Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside produktion

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

 

Jeg skal have produceret en hjemmeside.

Ikke bare en alm hjemmeside men en stor kompliceret hjemmeside.

Den skal kunne:

+1000 individuelle sider

bruger logind og registrering af +100.000 brugere

debat Forum (a la dette)

Diverse live feed opdateringer

Udtræk af diverse statistikker af klik på diverse undersider

eksempler på sider i samme størrelsesorden:

trendsales

just eat

håndværker.dk

trustpilot

osv

 

Jeg er ikke hjemmeside haj og har ikke forstand på noget som helst... Men når jeg surfer rundt og finder f.eks. Danaweb osv.. Så syntes jeg det henvender sig meget til skabelon løsninger til simple hjemmesider til små håndværkere osv.

Hvad vil i anbefale.

Med venlig hilsen

Morten Larsen

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du af budget til det?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten 

Det lyder som en meget stor løsning som du forespørger. De referencer du har tilføjet til dit indlæg er kæmpe løsninger med meget store budgetter bag. 

Hvis dit budget er af en realistisk størrelse kan du eventuelt prøve at slå din opgave op på Amino Freelance og derigennem få nogle pris estimater samt oplæg. 

Held og lykke :) 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv det inde på Amino Freelancer for den opgave du har der er rimelig stor. Der findes adskellige der kan klare den og du ska blot få lavet en detalieret ønskeliste så der ikke vil være tvivl om hvad der skal laves. derudover så bør du have en projektleder med som forstår at snakke med programmører.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Du er velkommen til at kontakte os.

Salop.dk tilbyder virksomheder  2-3 gratis og uforpligtende tilbud indenfor  salg, markedsføring og kommunikation. 

Vi har flere kompetente webfirmaer der vil give dig et uforpligtende tilbud.

Skriv meget gerne en PM eller til info@salop.dk og hør nærmere.


Venlig hilsen

Salop.dk 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Morten

Det første du skal have gjort er at få lavet en specifikation af din hjemmeside, en sådan skal gerne indeholde tegninger af alle de væsentlige sider - kaldet wireframes, og en beskrivelse af hvorledes du har tænkt dig at siden skal opbygges, der er måske noget database design, vi skal måske læse data fra andre steder på nettet osv.

Dette er måske en lidt teknisk øvelse, så her kunne det være en god idé at få en udvikler, eller anden med teknisk indsigt til at hjælpe dig.

Når du så har det, så kan du begynde at indhente tilbud, f.eks på Amino freelancer hvis du er på udkig efter en dansk udvikler, alternativt på f.eks Upwork.com hvis du har mod på at outsource udviklingen.

Uanset hvad så sørg for at få taget en snak med dem der byder - jeg har set mange, f.eks på Amino Freelancer der lystigt fyre et bud af uden at ane hvad det er de byder på, det er ikke seriøst - for at få et seriøst bud så skal du forvente at skulle have en snak med dem hver især, både så de forstår hvad du efterspørger og du forstår hvad det er de tilbyder.

Hvis du har brug for hjælp til denne process, så skal du være velkommen til at kontakte mig på 3053 1351, eller på mail på mhn@mhn-consulting.com

//Morten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)