Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify - HJÆLP!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg kunne godt tænke mig at vide om det er det værd at bruge Shopify og virker det godt for de penge man betaler eller om det er for dyrt iforhold til andre sider hvor det måske er lige så godt?

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:59

Folk der benytter shopify er glade for det.

Eneste minus er jo at man er bundet op til shopify, og at man ikke kan flytte shoppen til andre udbydere.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad har du brug for? Så kan du få et bedre svar

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Oliver

Det afhænger af dine behov, samt hvorledes du ønsker at arbejde med din webshop. Jeg har flere kunder der kommer fra Shopify, som var trætte af de faste løbende omkostninger som er påtvunget. 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 17:39

Der er løbende omkostninger i alle webshopsystemer. Mit indtryk er, at de fleste der har en Shopify webshop, mig selv inkl., er glade for det. Men der er den ulempe, at alle apps (det man kalder plugins i WordPress) koster penge pr. måned, så hvis man har mange af dem, bliver det ofte dyrere end selve Shopify abonnementet. Så man skal selvfølgelig finde ud af, hvad man skal bruge.

Jeg har på et tidspunkt skrevet om mine erfaringer med gode og dårlige ting i henholdsvis Shopify og WooCommerce. Du kan læse det Amino blogindlæg her.

Men Shopify virker, og i den forstand er det pengene værd, men der kan som sagt godt komme flere udgifter på.

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Fra  Kryptoupdate.dk Skrevet kl. 21:26

Jeg har oprettet en Shopify shop for et par måneder siden og har egentlig været glad nok for det, men efterhånden som jeg har fået lagt produkter ind og fået nogle ordrer ind, har jeg fået brug for features som ikke er standard i Shopify. Det kan man betale sig fra ved at tilkøbe apps, men som de andre også nævner kan det blive dyrere end det egentlige abonnement og det er sgu ikke i orden.

Du kan heller ikke lave ordentlig rabat ved f.eks køb af flere produkter, der skal igen tilkøbes en app med yderligere månedlig udgift. Det burde være standard. Har så fundet ud af at det har været et problem med denne feature i over 3 år og at mange ejere er rasende over dette. Inklusiv mig.

Så er der selve programmerings sproget som er Shopify eget og dette kan selvsagt skabe problemer i forhold til design. Jeg har købt et theme og når jeg snakker med Shopify support henviser de mig konsekvent til dem jeg har købt theme af. Har endnu ikke gennemskuet hvad de kan fixe og hvad theme udbyder kan fixe. Så jeg er ved at undersøge alternativer....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)