|
Du skal bruge en revisor der har interesse i mindre virksomheder, iværksættere/startups osv., om som selv opererer digitalt ! Som os f.eks.: Bare giv mig et ring, og lad os tale om hvad du har behov for - og hvad vi kan gøre for dig! Go weekend, Tina 36960544 / 50244044 |
Cookie - John Hannover:Du har helt ret i, at Dineros mission skal være at automatisere - og udfordringen ligger så måske i det med - "gamle" bogholdere kan være bange for at automatiseringen vælger "galt" og de ikke ser det på samme måde som når de bogfører som altid - Det tror jeg er udfordringen, også selv om dinero ikke som udgangspunkt vælger "galt"
Ja det tror jeg er pointen ved alt automatisering. Og det glemmer udviklerne i deres begejstring.
Jeg tror den menneskelige natur er indrettet således at man gerne vel har overblik over hvad man er på vej ind i og hvorfra ?
Det tror jeg ikke alene er aldersbestemt ? Men også et element fra den manneskelige natur![]()
Så kommende automatiseringer afhænger om disse kan skabe tillid og trughed m.m. og ikke bare om det virker "smart" eller ser sådan ud.
Bliv gratis medlem