Kære fellow-aminos Det er den første webshop jeg har sat op, og forventer derfor en del steder, hvor jeg kan gøre den bedre. Jeg kunne også godt tænke mig at vide, om der er nogle ting ved den (som den er nu), der er fungerer specielt godt. På den måde ved jeg også, hvad jeg skal lade stå som det er, når jeg i fremtiden skal forbedre den yderligere. Bemærk: Betalingssystemet er lige nu i en test-fase og ikke færdigt opsat, da jeg venter på svar fra Bambora. Dan-kort vil også blive tilføjet som betalingsform, før siden rigtigt går i luften. Jeg håber i vil hjælpe en spirende iværksætter Hjemmesiden er: www.prodroner.dk |
Jeg synes, at det er en rigtig flot webshop.
Det er en god forside, og du har en god beskrivelse til hver af dine produkter. Så ved første øjekast, så jeg den ser rigtig brugervenlig ud.
Noget som jeg altid råder folk til er, at oprette deres link i Google webmastertools 2 gange. En uden www og en med www. I dit tilfælde skal du så sætte den med www som det foretrukne.
Det er dog noget på forsiden. Når jeg scroller ned nederst, så hopper og danser den, den kan altså ikke holde scroll-positionen nederst (jeg sidder på en 27" mac skærm). Ellers rigtig cool forside.
Det kan være du kunne tænke dig, at tilmelde Jeres flotte webshop på mit lille projekt:
Jeg er i færd med, at lave en samling over danske webshops :)