnu bedre. De input, som vi har fået her, er gode og allerede fra i morgen, vil nogle af dem blive ført ud i livet, for ja, der er ting, vi ikke har prioriteret højt nok, og det skynder vi os at lave om på. 

Vores målgruppe har vi styr på, og målgruppen kan godt, men befinder sig ikke nødvendigvis her på Amino, for priser på tekster er et ræs mod bunden. Så der vil være folk, der vil mene at vi er for dyre, og så vil jeg hellere have, at de vælger noget andet. Men der er en tendens til, at man tror det at skrive tekster er noget alle kan, fordi alle har adgang til Word og et tastatur, men sådan forholder det sig altså ikke, og der er rigtig mange, der ender med at bruge mange penge på dårlige tekster og dermed får kommunikeret de forkerte ting ud. 

Siden er skåret meget ind til benet nu, ja. De kommende dage, vil der blive lagt lidt på i forbindelse med de input, som vi har fået herfra blandet med vores egne ønsker. 

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 13:14

Hej

Det er rigtigt, i siger ikke "billigt" - men lave priser.

Det viser jo netop bare hvad der sker i mit hoved når jeg læser teksten: Jeg forventer at få det billigt (lavt..)

Det kan godt være du selv forstår sammensætningen at hvad der er lavt pris (billigt?) - og det er mit argument: i formår ikke at få budskabet ud på hjemmesiden/til mig. Jeg som kunde bruger ikke tid på at sammenligne og/eller hvorfor det er lavt. Det er dig som skal sælge det budskab til mig - ellers blvier jeg skuffet og smutter med det samme.

Eks: Fedt, billigt.. tænkte jeg da jeg kom ind på siden og foretog hurtig en søgning på hvad en artikel på 2500 ord ville koste.... 3200 kr (noget i den stil..) u. moms. Det er sgu ikke billigt tænkte jeg og følte mig "lidt snydt".

Derfor: lav pris fungerer ikke - altså med mindre du bruger 8 minutter på at forklare mig på siden om hvorfor der faktisk er billigt... men mon ik jeg er smuttet videre til næste side inden..?

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 13:20

alfabetodk:

Det er, som du selv er inde på, relativt hvornår noget er billigt. Nu har vi dog ikke sagt, at vi er billige, men at prisen er lav, hvilket den også er, hvis man sammenligner os med andre forfattere på samme niveau. Og så er prisen også lav, fordi du som kunde ikke betaler for forfatterens tænketid, hvor en sætning skal gå op i en højere enhed, eller hvor nogle ord skal erstattes med andre, osv. Prisen er den samme, uanset om der bliver brugt 80 min. eller 100 min. På den måde tagerr vi kampen op mod timebaseret forfattere, hvor prisen hurtigt bliver høj, fordi kunden ender med at betale for tid, hvor der ikke kommer noget på papiret. 

Det er godt, at du ved hvordan der laves tekster og hvordan der skal bruges tid på at tænke og de fleste af os andre mener vi bare kan lave det i et word dokument.
Men der er kun dig som ved det.
Jeg vidste det ikke.
Næste ved det heller ikke.
Eller næste ... eller... ?

Hvis du ikke underviser mig i hvordan det hænger sammen, så vil din ydelse være for dyr (fordi jeg tror jeg kan klare det selv..eller andre som skriver til 1/4 af jeres pris kan... osv.). Så vil dine kommende kunder måske KUN være dem som ved at der er prisen for gode tekster. De forstår måske der er en lav pris - vi andre gør ikke.

Det var mine input :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 13:37

Jeg undrer mig meget over den tilgang du har til sagerne på.

Mellem linjerne i alle dine svar herinde siger du jo at alle der gør det til 20-30-40 øre pr. ord ikke har den fjerneste idé om hvad de laver?

Hvis jeres segment er et helt andet sted, og i sammenligner jeg selv med forfattere hele tiden, så synes jeg helt at i skal droppe eksempelvis produktbeskrivelser.

Et eksempel er en person som Halfdan Timm, har jeg da set før hjælpe nogle med at lave tekster helt ned til 20 øre pr. ord. Dette er en der er yderst kompetent, og har ekstremt mange referencer. Hvis det er en desideret forfatter til 700 kr/t så er jeres priser også næsten deroppe af da. For en der er så kompetent tager det jo ikke så lang tid igen at skrive teksterne?

Pas på med at fortælle at de andre ikke er gode nok men, eller at sammenligne jer selv med en helt anden branche. Hvis i er skide dygtige burde det jo komme af sig selv, men fortæl hvorfor at vi skal betale så meget for jer, ikke blot fordi at de andre ikke er gode nok, eller fordi at en forfatter taget det og det i timen.

