Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er små virksomheder uattraktive for revisorer? Ja min er! Det her er mine oplevelser - Men hvad er dine ?

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver en lille virksomhed med rådgivning, salg, service og montage af varmepumper. Adresse i østjylland men dækker hele DK.

Jeg anvender Dinero som regnskabsprogram.

Og har ind til videre haft 2 revisorer hvis indsats jeg ikke har været glad for og to andre der har meldt tilbage at min virksomhed ikke er interessant for dem at have i deres porteføljer.

Nu skal jeg til møde med en tredje revisor i morgen og jeg har i den forbindelse forhørt mig i mit netværk om hvad andre iværksættere oplever med Dinero og revisorer. Og det her er oplevelserne kogt ned.

1) De siger de er hjemme i Dinero - Men det er de ikke for de overfører det fra Dinero til C5/Economic/Winfinans/WTFfinans

2) Så længe man er sig selv og selv bogfører det meste er de sk... ligeglade med én.

3) Det virker som om de hellere vil have at man kommer med alle bilag i en skotøjsæske én gang i måneden.

Nu er jeg jo godt klar over at det skyldes at der ikke er ret mange fakturerbare timer i sådan nogle som mig. Men hvad er løsningen?

At blive ved med at tæske sig igennem endeløse rækker af revisorer ind til man finder en der kan sit kram og vil sætte det ind i kampen for min virksomhed? 

At kapitulere totalt og overlade alt bogføring og kontrol til revisoren?

Hvad er din oplevelse og hvordan har du løst det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet er om du har brug for en revisor. Prøv at kikke efter en god bogholder i stedet. 


Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

KN Varme:
Hvad er din oplevelse og hvordan har du løst det?

Jeg kontaktede også 2 da jeg startede i sin tid. Ingen af dem havde tid eller lyst til at tage nye kunder ind. Så jeg købte et program til min pc, og har selv lavet det lige siden.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg ved fra min egen revisor at hun ikke er så glad for Dinero, jeg ved ikke rigtigt hvorfor, anyway så er regnskabssystemet jeg anvender ikke så vigtigt for min forretning så her har jeg valgt simpelthen bare at følge deres anbefaling og benytte E-conomics.

KN Varme:

2) Så længe man er sig selv og selv bogfører det meste er de sk... ligeglade med én.

3) Det virker som om de hellere vil have at man kommer med alle bilag i en skotøjsæske én gang i måneden.

Nu er jeg jo godt klar over at det skyldes at der ikke er ret mange fakturerbare timer i sådan nogle som mig. Men hvad er løsningen?

At blive ved med at tæske sig igennem endeløse rækker af revisorer ind til man finder en der kan sit kram og vil sætte det ind i kampen for min virksomhed? 

At kapitulere totalt og overlade alt bogføring og kontrol til revisoren?

Hvad er din oplevelse og hvordan har du løst det?

Og joh, det er der måske noget om, ihvertfald for nogle revisorer, og skal jeg være helt ærlig så forstår jeg dem godt. De har svært ved at tjene penge hvis der ikke er mere i det end det, så de fokuserer nok primært på deres gode kunder.

Når det så er sagt er det også min erfaring at det ikke er at "kapitulerer" at lade dem tage sig af bogføringen - hvis du overhovedet har likviditet til det, giver det rent forretningsmæssigt ofte også bedre mening.

Du skal regne med at du skal bruge meget mere tid på denne del, end en professional bruger, dertil kommer at det nok også bliver mere "rigtigt" - så i stedet for at sidde og svede over bilag og bogføring, giver det ofte bedre mening at du fokuserer på at sælge noget mere, din tid er givet meget bedre ud her - så at der er penge at sparer er jo ofte kun sandt hvis din egen tid ikke er noget værd.

Og jo, en god bogholder er ofte billigere og da et helt fint alternativ.

//Morten

Tilmeldt 27. Aug 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kapitulere... Det var måske også lige stærkt nok. Men jeg var og er bare træt af at der ikke er ret mange revisorer der "taler Diner´sk" direkte.

Det skal oversættes til revisor´sk dvs puttes i et af de andre programmer.

Jeg har spekuleret over om det er fordi Dinero´s front-end er så tilpasset til primær kunderne og at dets funktioner til revisorerne ikke ligner noget som de har set før? Jeg ved det ikke med sikkerhed, Syntes bare det er irriterende. 

Jeg har tre iværksættere i mit netværk der også bruger Dinero og som har ledt efter/leder efter en revisor der kan finde ud af Dinero direkte men ikke har fundet nogen. Vi har talt om at hvis det lykkes én af os at finde en i bare nogenlunde nærhed så får han 4 nye kunder ligeså hurtigt som han kan sige "ja tak".

Men mange tak for indsparkene. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener da dinero har en liste over bogholdere og revisorer som du kan søge igennem

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Aug 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Cookie. Tak for dine bøger :-)

Ja Dinero har en ganske lang liste. Med Revisorer der ikke har plads til flere kunder!

I hvert fald i mit område. (Østjylland) 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinero kan alt det en revisor eller bogholder har brug for.
Men de skal bruge tid på at sætte sig ind i Dinero, kun for at se at kunderne kan det meste selv. Og det er jo ikke sjovt...
Men der er nu mange der arbejder med Dinero efterhånden.
Se listen her:

https://dinero.dk/find-revisor

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at du hos Ageras kan få tilbud fra bogholdere og revisorer der understøtter Dinero.
Få et tilbud her:

www.agera.dk


dbh Martin

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt med denne slags relevante tråde...:-)  dvs. ikke for 117. tyvende gang: "hvad er et godt hjemmesideprogram"... , 

men trådstarter har ikke svaret på spørgsmålet om hvorfor han har brug for en revisor istedet for en bogholder.... ???

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)