Dato: 2/25/2006 7:37:46 PM Forfatter: Anton Roy Nu skal vi sørge for at holde begreberne og konstruktionerne adskilt... Krebsen forestil dig ACN hvor du 'kun' kan have 2 første linjer... Kvalifikationen til RVP kan stædigvæk godt være, at du skal have 4 TC i fire personligt sponserede 'ben'. I en binær konstruktion ville det kunne gøres således: 1. Du sponsere personligt A og B i dit 1. niveau 2. Under A stacker du personligt C og de (A og C) bliver begge to TC'ere derved har du 2 TC'ere (for C har du personligt sponseret ind i virksomheden). MEN... Hvis din upline havde stacket C og han var blevet TC'er ville du stadigvæk 'kun' have én personlig TC i din personlige downline for derved ville C ikke være i din downline; men du ville stædigvæk for provision for kan kunder. Derfor skal der generelt ved binære stukture skelnes mellem personlige downline og ens 'commissionable team' (ens samlede kompensations gruppe/team, som også består af ens uplines spillover). Derfor ville du aldrig opleve anerkendelse (som du kender den fra ACN) med mindre folk kvalificerer sig i din personlige downline. Så det er ikke nok, at det kun er din uplines spillover, der kvalificere sig til nye positioner - det når du ikke meget længere af på nær en potentielt stor downline (i ét ben, ikke begge). Nu vil jeg ikke udstille ACN; men der er flere grunde til, hvorfor det er blevet direkte ulovligt at stacke i ACN. For det har det ikke været altid. Der må meget gerne stackes på mig, det har jeg intet imod. Jeg ved, jeg ikke når mine mål og positioner, med mindre jeg selv laver noget og hjælper andre. Som nævnt før, jeg er nu (efter at have prøvet begge) meget fortaler for binære strukturer, hvis kompensationsplanen også er bygget til det, og ikke bare fremprovokere inaktive, der bare står i nummer for at høste provisionen. Som jeg kan se det hjælper det mig og gruppen gevaldigt. mvh. Anton
Jeg vil meget gerne hjælpe andre i min struktur - selvfølgelig vil jeg det - men det bliver IKKE ved at stacke upersonlige repræsentanter og kunder hos dem.
Hjælpen bliver i form af støtte og vejledning i at finde deres EGNE personlige repræsentanter og kunder. Dvs. ved at hjælpe dem med at invitere og præsentere forretningen.
Grundlæggerne siger, at ALLE bør hjælpes, støttes og vejledes til hurtigst muligt at blive Executive Team Trainer - og helst inden for 30 dage.
Hvis alle så "bare" bliver ETT, så vil det jo også i praksis give en binær struktur.
Men hvis man har ambitioner om at blive TC, RVP og SVP, så skal man jo have sat nogle flere "ben" i gang.
Men jeg kender da i ACN nogle få ETT'ere, som lever af deres forretning - og det er faktisk kun ét ben, som de lever af. De tjener ingen bonus, men får en tilbagevendende provision af flere tusind kunder.
Så hvis man "bare" opstarter én person, som opnår en topposition fx RVP, så kan man leve af det i tilbagevendende provision, - men det er selvfølgelig kun de færreste, - men muligheden er til stede.
Men altså i nogle NM-firmaer får man "kun" provision i fx 5, 7 eller 9 niveauer, - her er det en fordel at bygge bredt - og hjælpe andre med at bygge bredt.
Andre firmaer får man provision i fx 10, 20 eller 30 niveauer, - og her er det således en fordel at bygge dybt, - og det foregår typisk ved et binært system.
Det er jo smag og behag, - hvad man bedst kan lide som networker...!?