Hej Krebsen
Jeg ved ikke hvordan du har kommet frem til, at stacking skulle være ulovligt. - Er du sikker på, at du ikke forveksler lovgivning og hvad der er firmapolitik? ACN er ikke lov.
Det er heller ikke forkert at sige, at ACN ikke er designet til stacking; For ACN er vitterligt ikke designet til stacking. - Med 7 indkomst niveauer er der jo ikke engang plads til stacking. - Det er derfor det er ulovligt i ACN: Hvis man laver stacking i ACN, så laver man resultater som man "snyder" sine uplines for og derfor er der naturligvis en politik på området, for at hindre misbrug.
Men det er nu engang kun fordi ACN''s system er bygget på en måde, der ikke harmonerer med en stacking strategi der gør det til en ulempe. De firmaer der bygger netværk via stacking strategien er jo helt anderledes bygget op og derfor forholder de forskellige detaljer omkring systemet sig også anderledes.
Omkring det moralske kan du jo egentlig kun se det i kontekst med ACN - og eftersom ACN siger at det er fy, så er det umoralsk og ulovligt. - Den holder sgu ikke og jeg kan ikke se det umoralske aspekt, da der jo egentlig kun er tale om variationer af strategier... og mulighederne er skam mange.
Jeg tror kort sagt at du dømmer det lidt hurtigt.
Mvh.
James |
Vedr. brug af stacking, det har jeg aldrig oplevet i Amway, dog kan jeg godt se ideén i det, men har nu aldrig oplevet nogen bruge dette.
Fordelen ved at bruge dette og bygge i begrænset ben, er at man ikke skal træne så mange nye frontlines, og ens grupper vil hurtigere bliver selvkørende.