Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg komme ind i COOP?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Amino.

Jeg har udviklet et produkt som jeg tænker kunne være relevant at forhandle for Coop familien. 

Med de rigtige mængder kan jeg presse priserne helt ned så Coop kan lave en avance på lidt over 200%... 

Mit spørgsmål er her. Hvem skal jeg snakke med? Har jeg overhovedet nogen chancer for at handle med Coop?

//Jeppe

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at ringe til deres indkøbsafdeling, så kan de nok guide dig videre - og hvordan skulle nogen herinde kunne fortælle dig om du har en chance med at handle med Coop, når vi ikke aner noget om produkt osv. - hvis det er en Dildo, så nej - hvis det er en gryde, så måske ....men husk nu de stiller store krav til deres leverandører, så der er ikke plads til amatører ....

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. 

Det var for at høre, om mindre virksomheder havde en jordisk chance for at blive en fastvare i Coops sortiment...


Blot for at høre om der var andre herinde der havde haft held med Coop.

God dag. 

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus! 

Tusind tak! Masser af god læsning det kan helt sikkert bruges!

God dag :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Coop har efter min overbevisning ingen grænser for hvor stor eller lille en virksomhed de handler med, så længe produkt og pris er interessant for dem. - Og ja det er som sådan meget nemt at gribe knoglen og ringe til deres indkøbsafdeling, og hvis du kan tale din sag så får du nok også et møde i stand hurtigt.

Dog skal du som en lille virksomhed gøre dig nogle tanker om at handle med en virksomhed som Coop. En virksomhed som Coop har nemlig mange krav til produkt, pakning, levering, dokumentation mv. - Vi handler selv med Coop og har en samhandelsaftale, tror den er på knap 100 sider og hertil kommer diverse apendix om specifikke krav man skal opfylde som leverandør

Dette skal bestemt ikke virke som en skræmme kampagne mod at prøve kræfter med de store danske detail virksomheder, men egentlig mere ment som at du skal tænke alt dette ind i din kalkulation, så du har plads til, hvis ikke du selv magter opgaven, at kunne betale dig fra alt dette som reelt ligger ud over din kostpris på produktet.

Vil dog ønske dig held og lykke - altid sjovt med større udfordringer :)

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jeppe. 

Min erfaring - det er ikke så svært at komme ind hos COOP eller andre af de store, men du skal enten være heldig med at have et produkt de står og mangler eller noget helt nyt. Der ud over skal du have en god portion tålmodighed med at komme i kontakt med den ansvarlige indkøber. 

Ring til deres hoved nummer og bed om at tale med den ansvarlige på givet produkt område. 

Du skal nok ikke forvente den ansvarlige er til stede, men som regel er deres assistenter søde og rare:) spørg til den ansvarliges email, samt den persons email du har talt med i telefon. Som regel bekræftede jeg over telefonen at ville sende en email og angive den person du har talt med som Cc. Gør din email kort som mulig - brug email til at arrangere et telefon møde. Sørg for at sende email mere eller mindre med det samme så assistenten kan huske dig.

COOP som alle andre er en forretning med gode købmænd, så de er interesserede i hvad du kan tilbyde så frem du har tjek på dit produkt og på forhånd ved du kan gøre det billigere end konkurrenten eller det er nyt på markedet.  

Mvh. Mikkel

ps. det er ikke svære end hvad du gør det til :) 

http://www.mwcreation.net

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe.

Dejligt at høre :)

Held og lykke!

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)