Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min webshop god nok?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nissen777:

Hej og tak for svaret!

Super god ide med at bruge tomrummet til noget salgsfremmende, det vil jeg begynde at arbejde på med det samme!

Det lyder rigtig fornuftig. Post gerne et link i tråden når du er færdig med at arbejde med dette :-) 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Nissen

Og tillykke med din nye Shop !

På Spørgsmålet "Er den god nok ?" Så ja den er helt sikkert god nok til at lancerer og få noget feedback her - som du jo allerede har fået.

Du vil sikkert opleve at der er en del "lavt-hængende" frugter rundt omkring, som er nemme at "plukke". 

Men hvis du med "god nok" mener at du så ikke skal gøre mere ved den så "Nej" - at drive en webshop med succes kræver at du løbende justerer og tester hvad der virker og så hele tiden forbedre den lidt, så det bliver du ikke færdig med.

Sørg for at du har Google Analytics, og evt også andre værktøjer oppe at køre på din shop, og lær at bruge dem. Lige nu gør du dig f.eks mange tanker, og vi er flere der gør os nogle antagelser udfra vores erfaringer, som f.eks Dankort eller ej - men sandheden her er at det er antagelser, kun ved at prøve forskellige ting af og måle på det gennem google analytics kan du få en form for sikkerhed for hvad det f.eks betyder at du har fravalgt Dankort

Held og Lykke med Shoppen

//Morten

Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mark

Jeg fornemmer en dejlig ydmyg tilgang til det at bede om feedback. En tilgang, som jeg mener fortjener et svar!

Først helt overordnet: det ser meget positivt ud, tanken bag er god, siden er pæn og enkel, og du er helt klart på rette vej.

Og så lidt mere detaljeret:

1. Betaling: jeg tror ikke, at manglende Dankortmulighed er så voldsomt begrænsende. Til gengæld tror jeg, at manglende EAN-mulighed er! Jeg ser stort potentiale i institutioner, som jeg forestiller mig ville elske at kunne få tønder uden at forlade institutionen - men jeg tror, at de vil forlange fakturering via EAN. Overvej også betaling via MobilePay. Mange ordrer må forventes at være relativt små, og til det er MP smart. Dankort kan komme senere.

2. Fragt: for det første vil jeg kende fragtprisen FØR jeg handler! Normalt ville du aldrig få navn og adresse af mig i bytte for en fragtpris. Det må du kunne gøre bedre! For det andet skal du hurtigst muligt finde en bedre pris på fragt. Fragt er blevet en stor parameter i webhandel, og gå en vare til under 200 er fragt på kr. 69,- en regulær stopklods.
Jeg er klar over, at du ikke har det store at forhandle fragt med, men forsøg evt. Coolrunner.dk. Du kunne evt. halvere fragtpriserne for egen regning - eller hæve varepriserne lidt. Fri fragt ved køb over (kr. 600,-?) er i øvrigt godt for omsætningen.
En helt anden vej til gode fragtpriser for små virksomheder er erhvervsparker. I Holstebro hedder den vist Nupark...

3. Udvalg/priser: det du har, ser rigtigt godt ud og kan sagtens generere salg. Overvej at hæve priserne på nogle varer lidt (jf. ovenfor) og til gengæld give mængderabat. Et eksempel er dine serpentiner: jeg ville skulle bruge én pakke, men med den nuværende pris ville jeg købe to pakker, fordi de er billige. Hvis de nu kostede det dobbelte, og der var 5 for 25,- - hvor mange tror du så, jeg ville købe? 
Overvej også lidt flere pakkeløsninger - det må gerne være nemt, når Bente fra Rød Stue skal klare indkøbet til fastelavn.

4. Layout: meget kan forbedres - og det bliver det garanteret løbende, efterhånden som du kommer i gang. Lige pt. er der kun det med fragtpriserne, den lange vej gennem checkout og den dårlige udnyttelse af primærfokusområdet. Men det er du allerede ved at gøre noget ved ;-)

5. Diverse: Her er et par råd, som du kan sortere i efter forgodtbefindende:

- En gmail-adresse skriger amatør med fede typer! Du har et domænenavn - brug det.
- Overvej, om det ikke er nu du skal have virksomheds/postadresse et andet sted end i din lejlighed. Igen: Nupark el. lign. Det behøver ikke koste mange kroner.
- STOP MED AT OFFENTLIGGØRE DIT PRIVATE MOBILNUMMER! NU! LIGE NU!
Det bliver ALDRIG privat igen, og kunderne ringer også søndag aften! Det er lettere at lave et firmanummer nu, end et nyt privatnummer om to måneder. Køb et andet mobilnummer, eller måske et fastnetnummer via IP. Hos VipTel.dk er både oprettelse og abonnement gratis, du betaler kun når det bruges. IP-klienten kan køre på din mobil.

Til sidst: god vind. Det skal nok lykkes!
Når man som dig kombinerer hårdt arbejde og en vis ydmyghed, går det sjældent helt galt.

Go´jul!

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nissen777:
Okay det må vi håbe,

Hvis det er en Prestashop du har er det jo bare at til rette det i Backoffice, eller købe et modul der passer til opgaven.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 63
Fra  www.fastelavnstønden.dk Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Wauw tusind tak for at du tog dig tid til at svare, det her kan jeg virkelig bruge til noget!

Mvh Mark

Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)