Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger 4-5 prøvekaniner!

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 15. May 16
Indlæg ialt: 45
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino

Vi har i lang tid arbejdet på at få vores side Alfabeto.dk online. Den er nu klar til at blive vist frem. 

I den forbindelse søger vi 4-5 stk., som vil hjælpe os med at tjekke at det hele spiller. Det vil sige, at hvis du står og mangler en artikel, vil vi meget gerne køre en lukket case med dig, hvor vi går de forskellige ting (flowet) igennem. På den måde får du en supergod artikel, og vi får en masse brugbar feedback. 

Vi er selvfølgelig klar over, at der er noget ekstra arbejde i det for dig, hvorfor vi gerne vil give et god tilbud på artiklen - dette tilbud diskuterer vi indbyrdes. 

Såfremt det har interesse, så smid endelig en mail til christian_at_alfabeto.dk 

Med venlig hilsen

Christian 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej mail er ikke korrekt men er christian@alfabeto.dk den er korrekt , jeg kan dog hurtigt sige at jeg ikke forventer levering i morgen hvis bestiller rettes hele siden på måske næsten 20.000 ord der skal korrektur på 8000 kroner er trosalt en slat penge og i er kun 2 persner , jeg venter hellere flere dage og i gør jer umage for teksterne så fjern det levering i morgen , det lyder ikke godt når jeg læser det , jeg bliver betænkelige om kvalitet okay så hurtige leveringer .

jeg savner telefon nummer adressen cvr nummer det skaber tryghed når alle de informationer er der 

sociale medier også en fordele siden facebook og google plus 

referencer savner jeg på siden det skaber for mig tryghed handlen at vide i har haft tilfredse kunder før

din side er meget tekst tomt som tekstforfatter ikke god ide få også gerne en nyheds blog på siden det skaber også ekstra trafik siden med en blog på siden

jeg savner h1 h2 h3 h4 h5 h6 på siden

husk lav meta tags på siderne udnyt gerne op 60 tegn  og lav beskrivelser på siden og overskrifter derved flere besøgene organiske trafik 

din side har ekstrem stor seo problemer den kan til gås  både på  http://www. og uden www

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 15. May 16
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 19:59

Hej Mikael 

Tak for din gode feedback. 

Vi har 5 tekstforfattere, som alle har en relevant uddannelse og som ligeledes lever af at skrive tekster for andre. Så kvaliteten er helt i top. Det er klart, at når ordren når en vis størrelse, som f. eks i dette tilfælde, så leverer vi ikke til næste dag - det vil være synd og helt sikkert påvirke kvaliteten, hvis vi gjorde. I sådan et tilfælde, vil vi tage personligt kontakt til kunden og finde en god løsning i fællesskab. 

- Mht. telefonnummer og cvr, så får jeg det ind hurtigst muligt. Det skal selvfølgelig være der. 

- Ang. sociale medier, så er det allerede i pipeline, at vi skal have fundet en løsning herpå. Vi er dog både på fb, twitter og LinkedIn

- Der er referencer på forsiden. Vi har flere, men pt. holder vi os til de tre, og så kører vi nogle tests på dem samt opsætning, for at se, hvad der fungerer bedst. 

- Der kommer en blog, hvor vi vil komme med diverse indlæg omkring tekster, råd og fifs, osv. Men egentlig er det meningen, at siden er forholdsvis fri for en masse tekst. 

- Der vil løbende blive kigget på SEO, men man bliver også nødt til at stoppe et sted og sige, at det er OK her, og så er der noget at arbejde videre på. :-) 

Mvh. 

Christian

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:20

1,50 kr pr ord for en artikel, er alligevel en sjat penge, når der findes mange forfattere, som kan levere samme arbejde til 0,30-0,80 kr pr ord. 

Så hvorfor skulle man betale så høj en pris? Her savnes f.eks referencer og lignende. At der står god kvalitet og tilfredshed mange gange på siden, det viser ikke mig som kunde, det mindste omkring denne kvalitet eller skriveevnerne...

Hvem står bag firmaet? Der står intet om dette nogen steder. Så hvem handler man med?

