Tørrer lige øjnene fri for lattertårer Det var s.... sjovt indlæg du kom med "Migduvednok".
Men for lige at vende tilbage til den barske virkelighed, så har jeg det også rigtig skidt med lige netop den betegnelse. Tænk, hvis nogle faldt over min pragtfulde butik benævnt som MLM pusheri !! Udenforstående ved jo ikke, hvad det drejer sig om. Kunne man evt. ikke udskifte lige netop denne rang. Næsten alt andet ville være bedre.
Ellers må I finde jer i, at jeg skriver et væld af indlæg i min MLM-pusher periode med søde børnerim, kageopskrifter, franske katolske bønner, huskesedler, o.s.v. bare for at komme ud over denne stase
De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.
Hvor er det sjovt, der er jævnligt en der beklager sig over deres avantat titel, - og det er altid når de er nået til enten MLM-pusher eller eller offentligansat. Skal det forståes sådan, at vi har et uskrevet jobhiraki i Danmark? Det er åbenbart bedre at være klemesamler end offentlig ansat...
Nåh, ja så var der selvfølgelig også deMib der i en periode brokkede sig over tab af identitet!
For at undgå de forvirringer der nu har været om dette et par gange, kunne man ikke lave det link der er på titlen, om til at gå til Startguiden, evt med et bookmark så folk der undrer sig og klikker på titlen ryger direkte til en beskrivelse af hvad det er for noget.
Tror det kunne spare mange for en forvirring eller to :-)
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
For at undgå de forvirringer der nu har været om dette et par gange, kunne man ikke lave det link der er på titlen, om til at gå til Startguiden, evt med et bookmark så folk der undrer sig og klikker på titlen ryger direkte til en beskrivelse af hvad det er for noget.
Tror det kunne spare mange for en forvirring eller to :-)