Godaften Amino! Vi har i lang tid arbejdet på at få vores side Alfabeto.dk online. Den er nu klar til at blive vist frem. I den forbindelse søger vi 4-5 stk., som vil hjælpe os med at tjekke at det hele spiller. Det vil sige, at hvis du står og mangler en artikel, vil vi meget gerne køre en lukket case med dig, hvor vi går de forskellige ting (flowet) igennem. På den måde får du en supergod artikel, og vi får en masse brugbar feedback. Vi er selvfølgelig klar over, at der er noget ekstra arbejde i det for dig, hvorfor vi gerne vil give et god tilbud på artiklen - dette tilbud diskuterer vi indbyrdes. Såfremt det har interesse, så smid endelig en mail til christian_at_alfabeto.dk Med venlig hilsen Christian |
hej mail er ikke korrekt men er christian@alfabeto.dk den er korrekt , jeg kan dog hurtigt sige at jeg ikke forventer levering i morgen hvis bestiller rettes hele siden på måske næsten 20.000 ord der skal korrektur på 8000 kroner er trosalt en slat penge og i er kun 2 persner , jeg venter hellere flere dage og i gør jer umage for teksterne så fjern det levering i morgen , det lyder ikke godt når jeg læser det , jeg bliver betænkelige om kvalitet okay så hurtige leveringer .
jeg savner telefon nummer adressen cvr nummer det skaber tryghed når alle de informationer er der
sociale medier også en fordele siden facebook og google plus
referencer savner jeg på siden det skaber for mig tryghed handlen at vide i har haft tilfredse kunder før
din side er meget tekst tomt som tekstforfatter ikke god ide få også gerne en nyheds blog på siden det skaber også ekstra trafik siden med en blog på siden
jeg savner h1 h2 h3 h4 h5 h6 på siden
husk lav meta tags på siderne udnyt gerne op 60 tegn og lav beskrivelser på siden og overskrifter derved flere besøgene organiske trafik
din side har ekstrem stor seo problemer den kan til gås både på http://www. og uden www