Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate indtjenong og SKAT???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Smile

Ved siden af mit job vil jeg gerne i gang med et Affiliate projekt som jeg ikke skal leve af pt.

For at komme op på et vis størrelse og indtjening vil jeg bruge alle de penge jeg tjener ind på at vedligeholde og udvikle projektet. Men hvad vil SKAT sige til det?

Der vil selvfølgeligt blive ført regnskab og momsregisteret når jeg nå de 50.000 kroner

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46642
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

skat vil da blot kræve at du kan dokumentere at alle udgifter er knyttet til projektet. De vil givet ikke acceptere en ny computer i hjemmet trukket 100% fra som ejet af projektet hvis du kører det som CPR - samme med andre ting der må forventes at bruges privat - men udgifter du 100% klart kan dokumentere alene kommer for at opbygge projektet og - ned til 0 resultat - ikke underskud, skal de godkende - bevis/sandsynliggørelse er din opgave og vil ikke være mindre for dig som CPR person, end hvis du drev som CVR

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 15:57

Cookie - John Hannover:

skat vil da blot kræve at du kan dokumentere at alle udgifter er knyttet til projektet. De vil givet ikke acceptere en ny computer i hjemmet trukket 100% fra som ejet af projektet hvis du kører det som CPR - samme med andre ting der må forventes at bruges privat - men udgifter du 100% klart kan dokumentere alene kommer for at opbygge projektet og - ned til 0 resultat - ikke underskud, skal de godkende - bevis/sandsynliggørelse er din opgave og vil ikke være mindre for dig som CPR person, end hvis du drev som CVR

vh John H

Tak for svaret John

Det er også mening at dokumentere det hele og ikke have underskud så der ikke opstår nogen mistanke osv. 

Det er ikke meningen at kører projektet hjemmefra men holde det adskilt med CVR 

Go weekend

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 11:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det skader ikke at momsregistrere dig med det samme. Jeg kan kun se et plus ved det.

De affilliates jeg bruger lægger momsen oven i de penge jeg har tjent, og dem skal jeg blot betale videre til Skat. - Ingen udgift for mig.

Fordelen er blot at du kan trække momsen fra dine udgifter til opstart af virksomhed, så det vil jeg da klart råde dig til at gøre.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)