Ved siden af mit job vil jeg gerne i gang med et Affiliate projekt som jeg ikke skal leve af pt.
For at komme op på et vis størrelse og indtjening vil jeg bruge alle de penge jeg tjener ind på at vedligeholde og udvikle projektet. Men hvad vil SKAT sige til det?
Der vil selvfølgeligt blive ført regnskab og momsregisteret når jeg nå de 50.000 kroner
skat vil da blot kræve at du kan dokumentere at alle udgifter er knyttet til projektet. De vil givet ikke acceptere en ny computer i hjemmet trukket 100% fra som ejet af projektet hvis du kører det som CPR - samme med andre ting der må forventes at bruges privat - men udgifter du 100% klart kan dokumentere alene kommer for at opbygge projektet og - ned til 0 resultat - ikke underskud, skal de godkende - bevis/sandsynliggørelse er din opgave og vil ikke være mindre for dig som CPR person, end hvis du drev som CVR
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
skat vil da blot kræve at du kan dokumentere at alle udgifter er knyttet til projektet. De vil givet ikke acceptere en ny computer i hjemmet trukket 100% fra som ejet af projektet hvis du kører det som CPR - samme med andre ting der må forventes at bruges privat - men udgifter du 100% klart kan dokumentere alene kommer for at opbygge projektet og - ned til 0 resultat - ikke underskud, skal de godkende - bevis/sandsynliggørelse er din opgave og vil ikke være mindre for dig som CPR person, end hvis du drev som CVR
vh John H
Tak for svaret John
Det er også mening at dokumentere det hele og ikke have underskud så der ikke opstår nogen mistanke osv.
Det er ikke meningen at kører projektet hjemmefra men holde det adskilt med CVR