Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger 4-5 prøvekaniner!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 15. May 16
Indlæg ialt: 45
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino

Vi har i lang tid arbejdet på at få vores side Alfabeto.dk online. Den er nu klar til at blive vist frem. 

I den forbindelse søger vi 4-5 stk., som vil hjælpe os med at tjekke at det hele spiller. Det vil sige, at hvis du står og mangler en artikel, vil vi meget gerne køre en lukket case med dig, hvor vi går de forskellige ting (flowet) igennem. På den måde får du en supergod artikel, og vi får en masse brugbar feedback. 

Vi er selvfølgelig klar over, at der er noget ekstra arbejde i det for dig, hvorfor vi gerne vil give et god tilbud på artiklen - dette tilbud diskuterer vi indbyrdes. 

Såfremt det har interesse, så smid endelig en mail til christian_at_alfabeto.dk 

Med venlig hilsen

Christian 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej mail er ikke korrekt men er christian@alfabeto.dk den er korrekt , jeg kan dog hurtigt sige at jeg ikke forventer levering i morgen hvis bestiller rettes hele siden på måske næsten 20.000 ord der skal korrektur på 8000 kroner er trosalt en slat penge og i er kun 2 persner , jeg venter hellere flere dage og i gør jer umage for teksterne så fjern det levering i morgen , det lyder ikke godt når jeg læser det , jeg bliver betænkelige om kvalitet okay så hurtige leveringer .

jeg savner telefon nummer adressen cvr nummer det skaber tryghed når alle de informationer er der 

sociale medier også en fordele siden facebook og google plus 

referencer savner jeg på siden det skaber for mig tryghed handlen at vide i har haft tilfredse kunder før

din side er meget tekst tomt som tekstforfatter ikke god ide få også gerne en nyheds blog på siden det skaber også ekstra trafik siden med en blog på siden

jeg savner h1 h2 h3 h4 h5 h6 på siden

husk lav meta tags på siderne udnyt gerne op 60 tegn  og lav beskrivelser på siden og overskrifter derved flere besøgene organiske trafik 

din side har ekstrem stor seo problemer den kan til gås  både på  http://www. og uden www

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 15. May 16
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 19:59

Hej Mikael 

Tak for din gode feedback. 

Vi har 5 tekstforfattere, som alle har en relevant uddannelse og som ligeledes lever af at skrive tekster for andre. Så kvaliteten er helt i top. Det er klart, at når ordren når en vis størrelse, som f. eks i dette tilfælde, så leverer vi ikke til næste dag - det vil være synd og helt sikkert påvirke kvaliteten, hvis vi gjorde. I sådan et tilfælde, vil vi tage personligt kontakt til kunden og finde en god løsning i fællesskab. 

- Mht. telefonnummer og cvr, så får jeg det ind hurtigst muligt. Det skal selvfølgelig være der. 

- Ang. sociale medier, så er det allerede i pipeline, at vi skal have fundet en løsning herpå. Vi er dog både på fb, twitter og LinkedIn

- Der er referencer på forsiden. Vi har flere, men pt. holder vi os til de tre, og så kører vi nogle tests på dem samt opsætning, for at se, hvad der fungerer bedst. 

- Der kommer en blog, hvor vi vil komme med diverse indlæg omkring tekster, råd og fifs, osv. Men egentlig er det meningen, at siden er forholdsvis fri for en masse tekst. 

- Der vil løbende blive kigget på SEO, men man bliver også nødt til at stoppe et sted og sige, at det er OK her, og så er der noget at arbejde videre på. :-) 

Mvh. 

Christian

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15003
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:20

1,50 kr pr ord for en artikel, er alligevel en sjat penge, når der findes mange forfattere, som kan levere samme arbejde til 0,30-0,80 kr pr ord. 

Så hvorfor skulle man betale så høj en pris? Her savnes f.eks referencer og lignende. At der står god kvalitet og tilfredshed mange gange på siden, det viser ikke mig som kunde, det mindste omkring denne kvalitet eller skriveevnerne...

Hvem står bag firmaet? Der står intet om dette nogen steder. Så hvem handler man med?

Og jeres FAQ sucks! Det tog mig 6 forsøg og 3 minutter at regne ud, at man skal klikke på spørgsmålene, før svaret vises. De fleste vil nok tro, at I ikke er færdige med siden, og derefter smutte videre...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:54

alfabetodk:

Hej Mikael 

Tak for din gode feedback. 

