Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - betaling

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 36
Fra  MyNewArt Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at få oprettet en webshop, hvor kunderne selvfølgelig skal være i stand til at betale og jeg til at modtage deres betaling.

Jeg tænker at modtage dankort og visa/dankort.

Jeg regner med ca. 5-10 ordrer om måneden til ca. 3-4000 kr. stk.

Jeg har kigget på Epay+Teller, men har meget lidt viden omkring dette, så søger svar på om der udfra det ovenstående er et smartere valgt?

Mvh

Abstrakte malerier til salg - abstrakte kunst til salg - køb dit næste moderne abstrakte maleri hos galleri mynewart.dk

Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Smartsmoke.dk Skrevet kl. 14:18

Mangler du en e cigaret, så kig på Smartsmoke.dk

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 14:22

Hvis du vil være i stand til at modtage rene dankort, skal du indgå en aftale med nets.

Hvis du syntes det er okay man bare kan betale med visa/dankort og mastercard osv., kan du bruge andre indløsere, f.eks. clearhaus er et populært valg herinde.

Der findes også en del betalingsmoduler, og nu har du kigget på Epay, men prøv også at kigge på quickpay, (det bruger jeg selv)

En populær blanding blandt nystartede, er clearhaus + quickpay, pga. den lave opstartspris og det er hurtigt at komme i gang med. Clearhaus tager som regel 3 dages tid at blive godkendt hos, hvorimod f.eks. Nets er kendt for at tage op til flere uger (ved ikke om det stadig er sådan).

Men prøv at kigge på deres hjemmesider, og sammenlign priser osv, for at finde det der passer bedst til dig :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:03

Hej Malthe 

Jeg vil uden tvivl anbefale dig at kigge nærmere på en aftale med Clearhaus. Deres kundeservice er i top, samtidig med at de har utroligt korte og effektive processer. Vi kan normalt på vegne af vores kunder få en betalingsaftale i stand med dem på 2-3 hverdage. Hos Clearhaus har du i øvrigt ingen faste omkostninger

Når valget kommer til betalingsgetway arbejder Clearhaus eksempelvis fint sammen med Epay eller QuickPay.

Du er velkommen til at kontakte mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, såfremt du har spørgsmål til mit ansøgningsprocessen mm. 

Hav en rigtig god søndag. 

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 36
Fra  MyNewArt Skrevet kl. 21:17

Hej

Mange tak for svarere. Jeg tror valget falder på Quickpay og ClearHaus.

Jeg har købt et domæne til min kommende hjemmeside, og er på udkig efter et webhotel hvor det kan ligge. Jeg har kig på meebox, hvor jeg under oprettelse får muligheden for at tilkøbe et Comodo SSL Certifikat til 300 pr. år.

Jeg ved ikke hvad dette er, og derfor om det er nødvendigt i mit tilfælde - salg af varer i en webshop.

Noget der kan give mig indsigt i hvad dette er og om det er noget jeg skal tilkøbe?

På forhånd tak.

Mvh

Abstrakte malerier til salg - abstrakte kunst til salg - køb dit næste moderne abstrakte maleri hos galleri mynewart.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)