Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg producere ?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Håber jeg kan få nogle gode råd og inspiration til hvad jeg skal begynde at producere i stål.

Jeg er rustfri klejnsmed og har mulighed for at låne plads hos min far til at fremstille produkter i stål. Kan både svejse i sort og rustfrit stål.

Har lidt ideer til hvad jeg kunne producere, men det kunne være super hvis i har nogle ideer til hvad jeg kan gå i gang med.

Det kunne være udstyr til hobbybryggeren eller røgovne til storrygeren, ja der er mange muligheder.

Vil rigtig gerne i gang med at fremstille noget og skabe noget salg.

Rigtig god aften!

Thomsen   

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:42

Hvad med eget design, hvis du kan / vil det?

Prototyper for andre? Disse kan være dyre at få fremstillet, men hvis det kun er din tid man betaler for, så kunne du nok få en del kunder på den konto.

Ellers er der vel kun enkelte bestillinger, hvor du kun arbejder når der er kunder i butikken.

Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 1
Fra  mestermadsen Skrevet kl. 22:51

Designer bordben til spiseborde. De sælger godt og koster kassen

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 23:21

Hagbart har en go pointe 

Synes der er en del der efterspørger hvor de kan få lavet prototyper, hvis du er en go kleinsmed så kan du sikkert også arbejd emed andet end metal

Prøv at slå dig op på at fremstille prototyper ikke kun til iværksætter og men også "gamle" firmaer, tilbyd dem en samlet pakke med udfærdigelse af prototype og hjælp som konsulent til en evt produktion hvis det er noget du kan se for dig

Tilmeldt 8. May 07
Skrevet kl. 05:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hagbart.

Tak for svar.

Det lyder slet ikke dumt! Har tænkt lidt på at lave et design selv og begynde at fremstille. Det kunne bestemt være en mulighed.

Thomsen

Tilmeldt 8. May 07
Skrevet kl. 05:36

Lyder heller ikke dumt ! Det kunne også være en mulighed.

Thomsen

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 10:34

Hvis du går i gang med at fremstille spisebordsben, så smid lige en PB. Har nemlig et par levrandører der laver special fremstillede møbler her i Danmark, der måske kunne være interessante for dig at snakke med så. (hvis design og pris selvfølgelig er rigtigt, men det skader jo ikke at snakke med dem ;)

Hvis du engang beslutter at lave noget til entréen (bøjler, knager, hylder osv.) Så hører jeg også gerne fra dig ;)

Tilmeldt 8. Mar 16
Indlæg ialt: 28
Fra  Pro-Instruments.dk Skrevet kl. 10:55

Hej Thomsen,

Hvis du kan, så skal du producere video'er, som du oploader til Youtube! :) Dvs. hvad end du er ved at producere, så optag det, vis hvordan du gør tingene, og så opload video'erne løbende til Youtube? Jeg bemærker at det er blevet meget "in" at folk gør sådan... Og de bedste af Youtuberne har tusindvis af følgere... "Tjener penge den vej også"? :)

- Måske det kunne være en mulighed?

Jeg kan godt sætte pris på at det nok ikke bliver helt nemt i starten... Men omvendt er jeg også rimelig sikker på at du bliver rimelig skarp til det, efter video nr. 3-4 stykker... Søg eventuelt på Welding tips and tricks in på Youtube? Ham Cody dér... Han virker ret skarp til det? :)

Vh,
Pro-Instruments

Tilmeldt 8. May 07
Skrevet kl. 16:21

Patrick. Det lyder rigtig interessant og er nogle gode/spændende muligheder du skriver om! Jeg kunne godt være interesseret i at begynde at fremstille specielle bordben i mine egne designs.

Bøjler, knager, hylder osv er også en mulighed :)

Thomsen

Tilmeldt 8. May 07
Skrevet kl. 16:23

Pro- instruments. Rigtig godt forslag! Ham cody er skarp. Kunne godt filme hvordan jeg fremstiller de produkter jeg vil i gang med :)

Thomsen

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)