Vi har 5 tekstforfattere, som alle har en relevant uddannelse og som ligeledes lever af at skrive tekster for andre. Så kvaliteten er helt i top. Det er klart, at når ordren når en vis størrelse, som f. eks i dette tilfælde, så leverer vi ikke til næste dag - det vil være synd og helt sikkert påvirke kvaliteten, hvis vi gjorde. I sådan et tilfælde, vil vi tage personligt kontakt til kunden og finde en god løsning i fællesskab. 

- Mht. telefonnummer og cvr, så får jeg det ind hurtigst muligt. Det skal selvfølgelig være der. 

- Ang. sociale medier, så er det allerede i pipeline, at vi skal have fundet en løsning herpå. Vi er dog både på fb, twitter og LinkedIn. 

- Der er referencer på forsiden. Vi har flere, men pt. holder vi os til de tre, og så kører vi nogle tests på dem samt opsætning, for at se, hvad der fungerer bedst. 

- Der kommer en blog, hvor vi vil komme med diverse indlæg omkring tekster, råd og fifs, osv. Men egentlig er det meningen, at siden er forholdsvis fri for en masse tekst. 

- Der vil løbende blive kigget på SEO, men man bliver også nødt til at stoppe et sted og sige, at det er OK her, og så er der noget at arbejde videre på. :-) 

Mvh. 

Christian

lidt mærkelig meste fri for tekst men i er tekstforfatter 

frem med langt mere end 3 referencer det  skaber ikke troværdighed 

nå havde ikke lige set kostede mere end markedspris normalt skriv mere hvad i gør seo tekster og tekster dyrere der skal man få mere for pengene end normalt så kunne lave søgeprd passer samme titler og tags og kunne lave social medier på dem 

i kunne søger for ping indlæg sætte ekstra gang i seo på jeres artikler jeg savner der gør ekstra udad det og det går jeg også udfra de ekstra høje priser medfølger 

tekster dyrere der kunne i jo også lave med sammenspil videoer og sæt også gerne en video på siden

dog ved ikke hvor smart køre højere grundpriser end markedspris folk forventer mere og derved kommer der lettere utilfredse kunder hvis der ikke gøres ekstra 

jeg kan kun se 2 medarbejder billeder få alle 5 på siden og skriv mere om jer uddannelsen hvad lavet før skriv meget mere i er trosalt tekstforfatter 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15003
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:23

alfabetodk:

Man betaler den pris, fordi der ligger meget arbejde i gode, velskrevne artikler. Tekstforfatterne har et niveau, der matcher forfattere, som tager 700+ kr. /timen for at skrive. De har alle arbejdet med store kunder, og har mange års erfaring i faget. De ved med andre ord, hvad der virker. 

Man skal bestille hos os, se kvaliteten og mene, at man har fået et godt slutprodukt for pengene. Mener man ikke det, bliver artiklen tilrettet, og er det stadig ikke godt nok, så refunderer vi gerne hele beløbet. 

Okay men det er svært at gennemskue på en side, som nærmest er tom for indhold og referencer... Ville du købe en bil af en bilforhandler, som ikke en gang havde en eneste bil på lager, måske ikke havde en forretning, men blot et tomt lokale?

Tror I selv, at jeg bestiller f.eks en artikel til 1500-3000 kr, og håbe på, at den bliver god? Eller bestiller jeg artiklen hos nogen, som viser de kan skrive gode artikler? Gæt selv :)

alfabetodk:

Hvem, som står bag firmaet, kan du se under 'Hvordan fungerer det' - i bunden står der kort, hvem jeg og min partner er. 

"Hvordan fungerer det" = hvordan siden fungere. Det er ikke en OM OS side... Selv en webnørd som jeg, har ikke en gang gennemskuet det, selv efter flere minutter på jeres side. Mikael havde heller ikke gennemskuet det, det er lidt en uheldig statestisk, hvis du spørger mig. 

Det bør være på en OM OS side, eller under KONTAKT OS, det er her folk leder efter sådanne informationer...

alfabetodk:

FAQ-siden er ikke god, og det vil være en af de ting, som bliver rettet til i version 2.0. 

Fornuftigt, for den er meget uheldig i sin nuværende form :)

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 21:53

Mikael christiansen:

hej mail er ikke korrekt men er @alfabeto.dk den er korrekt. 

det er nu ganske normalt, at man skriver at i stedet for @ for at undgå at robotter høster emailadresse til brug for SPAM

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 346
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 10:22

Lidt input - om de ord i selv skriver: Tekstforfatning af høj kvalitet til lave priser.

