vi vil gerne vækste i det mest af Jylland, hvem kan hjælpe os me facebook og google uden det koster kassen, vi søger en der kan lave facebook konkurrrencer osc og google, gerne på fritids basis
vi vil gerne vækste i det mest af Jylland, hvem kan hjælpe os me facebook og google uden det koster kassen, vi søger en der kan lave facebook konkurrrencer osc og google, gerne på fritids basis
Hvad får dig til at tro at folk gider at bruge deres fritid på at gøre dig rigere ?. Og så har jeg da en del vinduer her du gerne må polere på fritids basis. Så er du da igang med at "vækste"
du er velkommen til at skrive en PM, eller kontakte mig på 31 16 39 30, så kontakter jeg dig for uforpligtende snak vedr. råd og vejledning, og så tager vi den derfra.
Eller gå på hjemmesiden http://mobilaktiv.dk og udfyld kontaktformularen, så kontakter jeg dig.
Mvh. Per
selvstændig38:
hejsa
Er ret sikker på at du har mistforstået hvad han mener med "fritidsbasis" -
Han er villig til at betale for det, men ikke interesseret i at betale en virksomhed for det - Måske han skulle have valgt et andet ord, men mener han allerede besvarede dette tidligere :)
Har lige brug for hjælp. Viser min mac ikke alle ord i hans opslag? Jeg kan nemlig ikke se at der står nogen steder at han forventer det er gratis. Men " ikke koster kassen" er måske blevet lig med gratis
rigtig forstået kirkebjerg12, undskyld over for mn service at jeg ikke fik 12 i karakter i skrivning, ved bare vi er blevet kontaktet af mange som tager kassen for annoncering, og måske der var en iværksætter som måske var dygtig og ikke skulle have 1000 kr i timen, går ud fra at dette forum stadig er for iværksættere eller er det kun dem der tror de har en god stor virksomhed som er herinde, tror også nok jeg skal finde hjælpen uden amino da jeg efterhånden syntes at det går mere ud på at svine hinanden til end hvad det var Thorborg startede det op for
men mn service hvis du kan finde ordet gratis i min tekst vil jeg gerne pudse gratis for dig,