Fra Odense
Tilmeldt 15. May 16
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 13:42

Hej Kim 

Gode pointer, du kommer med omkring valg af ord. Det får jeg med, og det kan helt sikkert gøres bedre. 

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 13:56

I må tilbage til tegnebrættet.

Naturligvis syntes i, at i er de bedste og at i fortjener "snart at tjene millioner". Vi andre syntes det bare ikke (endnu?).

Fra Odense
Tilmeldt 15. May 16
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 13:58

Hej Mads (Og Kim) 

Når det bliver nævnt, at der er folk, som skriver tekster til langt mindre end os, menes der ikke, at de er dårlige. Det er et resultat af konkurrencen i branchen. Jeg har i forbindelse med Alfabeto snakket med rigtig mange forfattere for at høre, hvori problemerne består og hvad problemerne kommer af. 

Problemet er, at alle kan byde ind på en tekstopgave. I mange tilfælde får folk, som ikke engang har deres daglige gang i tekstbranchen opgaver ind. Det skaber en ubalance på markedet, hvor udbudet bliver ikke-konkurrencedygtigt, fordi prisen komme til at spille den afgørende rolle. Det bliver mere reglen end undtagelsen, at folk kan skrive tekster i professionelt øjemed. Der er stor forskel på at skrive for sig selv, til eget brug, for så at skrive og levere til en anden virksomhed, hvor et bestemt budskab skal leveres. Det er trods alt ikke uden grund, at man kan uddanne sig indenfor dette felt - det kræver års erfaring og viden at udforme gode tekster - alene vidensdelen omkring emner er jo ikke noget, du blot burde kunne læse dig til, som ellers er normen i dag. En rigtig god tekst bliver skrevet af en, som har en viden, der rækker udover Google's svar. 

Selvfølgelig findes der utrolig dygtige skribenter, herunder Halfdan, som skriver billige artikler, men hvis Halfdan kunne, ville han jo nok også gerne have en anelse mere, for det er altså ikke levebart at få 0,20 øre pr. ord - det er 80 kr. u. moms for en artikel på 400 ord. Hvis der bruges to timer på denne, så er det en timepris på 40 kr., og så har du ikke betalt udgifter endnu. Den holder ikke i længden. 

Vi vil netop gerne med Alfabeto trække markedet op, skabe noget stabilitet og hæve priserne, for fordelen skal ikke udelukkende ligge hos kunden - så dør markedet. 

Fra Odense
Tilmeldt 15. May 16
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 14:00

Kim:

I må tilbage til tegnebrættet.

Naturligvis syntes i, at i er de bedste og at i fortjener "snart at tjene millioner". Vi andre syntes det bare ikke (endnu?).

Hej Kim 

Lad os stoppe den her. Nu kommer det til at handle lidt for meget om at putte ord i munden. :-)

God dag!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:19

markedet dør altså ikke , men folk har bare ikke altid så mange penge , så det bliver billige ved man godt måske tit ikke får det bedste , men omvendt tit også været udenfor i mit liv som iværksættere at den dyreste leveret noget dårligt 

men de folk mange tekster og har ikke råd lige bundlinjen med 10.000 kroner eller 30.000 kroner til at få gode tekster på sin side , men jo hvis ikke har mere end 500 ord sin side så er det i hvert fald ikke organiske søgemaskine man får besøgene fra , derved hvis ønsker trafik siden og rette det hele , så kan den billigste være den bedste selv om teksterne ikke er lige så gode , i alt er det hvad du bruger af markedsføring kroner og hvad du får ind igen af det du laver , det er det som man iværksættere  går op at det ikke giver for meget underskud sin virksomhed men gerne overskud helst 

mange vil nok vælge måske kun forsiden og kontaktsiden hos jer og de andre sider der ikke besøges meget siden finder de der laver det til 20 øre eller mindre eller laver det selv 

priserne gør mange nok ikke vælge jer til den fulde opgave da jeres arbejde ikke vil konvertere pengene igen , men kombineret priser altså små rettelser og hurtigt rettelser kunne i sagtens også tilbyde så ville flere vælge jer og nogle køre faktiske med forskellige priser and på kravene til teksten på de forskellige sider 

men der mangler en del på siden der forklare hvorfor man skal vælge jer på de sider man har på sin hjemmeside der har mange besøgene derved prisen kan betale sig hjem igen 

om priser er for høje eller lave i branchen der er mange brancher hvor prisen er lav men der findes også nogle med dyrere priser 

selvfølgelige får den billige flere ordre ind da der findes mange nystartede der ikke har mange kroner i starten og hvis ikke er tilfreds så vælger de en anden men kan være deres budget ikke hænger samme til jeres priser så i taber ikke så meget som tror for folk der vælger tit billigste har bare ikke mange penge 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)