Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gøre sin hjemmeside responsive

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 7. Dec 15
Indlæg ialt: 18
Fra  Mutens, Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hej. er der nogle der ved hvordan man laver sin hjemmeside responsive ( mobilvenlig ) jeg har lavet siden i det program der hedder word Press. Skal siges jeg har ikke forstand på computer, men har læst, at Google nedpriotere ens hjemmeside på det groveste, hvis den ikke er mobilvenlig. Jeg er et nystartet firma, som gerne snart skulle have nogle kunder, så håber der er nogen som kan hjælpe. På forhånd tak. 

Mvh.

Morte Petersen

http://www.mutens.dk 

Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Den "lette" løsning ville være at skifte til et tema som er responsive. Man kan også tilpasse dit nuværende tema, men dette tager længere tid.

Vi beskæftiger også primært med at lave og optimere hjemmesider for firmaer. 

Du skal være velkomme til at kontakte mig på Thomas@vagning.com, så kan vi snakke om hvilken løsning der er bedst for dig.

Mvh. 

Thomas Vagning

VAGNING.COM IVS

Fra Hjørring
Tilmeldt 7. Dec 15
Indlæg ialt: 18
Fra  Mutens, Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas. Tak for svar, hvad koster sådan noget ? 

Mvh.

morten Petersen 

Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Prisen afhænger af hvilken af de 2 muligheder du vælger.

Hvis vi skal tilpasse dit nuværende tema, kræver det lidt mere undersøgelse at give dig en pris. 

Hvis du vælger at skifte tema og det skal tilpasses en smule, kan vi gøre det for 1000-200kr + moms

Mvh. 

Thomas Vagning

VAGNING.COM IVS

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Din hjemmeside bruger et tema (designskabelon) som ikke er responsive. Man kan gøre dit nuværende tema responsive ved at skrive noget css. Det vil dog i dit tilfælde være hurtigere at skifte til et nyt responsive tema. Din hjemmeside vil nok se lidt anderledes ud og kræve lidt justeringer, men kan nemt laves så siden får det samme udtryk som nu.

Fra Hjørring
Tilmeldt 7. Dec 15
Indlæg ialt: 18
Fra  Mutens, Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte. 

Mit problem er bare, at jeg har minus forstand på det 😔

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja så må du jo betale nogen (mig f.eks.) for at lave det. Umiddelbart burde det kunne klares på 3 timer. Jeg er på barsel halv tid, men kan godt afse 3 timer i den kommende måned. Du er velkommen til at skrive på post@gitteshjemmesider.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Disse opgaver løser vi rigtig mange af løbende. Smid mig gerne en mail på Simon@erhvervshjemmesider.dk, så kigger jeg på omfanget samt kommer med en konkret løsning.

Hvis du ønsker at klare ærterne selv, skal du finde et responsivt tema, og dernæst implementere og tilpasse dette.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)