Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO arbejde

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa kære Aminoer

Jeg har et seo firma det påstår at min side er meget svær at lave seo på, at det tekniske ikke er i orden.

Kan det være rigtig?
Kan jeg få en seo mand til hurtigt at gennemgå min side og give mig besked om den er helt håbløs
Siden er sdsg.dk

Mvh
Daniel

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel 

Altså, nu det er svært at forholde sig til den pågældende påstand, da der jo kan forlægge en meget teknisk analyse af din nuværende side. En generel påstand omkring at din hjemmeside skulle være svær at SEO optimerer virker dog en smule underligt. Din hjemmeside er udarbejdet i WordPress CMS, hvilket burde gøre at man med rette indsats vil kunne skabe en rigtig fint udgangspunkt. 

Når det er sagt er SEO optimering jo rigtig mange ting, og kan praktiseres på forskellige måder og niveauer. Derfor er det svært at give en endelig dom over situationen jf. dit indlægs indhold. 

PS. Jeg håber at I pt. har lavet en "no index" af hjemmesiden, da den er sprængt fuldt med dummy tekster. Dette vil være skadeligt for den generelle vurdering af Google de næste stykke tid. 

Føl dig fri i forhold til at kontakte mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk i forbindelse med spørgsmål eller sparring. Held og lykke med det hele :-) 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Jensen:

Hejsa kære Aminoer

Jeg har et seo firma det påstår at min side er meget svær at lave seo på, at det tekniske ikke er i orden.

Kan det være rigtig?
Kan jeg få en seo mand til hurtigt at gennemgå min side og give mig besked om den er helt håbløs
Siden er sdsg.dk

Mvh
Daniel

Det lyder mystisk , når din side er lavet i Wordpress. Der kan selvfølgelig godt være sider som er sværere at lave ændringer på end andre, men et system som Wordpress med et tema burde ikke være så kompliceret at det ikk e kan lade sig gøre.

MEN... Beskrivelsen er også meget uklar "meget svær at lave seo på, at det tekniske ikke er i orden."... hvad er ikke teknisk i orden?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den ser ud til at være lavet i WordPress. Det i sig selv er temmeligt optimalt mht SEO.

Der kan selvfølgelig være tekniske problemer din webudvikler har lavet.

Dit site bruger desuden Yoast SEO-pluginnet - og med denne bør du i det mindste få sat "noindex,follow" på alle de "Lorem Ipsum"-sider du har.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg - dicm.dk:

Daniel Jensen:

Hejsa kære Aminoer

Jeg har et seo firma det påstår at min side er meget svær at lave seo på, at det tekniske ikke er i orden.

Kan det være rigtig?
Kan jeg få en seo mand til hurtigt at gennemgå min side og give mig besked om den er helt håbløs
Siden er sdsg.dk

Mvh
Daniel

Det lyder mystisk , når din side er lavet i Wordpress. Der kan selvfølgelig godt være sider som er sværere at lave ændringer på end andre, men et system som Wordpress med et tema burde ikke være så kompliceret at det ikk e kan lade sig gøre.

MEN... Beskrivelsen er også meget uklar "meget svær at lave seo på, at det tekniske ikke er i orden."... hvad er ikke teknisk i orden?

Jeg kan godt se at det ikke er særlig godt beskrevet.
De påstår at min kode er dårlig,
At de har svært ved at ændre koden så den er SEO korrekt
samt at de ikke rigtig kan lave H1, H2 osv osv

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Jensen:

Kim Vinberg - dicm.dk:

Daniel Jensen:

Hejsa kære Aminoer

Jeg har et seo firma det påstår at min side er meget svær at lave seo på, at det tekniske ikke er i orden.

Kan det være rigtig?
Kan jeg få en seo mand til hurtigt at gennemgå min side og give mig besked om den er helt håbløs
Siden er sdsg.dk

Mvh
Daniel

Det lyder mystisk , når din side er lavet i Wordpress. Der kan selvfølgelig godt være sider som er sværere at lave ændringer på end andre, men et system som Wordpress med et tema burde ikke være så kompliceret at det ikk e kan lade sig gøre.

MEN... Beskrivelsen er også meget uklar "meget svær at lave seo på, at det tekniske ikke er i orden."... hvad er ikke teknisk i orden?

Jeg kan godt se at det ikke er særlig godt beskrevet.
De påstår at min kode er dårlig,
At de har svært ved at ændre koden så den er SEO korrekt
samt at de ikke rigtig kan lave H1, H2 osv osv

Lyder som du skal kigge efter nogle andre at samarbejde med. Hvis de ikke selv kan ændre det , så må de jo samarbejde med nogle som kan. Hvis siden allerede var optimeret, så ville der jo ikke være behov for dem.

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Nu gik jeres lige hurtig jeres side igennem, for at tjekke om evt. mangler (Ikke kun teknisk).

Jeg fandt følgende:

- Ikke optimeret Meta titler

- Ikke optimeret ALT tekster

- Ikke optimeret meta beskrivelser

- Lav loadinghastighed

Jeg kan lave en mere dybdegående analyse af din side, hvis du skriver til mig her:

http://www.martinsoelberg.dk/gratis-seo-analyse/

/Martin Sølberg

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin sølberg:

Hej Daniel,

Nu gik jeres lige hurtig jeres side igennem, for at tjekke om evt. mangler (Ikke kun teknisk).

Jeg fandt følgende:

- Ikke optimeret Meta titler

- Ikke optimeret ALT tekster

- Ikke optimeret meta beskrivelser

- Lav loadinghastighed

Jeg kan lave en mere dybdegående analyse af din side, hvis du skriver til mig her:

http://www.martinsoelberg.dk/gratis-seo-analyse/

/Martin Sølberg



Tak for dit svar, jeg er klar over siden halter seo medsigt, og det er også grunden til jeg tager hånd om det nu.
Men dem jeg har sat på opgaven fortæller mig at siden pga den er kodet dårligt er svær/umulig at lave seo på.

Jeg har valgt at sende dig en mail via din hjemmeside, du er meget velkommen til at gennemgå den og udforme et tilbud.

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel 

Hvis du er i tvivl om firmaets kompetencer (Hvilket det lyder til, når du vælger at spørge om råd her), så ville jeg personligt finde en anden at samarbejde med! Havet er fyldt med fisk, så find den samarbejdspartner du har tillid til.  Wink

Jeg ønsker dig held og lykke med dit projekt og håber at du finder den samarbejdspartner, der kan løse din opgave tilfredsstillende. 

De bedste hilsner 

Anita 

Tilmeldt 15. Feb 16
Indlæg ialt: 35
Fra  TIAGRO Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Din side er opbygget i wordpress, som bestemt ikke burde være besværligt at søgemaskineoptimere i. 

Kontakt mig på kontakt@tiagro.dk, så tager jeg gerne et kig. 

Go' weekend! :) 

TIAGRO - Vi producerer digitale løsninger til private og virksomheder! 

Se mere på www.tiagro.dk 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)