Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Maribo
Tilmeldt 23. Feb 16
Indlæg ialt: 10
Fra  HenriksFoto.com Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet ny hjemmeside, og kunne godt tænke mig at få noget respons på hvad andre tænker og ser når de ser min hjemmeside.

gå gerne ind på www.henriksfoto.com og se den, og kom gerne med tilbagemeldinger med jeres mening.

1000 tak på forhånd 

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 05:36

Hej Henrik,

Min første tanke er at det ser meget uprofessionelt ud, og desværre gavner hjemmesiden nok ikke rigtigt din forretning.

Jeg tror du med fordel kan skifte over til en Wordpress-hjemmeside, som kan installeres direkte fra de fleste billige webhoteller. Det er et godt og enkelt system, der er nemt at gå til.

Fordelen ved at bruge Wordpress, er at du kan finde en masse flotte temaer, der specifikt er rettet mod folk i din branche.

Se eksempelvis her: http://themeforest.net/search?utf8=%E2%9C%93&term=&referrer=search&view=list&sort=&date=&category=wordpress%2Fcreative&tags%5B%5D=photography&price_min=&price_max=&sales=&rating_min=

De forskellige temaer kendetegnes ved at være enkle og stilrene, hvilket fremhæver billederne på bedste vis.

Fra Maribo
Tilmeldt 23. Feb 16
Fra  HenriksFoto.com Skrevet kl. 11:55

Hej Thomas

Jeg takke for dit ærlige svar, og er glad for det.

Jeg kender godt den mulighed, men desværre har det ikke været mulig for mig at finde en der kunne lave den i WP. for penge jeg kan betale.

Men ønsket er helt klart at det er noget der skal gøres, bare ikke på nuværende tidspungt.

Venligst Henrik

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:25

Hej Henrik

Du skal i hvert fald gå den igennem for stavefejl.. 

Dernæst synes jeg at skriften er ret corny, og det øger bestemt ikke troværdigheden. 

Jeg er enig i at en langt mere enkel side il gavne din forretning meget.. Jeg mener dog også at det burde kunne lade sig gøre med det du har nu. 

Skær ned på informationerne, og lad billederne tale for dem selv. 

Menuerne bør nok også være mere synlige end de er, og så kunne dine CTA knapper være mere bløde og pæne end de er.. 

Må jeg spørge om hvorfor dit samarbejde med anita er begravet helt i bunden hvor man ikke rigtigt ser det alligevel? 

Venlig hilsen Gry

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 865
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 12:50

Hej Henrik

Jeg tillader mig lige at være en smule hård ved dig.

Hvad syntes du selv du signalerer til omverdenen med din side?

Som andre også er inde på, så er din side ikke særlig "lækker" både foto og rent grafisk. Når du bevæger dig ind på noget der lugter af grafik, så skal du altså være skarp hvis du vil tages seriøst. Hvis du ikke har midlerne til at sætte en WP, Joomla eller anden open source side op, så nap da lige et aftenkursus et sted i nærheden og lær det. Det er slet ikke så svært, og du spare jo en del penge ved selv at kunne tumble rundt med din egen side.
Mange templates er lavet sådan at du kan have den lokalt på din PC og egentlig bare tænde og slukke moduler.

Så mit bedste bud vil være at skrotte din side og starte fra bunden med en template som er meget mere lækker og i en foto retning, som giver dine billeder lov til at leve for alvor.

Held og lykke fremad med projektet.

Fra Maribo
Tilmeldt 23. Feb 16
Fra  HenriksFoto.com Skrevet kl. 13:49

Hej gry

Jeg takker for at du brugte tid på at give mig respons på min hjemmeside.

Som svar på dit spørgsmål.

Så var det der jeg synes at reklamen for en anden foto forhandler og fotograf passe ind på min hjemmeside uden at virke dominerende. Da jeg gerne skulle sælge mig selv.

Men hvad jeg kan forstå, så skal hele hjemmesiden tages op til overvejelse og spare sammen til en mere proff.
Men det må vente lidt endnu.

Men tak for din tid. Det at du har brugt tid og kommet med meget jeg kunne bruge takke jeg for.

Venligst
Henrik

Fra Maribo
Tilmeldt 23. Feb 16
Fra  HenriksFoto.com Skrevet kl. 13:53

Hej Bob

Tak for dit svar.

Jeg takker for at du er ærlig, og jeg sider nu med tanken om at lave om på det hele.
Jeres kretik kan jeg virkelig godt bruge, om den er hård eller ej.
For i har jo ret!! Men der er desværre ikke penge til at lave det om, lige nu.
Men skal have det gjort.

Venligst Henrik

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:23

Hej Henrik 

Som de andre også skriver så er der mange forberingersmuligheder på din hjemmeside. 

Du skal sørge for at bruge dine billede mere markant visuelt end tilfældet er pt. Det er dine billeder der skal sælge dine ydelser, ikke selve designet og farverne herigennem. Minimalistisk også med store billeder. 

Når der engang måtte være overskud til en eventuelt investering, så er du selvfølgelig velkommen til at kontakte mig på simon@erhvervshjemmesider.dk. I mellemtiden er du velkommen til at læse og søge inspiration på vores referenceliste: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Held og lykke med hjemmesiden!

Fra Maribo
Tilmeldt 23. Feb 16
Fra  HenriksFoto.com Skrevet kl. 13:53

Hej alle
Jeg har lavet en ny hjemmeside i WordPress, vil i være søde tjekke den ud igen og give mig en tilbage melding.
Linket er. www.henriksfoto.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)