Og jeres FAQ sucks! Det tog mig 6 forsøg og 3 minutter at regne ud, at man skal klikke på spørgsmålene, før svaret vises. De fleste vil nok tro, at I ikke er færdige med siden, og derefter smutte videre...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:54

alfabetodk:

Hej Mikael 

Tak for din gode feedback. 

Vi har 5 tekstforfattere, som alle har en relevant uddannelse og som ligeledes lever af at skrive tekster for andre. Så kvaliteten er helt i top. Det er klart, at når ordren når en vis størrelse, som f. eks i dette tilfælde, så leverer vi ikke til næste dag - det vil være synd og helt sikkert påvirke kvaliteten, hvis vi gjorde. I sådan et tilfælde, vil vi tage personligt kontakt til kunden og finde en god løsning i fællesskab. 

- Mht. telefonnummer og cvr, så får jeg det ind hurtigst muligt. Det skal selvfølgelig være der. 

- Ang. sociale medier, så er det allerede i pipeline, at vi skal have fundet en løsning herpå. Vi er dog både på fb, twitter og LinkedIn. 

- Der er referencer på forsiden. Vi har flere, men pt. holder vi os til de tre, og så kører vi nogle tests på dem samt opsætning, for at se, hvad der fungerer bedst. 

- Der kommer en blog, hvor vi vil komme med diverse indlæg omkring tekster, råd og fifs, osv. Men egentlig er det meningen, at siden er forholdsvis fri for en masse tekst. 

- Der vil løbende blive kigget på SEO, men man bliver også nødt til at stoppe et sted og sige, at det er OK her, og så er der noget at arbejde videre på. :-) 

Mvh. 

Christian

lidt mærkelig meste fri for tekst men i er tekstforfatter 

frem med langt mere end 3 referencer det  skaber ikke troværdighed 

nå havde ikke lige set kostede mere end markedspris normalt skriv mere hvad i gør seo tekster og tekster dyrere der skal man få mere for pengene end normalt så kunne lave søgeprd passer samme titler og tags og kunne lave social medier på dem 

i kunne søger for ping indlæg sætte ekstra gang i seo på jeres artikler jeg savner der gør ekstra udad det og det går jeg også udfra de ekstra høje priser medfølger 

tekster dyrere der kunne i jo også lave med sammenspil videoer og sæt også gerne en video på siden

dog ved ikke hvor smart køre højere grundpriser end markedspris folk forventer mere og derved kommer der lettere utilfredse kunder hvis der ikke gøres ekstra 

jeg kan kun se 2 medarbejder billeder få alle 5 på siden og skriv mere om jer uddannelsen hvad lavet før skriv meget mere i er trosalt tekstforfatter 

Fra Odense
Tilmeldt 15. May 16
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 21:11

Hej Fashion-Seller 

Også tak til dig for din feedback - den er værdsat. 

Man betaler den pris, fordi der ligger meget arbejde i gode, velskrevne artikler. Tekstforfatterne har et niveau, der matcher forfattere, som tager 700+ kr. /timen for at skrive. De har alle arbejdet med store kunder, og har mange års erfaring i faget. De ved med andre ord, hvad der virker. 

Man skal bestille hos os, se kvaliteten og mene, at man har fået et godt slutprodukt for pengene. Mener man ikke det, bliver artiklen tilrettet, og er det stadig ikke godt nok, så refunderer vi gerne hele beløbet. 

Med hensyn til referencer, så kommer der flere ind. Og som jeg skrev til Mikael, så er vi ved at køre en række forskellige tests på forskellige opsætninger. 

Hvem, som står bag firmaet, kan du se under 'Hvordan fungerer det' - i bunden står der kort, hvem jeg og min partner er. 

FAQ-siden er ikke god, og det vil være en af de ting, som bliver rettet til i version 2.0. 

Fra Odense
Tilmeldt 15. May 16
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 21:18

Hej Mikael 

Ja, vi er dyrere end den gennemsnitlige markedspris, og det er helt bevidst. Det er jo netop denne kamp, vi gerne vil tage, for vi mener, at prisen er alt, alt for lav ift. den tid, der bliver brugt + den værdi det giver. Og så mener vi, at godt arbejde og uddannelse indenfor dette fag også skal belønnes retmæssigt, hvilket vil sige, at det ikke er alle, der skal kunne byde ind på tekstopgaver. Der er altså forskel på kvalitet - også i denne branche. 

