Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor vigtig er Trustpilot for en webshop/salgsside?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 08:23

Trustpilot kan man overhovedet ikke stole på. Det ved jeg af personlig erfaring, det fungerer på den måde at hvis man
betaler til foretagenet, så bliver negative anmeldelser sorteret fra, hvis man ikke gør, så bliver
positive anmeldelser sorteret fra. Den erfaring har jeg fået, som bruger. Nu har jeg så startet min egen lille private
bruger-oprørsbevægelse, der ganske vist er meget lille (kun mig :-), men den består kort og godt i,
at jeg så vidt muligt UNDGÅR webshops, der skilter med at de bruger Trustpilot..
Udfra den selverfarede betragtning, at hvis det virkeligt er nødvendigt for dem at alliere sig med Trustpilot
for at få positive anmeldelser, så er der nok ugler i mosen.....Sad

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 18:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Trustpilot er blandt mine iværksættervenner ikke i super god 'standing. De har ganske rigtigt mistet meget troværdighed med de sager om temmelig aggressiv indstilling over for de små webshops og firmaer, der ikke vil betale dem. 

Jeg tror personligt på, at folks private netværk kommer til at betyde mere end forskellige stjerne og scorer i fremtiden. Personlige anbefalinger frem for crowdens dom. Men nu må vi se Smile

Rued

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 23:42

Rued:
Trustpilot er blandt mine iværksættervenner ikke i super god 'standing. De har ganske rigtigt mistet meget troværdighed med de sager om temmelig aggressiv indstilling over for de små webshops og firmaer, der ikke vil betale dem. 

Jeg tror personligt på, at folks private netværk kommer til at betyde mere end forskellige stjerne og scorer i fremtiden. Personlige anbefalinger frem for crowdens dom. Men nu må vi se

Jeg er helt enig. 

Udfordringen er blot hvordan man opbygger et reelt alternativ - som får "magt" nok til at folk begynder med at bruge det. 

Tror det bliver en relativ lang kamp - men jeg er frisk på at prøve :-)

Fra Jyderup, Vestsjælland
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 55
Fra  Cooper Webdesign Skrevet kl. 07:51
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)