Er der nogle der har erfaring med seo og linkbuilding? der kan give mig lidt råd og vejledning? |
Vil anbefale du køber http://linkbuildingbogen.dk/ som er guldværd på det område.
Er der nogle der har erfaring med seo og linkbuilding? der kan give mig lidt råd og vejledning? |
okay, tak for hurtigt svar. hvad synes du er den største problematik i seo og linkbuildings arbejdet? |
|
mange tak. vil du andbefale selv at gøre arbejde eller eventuelt få hjælp til det? jeg har læst og læst og læst. hvordan vurdere jeg bedst hvor det er bedst at få links fra? |
Evt et kursus inden for området? |
|
Jeg har ikke et ubegrænset budget, da jeg stadig er ny og meget undersøgende på dette område. jeg er som sagt en person der elsker nye udfordringer, så en af de vigtige processer for mig med dette projekt er også at lære. Jeg synes det er en rigtig spændende branche og har lært rigtig meget af selv at undersøge mine muligheder og lav alt selv. Jeg har indtil videre selv lave alt på min webshop og er faktisk meget stolt da jeg jo aldrig har været i denne branche før. Men dette med seo og linkbuilding har været er stor udfordring for mig og kunne godt bruge noget hjælp. :) |
Har du nogle konkrete søgeord/temer som du går efter at opnå? :-) Omfanget rent økonomisk handler jo meget af dine ambitioner. |
Gode links kan være svære at få. |
Sparetips på Sparefeber.dk