Vores forfattere har en relevant uddannelse med sig, mange års erfaring, de lever af at skrive tekster. De ved, hvad der fungerer, fordi de har siddet på skolebænken for efterfølgende at udøve tingene i praksis. Det er top professionelle folk. Dét koster penge, og det koster mere end 0,20 øre, 0,30 øre, 0,40 øre, osv. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:23

alfabetodk:

Man betaler den pris, fordi der ligger meget arbejde i gode, velskrevne artikler. Tekstforfatterne har et niveau, der matcher forfattere, som tager 700+ kr. /timen for at skrive. De har alle arbejdet med store kunder, og har mange års erfaring i faget. De ved med andre ord, hvad der virker. 

Man skal bestille hos os, se kvaliteten og mene, at man har fået et godt slutprodukt for pengene. Mener man ikke det, bliver artiklen tilrettet, og er det stadig ikke godt nok, så refunderer vi gerne hele beløbet. 

Okay men det er svært at gennemskue på en side, som nærmest er tom for indhold og referencer... Ville du købe en bil af en bilforhandler, som ikke en gang havde en eneste bil på lager, måske ikke havde en forretning, men blot et tomt lokale?

Tror I selv, at jeg bestiller f.eks en artikel til 1500-3000 kr, og håbe på, at den bliver god? Eller bestiller jeg artiklen hos nogen, som viser de kan skrive gode artikler? Gæt selv :)

alfabetodk:

Hvem, som står bag firmaet, kan du se under 'Hvordan fungerer det' - i bunden står der kort, hvem jeg og min partner er. 

"Hvordan fungerer det" = hvordan siden fungere. Det er ikke en OM OS side... Selv en webnørd som jeg, har ikke en gang gennemskuet det, selv efter flere minutter på jeres side. Mikael havde heller ikke gennemskuet det, det er lidt en uheldig statestisk, hvis du spørger mig. 

Det bør være på en OM OS side, eller under KONTAKT OS, det er her folk leder efter sådanne informationer...

alfabetodk:

FAQ-siden er ikke god, og det vil være en af de ting, som bliver rettet til i version 2.0. 

Fornuftigt, for den er meget uheldig i sin nuværende form :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:39

alfabetodk:

Hej Mikael 

Ja, vi er dyrere end den gennemsnitlige markedspris, og det er helt bevidst. Det er jo netop denne kamp, vi gerne vil tage, for vi mener, at prisen er alt, alt for lav ift. den tid, der bliver brugt + den værdi det giver. Og så mener vi, at godt arbejde og uddannelse indenfor dette fag også skal belønnes retmæssigt, hvilket vil sige, at det ikke er alle, der skal kunne byde ind på tekstopgaver. Der er altså forskel på kvalitet - også i denne branche. 

Vores forfattere har en relevant uddannelse med sig, mange års erfaring, de lever af at skrive tekster. De ved, hvad der fungerer, fordi de har siddet på skolebænken for efterfølgende at udøve tingene i praksis. Det er top professionelle folk. Dét koster penge, og det koster mere end 0,20 øre, 0,30 øre, 0,40 øre, osv. 

jeg tænkte i satsede på de kunder der ønsker billig priser det afspejler designet på siden og den manglende fulde tekst 

designet simpelt går ganske enkelt når jeres målgruppe ikke er fattige iværksættere der er nystarte i satser mere eksklusive luksus udgaven

designet skal være med farver mange referencer  videoer og masser af tilfredse kunder og meget ekstremt grundig og flot beskrivelsen af jeres medarbejder kompentrancer 

forklare og forklare og atter forklare på siden hvorfor i er det værd og jo opdaget en del fejl seo ret dem og lav siden perfekt søgeord optimeret det skaber tryghed kunder de kan se på siden i kan jeres kram 

jeg må fuldt ud erkende jeg ikke er jeres målgruppe jeg har ikke en vild omsætning og har ikke job ved siden af så må holde igen med udgifter enten vælge den billigste  eller prøve lave det selv 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 21:53

Mikael christiansen:

hej mail er ikke korrekt men er @alfabeto.dk den er korrekt. 

det er nu ganske normalt, at man skriver at i stedet for @ for at undgå at robotter høster emailadresse til brug for SPAM

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)