Lidt input - om de ord i selv skriver: Tekstforfatning af høj kvalitet til lave priser.
Billigt betyder billigt. Det betyder ikke det er billigere end en kendt forfatter timepris. Ordet billigt kan vel altid diskuteres, men det er ikke sikkert jeres kommende kunder bruger timevis på at tænke over om billigt er i forhold til en dyr rumraket eller... (osv osv..) = Billigt betyder billigt. Det er muligt jeres kvalitet er høj - det ville dog være rart med noget data om det på jeres side. |
Hej Kim
Tak for dit input - og endnu engang er jeg taknemmelig for den gode feedback.
Det er, som du selv er inde på, relativt hvornår noget er billigt. Nu har vi dog ikke sagt, at vi er billige, men at prisen er lav, hvilket den også er, hvis man sammenligner os med andre forfattere på samme niveau. Og så er prisen også lav, fordi du som kunde ikke betaler for forfatterens tænketid, hvor en sætning skal gå op i en højere enhed, eller hvor nogle ord skal erstattes med andre, osv. Prisen er den samme, uanset om der bliver brugt 80 min. eller 100 min. På den måde tagerr vi kampen op mod timebaseret forfattere, hvor prisen hurtigt bliver høj, fordi kunden ender med at betale for tid, hvor der ikke kommer noget på papiret.
Vi har en masse i pipeline mht. data og referencer, men som nævnt tidligere, så bliver vi også nødt til at lave en version 1, for at kunne lave en version 2, som er endnu bedre. De input, som vi har fået her, er gode og allerede fra i morgen, vil nogle af dem blive ført ud i livet, for ja, der er ting, vi ikke har prioriteret højt nok, og det skynder vi os at lave om på.
Vores målgruppe har vi styr på, og målgruppen kan godt, men befinder sig ikke nødvendigvis her på Amino, for priser på tekster er et ræs mod bunden. Så der vil være folk, der vil mene at vi er for dyre, og så vil jeg hellere have, at de vælger noget andet. Men der er en tendens til, at man tror det at skrive tekster er noget alle kan, fordi alle har adgang til Word og et tastatur, men sådan forholder det sig altså ikke, og der er rigtig mange, der ender med at bruge mange penge på dårlige tekster og dermed får kommunikeret de forkerte ting ud.
Siden er skåret meget ind til benet nu, ja. De kommende dage, vil der blive lagt lidt på i forbindelse med de input, som vi har fået herfra blandet med vores egne ønsker.