De ord passer ikke. Det er ikke billigt. Så jeres "branding sætning" kommer i koflikt med sig selv.

Billigt betyder billigt. Det betyder ikke det er billigere end en kendt forfatter timepris. Ordet billigt kan vel altid diskuteres, men det er ikke sikkert jeres kommende kunder bruger timevis på at tænke over om billigt er i forhold til en dyr rumraket eller... (osv osv..) = Billigt betyder billigt.

Det er muligt jeres kvalitet er høj - det ville dog være rart med noget data om det på jeres side.

Måske i skal tilbage på tegnebrættet og tale om jeres branding og målgruppe. Som det ser ud lige pt, så er det en del kommentarer her på siden, punkter som der positivt kan arbejdes med :)

Jeg kan godt li selve siden og den meget enkelte måde den er bygget op på og med meget få sætninger, ord og valg muligheder. Der er fokus og ind til benet (og altså måske lidt for meget ind til benet (kvalitet data osv. osv.)).

Det er mine input - held og lykke med det hele.

Fra Odense
Tilmeldt 15. May 16
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 12:43

Hej Kim 

Tak for dit input - og endnu engang er jeg taknemmelig for den gode feedback. 

Det er, som du selv er inde på, relativt hvornår noget er billigt. Nu har vi dog ikke sagt, at vi er billige, men at prisen er lav, hvilket den også er, hvis man sammenligner os med andre forfattere på samme niveau. Og så er prisen også lav, fordi du som kunde ikke betaler for forfatterens tænketid, hvor en sætning skal gå op i en højere enhed, eller hvor nogle ord skal erstattes med andre, osv. Prisen er den samme, uanset om der bliver brugt 80 min. eller 100 min. På den måde tagerr vi kampen op mod timebaseret forfattere, hvor prisen hurtigt bliver høj, fordi kunden ender med at betale for tid, hvor der ikke kommer noget på papiret. 

Vi har en masse i pipeline mht. data og referencer, men som nævnt tidligere, så bliver vi også nødt til at lave en version 1, for at kunne lave en version 2, som er endnu bedre. De input, som vi har fået her, er gode og allerede fra i morgen, vil nogle af dem blive ført ud i livet, for ja, der er ting, vi ikke har prioriteret højt nok, og det skynder vi os at lave om på. 

Vores målgruppe har vi styr på, og målgruppen kan godt, men befinder sig ikke nødvendigvis her på Amino, for priser på tekster er et ræs mod bunden. Så der vil være folk, der vil mene at vi er for dyre, og så vil jeg hellere have, at de vælger noget andet. Men der er en tendens til, at man tror det at skrive tekster er noget alle kan, fordi alle har adgang til Word og et tastatur, men sådan forholder det sig altså ikke, og der er rigtig mange, der ender med at bruge mange penge på dårlige tekster og dermed får kommunikeret de forkerte ting ud. 

Siden er skåret meget ind til benet nu, ja. De kommende dage, vil der blive lagt lidt på i forbindelse med de input, som vi har fået herfra blandet med vores egne ønsker. 

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 346
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 13:14

Hej

Det er rigtigt, i siger ikke "billigt" - men lave priser.

Det viser jo netop bare hvad der sker i mit hoved når jeg læser teksten: Jeg forventer at få det billigt (lavt..)

Det kan godt være du selv forstår sammensætningen at hvad der er lavt pris (billigt?) - og det er mit argument: i formår ikke at få budskabet ud på hjemmesiden/til mig. Jeg som kunde bruger ikke tid på at sammenligne og/eller hvorfor det er lavt. Det er dig som skal sælge det budskab til mig - ellers blvier jeg skuffet og smutter med det samme.

Eks: Fedt, billigt.. tænkte jeg da jeg kom ind på siden og foretog hurtig en søgning på hvad en artikel på 2500 ord ville koste.... 3200 kr (noget i den stil..) u. moms. Det er sgu ikke billigt tænkte jeg og følte mig "lidt snydt".

Derfor: lav pris fungerer ikke - altså med mindre du bruger 8 minutter på at forklare mig på siden om hvorfor der faktisk er billigt... men mon ik jeg er smuttet videre til næste side inden..?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)