Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til seo

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

lav mindste 5 sider med mindste 300 ord dog gerne flere ord og mange flere undersider 

Indhold relevant 

Huske overskrifter alle siderne 1 gange h1 og et par gange h2

interne links egen siden , du må gerne kryds linke egen side 

husk unikke titler siden kald det ikke bare forsiden og domæne navnet og husk udnyt de 68 tegn der vises google 

God ide med https://da.wordpress.org/plugins/wordpress-seo/ så kan du få hjælp til se om har nok gange de søgeord og husket titler tags på billederne med mere .

Få google plus plug in side og få facebok plug in siden social deling er vigtigt i seo så sæt det egen side

siden findes det er et større arbejde men lav siden første færdig 

links godkendes og beholder links er det nødvendigt med en god hjemmeside

God ide vær aktiv bruger herpå amino.dk husk klik ret profil klik over debat indstillinger og indsæt dit signatur links der , det kan du altid starte med 

Der findes mange muligheder med en google søgning brug blandt andet disse ord så finder du noget såsom link kataloger , du kan sende pressedemdelser ud , der findes artikel sider , du kan blive skribent artiklen sider med mere der findes ekstreme mange flere ord kun fantasien sætter grænsen men bare de første ord så er der mange måneders arbejde husk dog altid når skriver ud nogle steder alt skal være unikt hver eneste gang 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Så hovedsageligt skal jeg have skrevet en masse indlæg og læse en masse guides og linke fra andre hjemmeside Tak :D

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du skal nemlig lige præis have skabt relevant indhold. Hvis forsiden skal ranke på "Oplevelser med børn", så skal du tænke over hvad personer der søger efter oplevelser med børn gerne vil finde. Jo bedre du kan matche deres behov, des bedre vil du komme til at ranke.

Men var påpasselig med din linkbuilding! Hvis du ikke kender så meget til det, så kan man godt komme til at skade sine placeringer i stedet for at gavne dem, hvis man varierer sine links for lidt og hvis du virker for "spammy". Mit råd er derfor at du sætter dig godt ind i emnet før du begynder med at lave for mange links, eller hyrer en person til at stå for din linkbuilding/seo.

Hvis du selv har mod på at lære linkbuilding, så overvej at købe linkbuildingbogen fra Henrik Bondtofte - der er meget god viden i den!

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er ved at blive lidt i tvivl har nemlig lavet et indlæg som hedder om os hvor jeg har sat meta beskrivelse og alt det andet på skader det?

Tilmeldt 15. May 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Simplestyle.dk Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mart605p!

Hvis du ikke er så bekendt med seo delen endnu, vil jeg helt klart anbefale dig at få fat i seo lex bogen.

Der står de mest basale grundprincipper, og alt sammen forklaret på et Hr. og Fru. Danmark sprog.

Bogen koster cirka 1100 kroner men tilgengæld er pengene givet rigtig godt ud :-)

Derudover findes der efterhånden et hav af gratis online guides, som også kan anbefales som nybegynder. 

Her er linket til bogen jeg taler om: http://www.seo-lex.dk/

God vind med projektet :)

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Heltoplagt.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mart605,

Jeg forstår ikke helt? :) Din side er praktisktalt tomt jo? Jeg vil mene at du skal skabe noget godt indhold, før du behøves at tænke i seo-baner?

Vh,
HeltOplagt.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Bookanaut Vupea Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg mente var at det jeg skrev på forsiden altså om os der havde jeg puttet meta og alt det andet på så jeg ved ikke om det skader jeg kom i tvivl fordi han sagde det kunne skade i stedet for at hjælpe?

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan bestemt ikke skade at skrive indhold på din side, så du kan roligt skrive tekster, indsætte billeder, skrive meta beskrivelse og sidetitel (dem du kan skrive vha. Yoast SEO pluginnet) osv.

Godt indhold er fundamentet for at du kan arbejde videre med SEO.

Der hvor det kan skade, er når du begynder at linke til din hjemmeside fra forskellige steder. Her skal man have en del viden om hvordan det hele fungerer, så man undgår forskellige linkstraffe.

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)